سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار فرهنگی . هنری . ادبی

 

«حسنی و گرگ ناقلا» تا 12 روز دیگر پذیرای کودکان اهوازی

اهواز – خبرگزاری مهر: سرپرست گروه نمایش تئاتر «آئین مردم» گفت: اجرای نمایش «حسنی و گرگ ناقلا» تا 12 روز دیگر در تالار مهر اهواز برپا است.

مصطفی بوعذار در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این نمایش که از 16 بهمن آغاز به کار کرد، تا کنون با استقبال بی نظری از جانب شهروندان مواجه شده است.

بوعذار با بیان اینکه بلیط این نمایش برای مهدهای کودک، مدارس ابتدایی و راهنمایی با 50 درصد تخفیف همراه خواهد بود، افزود: همچنین عموم کارکنان سازمانها، نهادها و دستگاه های دولتی برای حضور و استفاده از این نمایش شاد کودکانه از تخفیف 40 درصدی بهره مند می شوند.وی از اجراهای اختصاصی ویژه کودکان استثنایی و معلولان به صورت رایگان خبر داد و گفت: علاقمندان می توانند برای استفاده از سانسهای فوق العاده و تخفیفهای ویژه با شماره تلفن 09376005514 تماس بگیرند.

سرپرست گروه نمایش تئاتر «آئین مردم» تاکید کرد: در فرایند اجرای نمایش سعی شده است که به شیوه آموزش و تربیتی توجه ویژه ای شود.بوعذار اظهار کرد: این نمایش با استفاده از عناصر و ترکیب بندی هنری و بازی درخشان هنرمندان موجب استقبال مناسب علاقمندان شده است.
 
به گفته وی، نمایش «حسنی و گرگ ناقلا» با همکاری انجمن هنرهای نمایشی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اهواز، حمایت سرپرستی خبرگزاری مهر در استان خوزستان و روزنامه توسعه جنوب به اجرا در می آید.
به گزارش مهر، گروه تئاتر «آئین مردم» در چند سال اخیر بیشترین حجم شرکت در جشنواره های سراسری خارج از استان را با موضوعات دینی، ارزشی و دفاع مقدس داشته و تا کنون عناوین برتر را در جشنواره‌های مختلفی کسب کرده است.

 

گروه های "ارگان" و "دل شدگان اهواز" در بهبهان و اهواز می نوازند

اهواز – خبرگزاری مهر: دو گروه ارگان و دل شدگان اهواز اسفند ماه امسال با حضور مجید درخشانی کنسرت موسیقی سنتی برگزار می کنند.

سرپرست و خواننده گروه موسیقی سنتی ارگان  در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برای نخستین بار است که مجید درخشانی یکی از نوازندگان برجسته کشور در خوزستان به اجرای موسیقی می پردازند.امیر حسین صنوت افزود: مجید درخشان به عنوان نوازنده میهمان در هر دو گروه موسیقی هنرنمایی می کند. کوشان یغمایی نیز از دیگر نوازندگان برجسته در این کنسرت شرکت خواهد کرد.
صفوت همچنین گفت: دو گروه « ارگان» و «دل شدگان اهواز» آثار آهنگ سازی شده این نوازنده برجسته را در اهواز و بهبهان اجرا می کنند. به گفته وی، زمان برگزاری کنسرت موسیقی متعاقبا اعلام می شود. سرپرست و خواننده گروه موسیقی سنتی ارگان یادآور شد: امروز چهارشنبه ساعت 9 صبح نشست هنرمندان شهرستان بهبهان با مجید درخشان در فرهنگسرای بهبهانیان برگزار می شود.به گزارش مهر، گروه موسیقی سنتی ارگان از سال 1380 با همکاری دانشجویان دانشگاه تهران تشکیل و با هدف حفظ و اجرای آثار قدما راه اندازی شد که تا کنون نیز در حال فعالیت است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد