سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی استان

 

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان برکنار شد

خبرگزاری فارس: خلیل صالحی، مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان از سمت خود برکنار شد.

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان برکنار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، خلیل صالحی، مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان از سمت خود برکنار شد.گزینه‌های احتمالی و جایگزین وی مسعود رضاییان و غلامحسین گودرزی هستند.خلیل صالحی از شهریورماه سال جاری به طور رسمی مدیرعامل باشگاه صنعت نفت شد و دارای سوابق متعدد ورزشی و مدیریتی است.وی قبل از جنگ یکی از بازیکنان تیم‌های سپه و آموزشگاه‌های آبادان بوده و در باشگاه ورزشی برق شیراز نیز سابقه بازی، مربی‌گری و مدیریتی دارد.

 

 

صعود کوهنوردان خوزستانی به سومین کوه مرتفع استان
ورزشی  9:57:52 1391/11/17

9111-15381-5 کد خبر

 

به مناسبت دهه فجر، کوهنوردان خوزستانی به سومین کوه مرتفع استان صعود می‌کنند.

 قدرت‌الله نیکخواه، رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ـ منطقه‌خوزستان ـ اظهارکرد: این صعود از روز چهارشنبه تا جمعه (25 تا 27 بهمن‌ماه) در پس‌شونه، سومین کوه مرتفع استان به ارتفاع سه هزار و 300 متر که در باغملک واقع شده است، برگزار می‌شود. وی افزود: کوهنوردانی از شهرستان‌های بهبهان، باغملک، اهواز، شوشتر، ماهشهر، آبادان، شوش، لالی، اندیمشک، گتوند، اندیکا، رامهرمز، دزفول، ایذه، خرمشهر و مسجدسلیمان در این صعود شرکت خواهند کرد. رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی خوزستان اضافه‌کرد: گروه‌های مجوزداری می‌توانند در این صعود شرکت کنند که دوره‌های کارآموزی، کوه‌پیمایی و یخ و برف را گذرانده باشند.وی با اشاره به این‌که این صعود با حضور 100 کوهنورد برگزار می‌شود، گفت: هدف ما از اجرای این برنامه آمادگی کوهنوردان استان برای حضور در صعودهای بین‌المللی و همچنین کسب تجربه است.


رسول نویدکیا در گفت‌وگو با فارس:
برای خوشحالی آبادان‌ها هم‌قسم شدیم/ فراموش می‌کنم برابر برادرم بازی می‌کنم

خبرگزاری فارس: بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: هم ‌قسم شده‌ایم که با کسب سه امتیاز بازی در برابر سپاهان از شرایط فعلی خارج شده و تماشاگران آبادانی را بعد از مدت‌ها خوشحال کنیم.

خبرگزاری فارس: برای خوشحالی آبادان‌ها هم‌قسم شدیم/ فراموش می‌کنم برابر برادرم بازی می‌کنم 

رسول نویدکیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان اظهار کرد: بازی سختی را در برابر تیمی داریم که در چند سال اخیر همواره برای کسب قهرمانی در لیگ برتر جنگیده است.وی از دیدار تیمش در برابر تیم فوتبال سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر کشور گفت و افزود: بعد از بازی با صبا قم در نیم فصل اول مسابقات تا به امروز در کسب پیروزی ناکام بوده و تمام تلاش خود را به کار بسته تا این هفته برنده از زمین خارج شویم.بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ادامه داد: هم‌قسم شده‌ایم که با کسب سه امتیاز بازی در برابر سپاهان از شرایط فعلی خارج شده و تماشاگران آبادانی را بعد از مدت‌ها خوشحال کنیم.

*بازی مقابل برادرم برایم عادی شده است

وی با اشاره به رویارویی دوباره‌اش با محرم نویدکیا در بازی روز جمعه مقابل سپاهان اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به حضور چند ساله در لیگ برتر بارها در برابر بردارم بازی کرده و این موضوع برایم تبدیل به یک مسئله کاملاً عادی شده است.نویدکیا در پایان اظهار کرد: شاید باور نکنید ولی در بیشتر مسابقات مشابه فراموش می‌کنم که در برابر برادرم در حال بازی کردن هستم.به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر کشور از ساعت 15 و 30 روز جمعه؛ بیستم بهمن ماه در ورزشگاه فولادشهر مهمان سپاهان اصفهان است.

 

خوزستان میزبان جشنواره سوارکاری کشور است
ورزشی  10:1:12 1391/11/17

9111-15481-5 کد خبر

 

جشنواره سوارکاری کشور در سه رشته کورس، استقامت و زیبایی به میزبانی دزفول برگزار می‌شود.علی‌‌رضا پنبه‌زن رییس هیات سوارکاری دزفول در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)‌ منطقه‌خوزستان اظهارکرد:‌ این رقابت‌ها در پنج جمعه متوالی در دزفول برگزار می‌شود که اولین هفته آن، جمعه پیش‌رو (بیستم بهمن‌ماه) است.وی ادامه‌داد: تیم‌های استان‌های فارس، لرستان، کرمانشاه به همراه تیم استان برای این‌که خود را برای این جشنواره آماده کنند، نزدیک به 20 روز است که در دزفول اردو برپا کرده‌اند. رییس هیات سوارکاری دزفول اضافه‌کرد: تیم‌های استان‌های یزد، کرمان و تهران هم تا چند روز آینده برای شرکت در این جشنواره وارد استان خواهند شد. وی با اشاره به این‌که بیش از 60 سوارکار در این جشنواره حضور می‌یابند، گفت: ما محل برگزاری جشنواره را برای میزبانی خوب از تیم‌های شرکت‌کننده آماده کرده‌ایم و خوشبختانه زمین مسابقه هم از زمین‌های استاندارد موجود در کشور است. 


بازگشت دوباره «لئون پاچاچیان» ارمنستانی به نفت آبادان

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: «لئون پاچاچیان» هافبک ارمنستانی تیم نفت آبادان پس از هفت ماه جدایی از تیم، مجددا به آبادان بازگشت.

خبرگزاری فارس: بازگشت دوباره «لئون پاچاچیان» ارمنستانی به نفت آبادان 

علی فیروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان از پیوستن «لئون پاچاچیان» هافبک ارمنستانی محبوب هواداران آبادانی به این تیم خبر داد و اظهار کرد: در حال پیگیری کارت مربیگری‌ام هستم تا برای حضور بر روی نیمکت نفت در مقابل تیم سپاهان اصفهان مشکلی به وجود نیاید.وی با بیان اینکه در بازی مقابل سپاهان فقط به‌ دنبال نتیجه خواهیم بود، افزود: سپاهان برای جا نماندن از کورس قهرمانی می‌جنگد و ما نیز برای کنده شدن از انتهای جدول و دیگر دلیلی نمی‌بینم که برای بازی زیبا به میدان برویم.

حضور امام جمعه آبادان در تمرینات تیم فوتبال نفت

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اضافه کرد: بازی بین دو تیم نفت آبادان و سپاهان اصفهان با دو خاستگاه متفاوت است، اما بین قابلیت‌های فنی این دو تیم تفاوت چندانی وجود ندارد و تنها چیزی که می‌تواند برنده این دیدار را مشخص کند، مسائل روحی روانی حاکم بر بازی خواهد بود.وی همچنین عنوان کرد: امام جمعه شهرستان فردا با حضور در تمرینات تیم نفت از نزدیک با بازیکنان و اعضای تیم دیدار خواهد کرد.به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، «لئون پاچاچیان» این بازیکن ارمنستانی پس از سه سال حضور در تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، در انتهای فصل گذشته به صلاحدید کادر فنی وقت از تیم جدا و به کشور خود بازگشت.

 

 

 

فارس گزارش می‌دهد
بسکتبال، مرحمی بر زخم یک فصل ناکامی فوتبال آبادان

خبرگزاری فارس: تیم بسکتبال نفت آبادان با نتایج خوب خود در مسابقات دسته اول کشور مرحمی بر زخم یک فصل ناکامی فوتبال آبادان شده است.

خبرگزاری فارس: بسکتبال، مرحمی بر زخم یک فصل ناکامی فوتبال آبادان 

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، تیم صنعت نفت آبادان در فصل جاری لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور، با نتایج درخشان و خیره کننده خود موفق به راهیابی مرحله پلی‌آف این رقابت‌ها شد.

این تیم در ابتدا با کمترین امکانات وارد این رقابت‌ها شد و در همان اوایل مسابقات فراتر از انتظارات به همگان ثابت کرد که حریف بسیار سختی برای رقیبان خواهد بود.

برخلاف تیم فوتبال این باشگاه، کمترین تزریق بودجه به تیم بسکتبال انجام شد و باز هم برخلاف تیم فوتبال که در انتهای جدول رده‌بندی قرار دارد تیم بسکتبال صنعت نفت آبادان در صدر جدول رده‌بندی گروه خود قرار گرفت.

تیم بسکتبال صنعت نفت آبادان در رقابت‌های این فصل، هشت پیروزی را کسب و 817 توپ وارد سبد حریفان کرده و در مقابل 717 توپ را دریافت کرد.

این تیم در پایان رقابت‌های دسته اول کشور خود را در مکان دوم جدول رده‌بندی دید و راهی مرحله حذفی این رقابت‌ها شد.

نفتی‌های آبادان در این فصل همچنین به غیر از یک دیدار، همه مصاف‌های داخل خانه خود را با برد پشت سر گذاردند و در خارج از خانه فقط سه شکست را متحمل شدند که این آمار نسبتا قابل دفاع است.

*پیروزی قاطع برابر ماهان اصفهان در آبادان

تیم بسکتبال نفت آبادان در مرحله نخست پلی‌آف این رقابت‌ها در دیدار رفت خود در برابر ماهان اصفهان با اختلاف نزدیک بازی را واگذار کرد تا به دیدار برگشت در آبادان چشم بدوزد و در صورت پیروزی در این دیدار کار به بازی سوم کشیده شود.

در مصاف دو تیم در آبادان که با حضور تماشاگران پرشور آبادانی برگزار شد نفت آبادان با ارائه یک بازی برتر موفق شد حریف خود را با اختلاف 32 گل شکست دهد.

نفتی‌ها در این دیدار با حساب 85 بر 53 میهمان خود ماهان اصفهان را مغلوب کردند.

تیم صنعت نفت آبادان با این پیروزی در بازی سوم مرحله پلی‌آف میزبانی را از آن خود کرد تا تکلیف تیم صعود کننده به مرحله نهایی در آبادان تعیین شود.

*با کسب میزبانی شانس صعود نفت بیشتر شد

سرمربی تیم بسکتبال صنعت نفت آبادان در این خصوص گفت: با کسب این پیروزی قاطع موفق به کسب امتیاز میزبانی در بازی سوم شدیم و این مسئله شانسمان برای صعود به مرحله نهایی پلی‌آف را بیشتر کرد.

وی افزود: برابر ماهان اصفهان در آبادان بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشته و با اختلاف مناسبی بر حریف پیروز شدیم.

هماد سامری اظهار داشت: بازیکنان تیم در این بازی انگیزه بسیار بالایی برای شکست حریف اصفهانی خود داشتند و همین انگیزه عامل پیروزی ما در این دیدار بود.

وی خاطرنشان کرد: بازی بسیار خوب و هجومی تیم نفت بازیکنان و کادر فنی تیم ماهان را غافلگیر کرد.

مربی تیم بسکتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد: ما باید در بازی سوم هم اینگونه ظاهر شویم تا حریف قدرتمند خود را مغلوب کنیم.

وی در پایان گفت: از هواداران آبادانی می‌خواهیم تا در بازی سوم و حساس پیش‌رو در روز جمعه ما را یاری کنند تا با صعود از این مرحله یک گام به لیگ برتر نزدیک‌تر شویم.

*پیروزی مقابل ماهان اصفهان را مدیون هواداران هستیم

سرپرست تیم بسکتبال نفت آبادان گفت: برد در مقابل ماهان اصفهان را مدیون هواداران، مردم و مسئولان هستیم.

وی اظهار کرد: این بازی از حساسیت بالایی برخوردار بود که خوشبختانه توانستیم با حمایت مردم و مسئولان با 32 امتیاز اختلاف بر حریف خود چیره شویم.

محسن داوری با بیان اینکه با وحدت و همدلی اعضای تیم توانستیم بر یک تیم قدر به راحتی پیروز شویم، تصریح کرد: باشگاه فولاد ماهان سپاهان یکی از بهترین باشگاه‌های بسکتبال کشور است.

وی اضافه کرد: حساسیت بازی به حدی بود که دبیر فدراسیون از نزدیک نظاره‌گر آن بوده و در نهایت هم فدراسیون بسکتبال از این نتیجه بسیار متعجب شد.

سرپرست تیم بسکتبال صنعت نفت آبادان ضمن قدردانی از حضور هواداران و حمایت مسئولان، این برد را مدیون بازی خوب و همدلی بازیکنان تیمش دانست و گفت: هفته آینده آخرین بازی را با تیم فولاد ماهان سپاهان در آبادان برگزار خواهیم کرد و در صورت کسب نتیجه دلخواه در مرحله بعدی پلی‌آف به مصاف تیم کاله آمل می‌رویم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تیم بسکتبال صنعت نفت آبادان روز گذشته در یک بازی برتر موفق شد میهمان خود تیم فولاد ماهان سپاهان اصفهان را با 32 امتیاز اختلاف و با نتیجه 85 بر 53 شکست دهد.

گام نهایی تا لیگ برتر

تیم نفت آبادان در صورت کسب پیروزی در دیدار سوم در برابر ماهان اصفهان به مرحله نهایی از دور حذفی این رقابت‌ها راه خواهد یافت تا در مقابل تیم کاله آمل قرار گیرد.

امیدواریم فرزندان برومند آبادانی با تداوم درخشش خود در این رقابت‌ها برای اولین بار پس از انقلاب آبادان را صاحب یک نماینده در سطح اول بسکتبال کشور کنند و روح ورزش در آبادان به دلیل کسب نتایج فاجعه‌وار تیم فوتبال صنعت نفت کشته نشود.

در این راستا نفت آبادان بیش از پیش به حضور تماشاگران خون‌گرم آبادانی نیاز دارد تا با حمایت‌های خود انگیزه بازیکنان را افزایش داده و زمینه موفقیت بسکتبال آبادان و صعود به سطح اول بسکتبال باشگاه‌های کشور را فراهم کنند. 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد