سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از هفتکل

 

توافق بر سر جدایی روستاهای هفتکل در سال 87 کذب محض است

رهیاب نیوز: سرپرست سابق فرمانداری هفتکل هرگونه توافق مبنی بر انتزاع روستاهای اطراف کارخانه سیمان از هفتکل در سال 87 را تکذیب کرد.

به گزارش رهیاب نیوز به نقل ازهفتکل نیوز ، امیر حمزه موسوی در گفت و گوی تلفنی  گفت:هیچ گونه توافقی مبنی بر انتزاع روستاهای دشت دنا و... از هفتکل و الحاق به رامهرمز صورت نگرفته است و شک ندارم صورتجلسه مورد بحث دستخوش تغییرات شده است.

وی افزود: در آن جلسه که امام جمعه محترم نیز حضور داشت،شاهد بودند که بنده با قاطعیت گفته ام که به اندازه سر سوزنی از خاک هفتکل را نخواهیم بخشید.ضمن اینکه از روحیه و اقدامات و تلاش های مستمر نماینده وقت رامهرمز در مجلس برای الحاق شرکت سیمان خوزستان مطلع بوده و به هیچ وجه از موضع خود در این زمینه کوتاه نیامدیم.

سرپرست فرمانداری هفتکل در سال 87 خاطر نشان کرد:سوال من این است که چرا بعد از 4 سال این نامه منتشرشده است؟بسیار واضح است که مسئولان فعلی کوتاهی کرده و با این وسیله سعی دارند توپ را به زمین دیگران بیندازند و ضعف خود را پوشش دهند.

موسوی در پایان یادآور شد:آن چیزی که بنده و امام جمعه محترم امضاء کرده ایم محل امضای حاضرین در جلسه بوده و بندهای صورتجلسه بعد از جلسه قید شده است.اینکه امضای ما را به عنوان حاضرین در جلسه به معنای توافق ، قلمداد کنند از مصادیق جعل است.

لازم به توضیح است در چند روز اخیر یک سایت محلی با مدیریت افراد معلوم الحال، با انتشار اخبار و اسناد بی اساس و صرفاً تحریک آمیز  ، سعی در آبروریزی مسئولان سابق و ایجاد ناامنی روانی در میان مردم داشته و به جای پرداختن به اصل موضوع در صدد بهره گیری به سود خود برای انتخابات پیش روی دارند و متاسفانه برخی از مسئولان به اصطلاح اصولگرا با در اختیار قرار دادن اسناد استانداری در این باره آنان را مورد حمایت قرار داده اند.

گفتنی است بنا بر اخبار رسیده دکتر جلیلی نماینده مردم هفتکل در مجلس بصورت جدی در حال پیگیری موضوع است تا از طریق وزارت کشور این مشکل برطرف شود.وی به مردم هفتکل پیام داده است که به هیچ وجه نگران موضوع نباشند و با آرامش خاطر ، منتظر اخبار خوشحال کننده باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد