سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

 

استاندار خوزستان:

خبرگزاری فارس: مطبوعات خوزستان به رتبه سوم کشوری ارتقا یافته‌ است 

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سیدجعفر حجازی ظهر امروز در آیین گشایش سرای روزنامه‌نگاران استان خوزستان اظهار داشت: استان خوزستان با در نظر گرفتن دورانی که درگیر جنگ و باسازی تبعات آن بوده است به همت مردم آن توانسته بسیار عالی در همه زمینه‌ها از جمله عرصه مطبوعات همپای سایر استان‌ها ارتقا یابد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ایران در یک مقطع حساس از لحاظ تاریخی قرار دارد و مطمئناً ملت ما با الگو قرار دادن شعارهای دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس این عرصه را نیز مانند گذشته با موفقیت پشت سر می‌گذارد.

*دهه چهارم انقلاب دهه پیشرفت و حرکت جهش علمی است

استاندار خوزستان با بیان اینکه دهه چهارم انقلاب دهه پیشرفت و حرکت جهش علمی است، بیان داشت: کشور ما با سرعتی پیش بینی نشده با تکیه بر جوانان پیشتازی می‌کند و همه جوانانی که دیروز در دفاع مقدس جنگیدند امروز در عرصه دین جهاد می‌کنند.

وی با اشاره به بیانات مقام رهبری که ما در پیچ تاریخی مهم و حساسی قرار داریم، گفت: باید این راه را درک کنیم و برنامه‌ریزی داشته باشیم و در این عرصه که شرایط جهانی تغییر پیدا کرده است و بیداری اسلامی و مبارزات اسلامی شکل گرفته و همه جهان اسلام نگاهشان به انقلاب ماست چون همیشه الگوی سایرین باشیم.

*قشر خبرنگار در همه عرصه‌ها حاضر است

حجازی خاطرنشان کرد: در گذشته تلاش کردیم با برگزاری نشست و انتخاب اعضایی از بخش‌های مختلف رسانه شورای راهبردی تشکیل دهیم که در این شورا تصمیمات راهبردی خوبی گرفته شد و فضا جهت رسیدن به هدف اصلی یعنی پاسخگویی به هم استانی‌ها آماده شد.

وی با اشاره به مقام شامخ شهدای خبرنگار خاطرنشان ساخت: اخیرا در درگیری‌های سوریه تعدادی از خبرنگاران ایرانی به شهادت رسیدند و این نشان می‌دهد که قشر خبرنگار ما در همه عرصه‌ها حاضر است و همگام با سایر اقشار حرکت می‌کند.

استاندار خوزستان در پایان یادآور شد: دانشکده خبر در استان چهار سال پیش تاسیس و ساختمانی مجاور دانشکده خبر برای سرای روزنامه نگاران در نظر گرفته شد که امیدوار هستیم این فضا مکانی برای ارائه افکار و انتقال تجربیات باشد. 

 

 

با حضور معاون وزیر ارشاد
سرای روزنامه نگاران خوزستان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: با حضور معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد سرای روزنامه نگاران استان خوزستان پیش از ظهر امروز افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، طی مراسمی هشتمین سرای روزنامه نگاری کشور، پیش از ظهر امروز در اهواز با حضور معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان و جمعی از اصحاب رسانه گشایش یافت.

در این مراسم از خانواده شش شهید خبرنگار استان خوزستان با اهدای لوح و هدایایی تقدیر شد.

مطبوعات خوزستان به رتبه سوم کشوری ارتقا یافته‌ است 

خبرگزاری فارس: استاندار خوزستان گفت: رسانه‌ها و مطبوعات خوزستان در سال جاری نسبت به سال‌های گذشته جهش رو به رشدی داشته و از رتبه زیر متوسط کشوری به رتبه سوم ارتقا یافته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد