سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

مجموعه اخبار ورزشی خوزستان

 

رئیس هیت بسکتبال آبادان:
هیئت بسکتبال آبادان هیئت نمونه خوزستان شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیت بسکتبال آبادان گفت: هیئت بسکتبال آبادان برگزاری سه دوره کلاس مربیگری و داوری بانوان، تاسیس مدرسه بسکتبال و تقدیم چندین بازیکن به تیم منتخب استان، هیئت نمونه خوزستان شد.

خبرگزاری فارس: هیئت بسکتبال آبادان هیئت نمونه خوزستان شد 

محسن داوری در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان، از انتخاب این هیئت به عنوان هیئت نمونه استان خوزستان خبر داد و اظهار کرد: برگزاری سه دوره کلاس مربیگری و داوری بانوان، تاسیس مدرسه بسکتبال و تقدیم چندین بازیکن به تیم منتخب استان از عوامل انتخاب این هیئت به عنوان هیئت نمونه بودند.وی افزود: طی حکمی که صبح امروز رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان به ما ابلاغ کرد، هیئت بسکتبال آبادان به عنوان هیئت نمونه استان ابلاغ شد.

رئیس هیئت بسکتبال آبادان، درباره چگونگی اعلام این حکم به خبرنگار فارس گفت: حضور فعال در تمام رده‌های سنی، میزبانی‌های متعدد و تعامل با باشگاه صنعت نفت و شرکت پالایش نفت آبادان برای تیم‌داری در سطح اول بسکتبال کشور از امتیازات به‌دست آوردن این عنوان بوده است.وی در پایان ضمن تقدیم این عنوان به مردم آبادان، از آنها خواست تا روز جمعه مثل همیشه در سالن 17 شهریور حضور یابند و تا پایان بازی تیم بسکتبال صنعت نفت را برای حضور در لیگ برتر حمایت کامل کنند.

 

در پایان رقابت‌های فوتبال
جام قهرمانی به سرخ‌پوشان هفتکلی رسید

خبرگزاری فارس: تیم پرسپولیس قهرمان رقابت‌های فوتبال بزرگسالان شهرستان هفتکل شد.

خبرگزاری فارس: جام قهرمانی به سرخ‌پوشان هفتکلی رسید 

به گزارش خبرگزاری فارس از هفتکل، در رقابت‌های فوتبال بزرگسالان هفتکل که با حضور پنج تیم ابوذر، استقلال، پرسپولیس، سپاهان و کشاورز در استادیوم ورزشی 22 بهمن برگزار شد، تیم‌های شرکت کننده به صورت دوره‌ای با هم به رقابت پرداختند که در پایان تیم پرسپولیس با برتری مقابل حریفان توانست جام قهرمانی را به خود اختصاص دهد.در این رقابت‌ها تیم ابوذر مقام دوم را به خود اختصاص داد و تیم سپاهان نیز توانست رتبه سوم مسابقات فوتبال باشگاه‌های هفتکل را به دست آورد.

داوری این دیدارها بر عهده ابوالقاسم سلکی، مجید ایگدر، احسان مکوندی، حجت‌الله ممبینی، مهرداد جانکی، محمود حیدرزاده، مهران باصری، روح‌الله رفیعی، حسین ممبینی، رضا کوهباهی، میلاد شاه‌مکوند، محمود زمانی، عادل داوودی، پژمان مرادی، پدرام سلکی و حسین اسمی‌پور بود.

داوران نام برده 10 بازی تیم‌های شرکت کننده در مسابقات باشگاه‌های فوتبال را قضاوت کرده‌اند.سرپرست تیم پرسپولیس را داریوش حاجتی عهده‌دار بوده و مجتبی عزیزی نیز به عنوان مربی هدایت این تیم قرمزپوش هفتکلی را بر دوش می‌کشید که توانست نتیجه زحمات خود را با قهرمانی در مسابقات فوتبال بزرگسالان شهرستان هفتکل مشاهد کند.

رضا قنبری و شاهین نورالهی از دروازه تیم پرسپولیس محافظت می‌کنند و خسرو ایگدر، رحیم بن سعید، محمد جلیلی، احمد قنبری، عبدالله رئیسی، سیدمهدی موسوی، امید مکوندی، عباس نقدی پور، مجید زمانی، رضا فرخ‌نیا، محسن سلطانی، حسین مکوندی، علیرضا نقدی‌پور، داوود قنبری، ابراهیم مرادی و امین اصلانی بازیکنان این تیم هستند که توانستند قهرمان رقابت‌های فوتبال بزرگسالان شهرستان هفتکل شوند.

 

با کسب 18 مدال
نینجاکاران هفتکلی در مسابقات استانی خوش درخشیدند

خبرگزاری فارس: نینجاکاران هفتکلی شرکت‌کننده در رقابت‌های استانی با کسب 18 مدال به شهرشان بازگشتند.

خبرگزاری فارس: نینجاکاران هفتکلی در مسابقات استانی خوش درخشیدند 

به گزارش خبرگزاری فارس از هفتکل، تیم 16 نفره نینجوتسوی هفتکل توانست 18 مدال رنگارنگ در رشته‌های مختلف مسابقات استانی نینجا که به میزبانی شهرستان رامشیر برگزار شد را کسب کند.

در این رقابت‌ها در رده سنی بزرگسالان خسرو محمدی در رشته دفاع شخصی مدال طلا و امید بارانی در رشته سلاح (کار با چوب) مدال نقره را به دست آورد.

در رده سنی جوانان سعید مکوندی در رشته دفاع شخصی مدال طلا و در رشته سلاح (کار با چوب) مدال نقره را بر گردن آویخت.

همچنین در همین رده سنی مرتضی زبیدی در رشته سلاح (کار با چوب، زنجیر و پرتاب ستاره) یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز و در رشته دفاع شخصی نیز یک مدال برنز به دست آورد.

در رده سنی نوجوانان فرشاد شمولی در رشته سلاح (بازی با چوب) نقره و سعید محمدی در رشته سلاح (نانچیکو) مدال طلا و در رشته دفاع شخصی مدال نقره را از آن خود کرد.

محمد علیرضا مکوند در رشته سلاح (نانچیکو) مدال نقره را کسب کرد و مصطفی احمدی نیز در رشته سلاح (ساچیکو و کار با چوب) یک مدال طلا و یک مدال نقره را به گردن آویخت.

علیرضا حسین‌زاده نیز در رشته سلاح (پرتاب ستاره) یک مدال با ارزش طلا برای تیم اعزامی نینجوتسوی شهرستان هفتکل به ارمغان آورد.

در رده سنی نونهالان امیر حسین مومنی در رشته دفاع شخصی مدال نقره، احمدرضا مرادپور در رشته سلاح (کار با چوب) مدال طلا و مصطفی تقی‌زاده در رشته سلاح (کار با چوب) مدال نقره کسب کردند و افتخار دیگری برای شهر خود به دست آوردند.

این مسابقات با حضور نینجاکارانی از شهرهای اهواز، رامهرمز، شادگان، خرمشهر، آبادان و هفتکل به میزبانی شهرستان رامشیر برگزار شد..

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد