سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار استانداری خوزستان

 

حسینی تاکید کرد: توجه به شرایط بهداشتی شهرستان‌های جدید خوزستان
اجتماعی  12:31:18 1391/11/15

9111-10914-5 کد خبر

 

معاون سیاسی‌اجتماعی استانداری خوزستان گفت:‌ پیشرفت‌های خوبی در حوزه بهداشت در شهرستان‌های مختلف به دست آمده ولی در برخی از شهرستان‌های جدید خوزستان، پیشرفت چندانی دیده نمی‌شود و باید ادارات کل مرتبط، به این شهرستان‌ها توجه خاصی داشته باشند.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ـ منطقه خوزستان ـ دکتر سیدکریم حسینی، امروز در شورای سلامت و امنیت غذایی خوزستان، اظهار کرد: برای رسیدن به شرایط مطلوب بهداشتی در شهرستان‌های جدید، باید هم از نظر بودجه و هم از نظر نیروی انسانی رسیدگی بیشتری شود.

 وی افزود: پیشنهاد شده است که یک روز از نیمه دوم اسفندماه به روز نظافت عمومی اختصاص یابد که با این کار، در کنار این که شهروندان به استقبال نوروز می‌روند، فضا برای حضور مهمانان نوروزی به استان مطلوب نیز مناسب خواهد شد.

 حسینی تصریح کرد: گاه دیده می‌شود که در دستگاه‌های اجرایی، جایگاه مطالبه‌کنندگان تغییر می‌کند. در این زمینه مدیران استانی باید مدیران شهرستانی را توجیه کنند که پاسخ‌گوی مردم باشند و به عنوان مدعی وارد نشوند.

 معاون اجتماعی و سیاسی استاندار گفت: نظارت مستمر در حوزه مسایل بهداشتی، از وظایف اصلی فرمانداران، دهیار و بخشداران است که باید بیشتر به آن توجه شود. 

به گزارش خبرنگار ایسنای خوزستان ـ دکتر محمدحسین سرمست، رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، نیز در این جلسه عنوان کرد: دانشگاه علوم پزشکی تنها امکان 20 درصد از مسایل بهداشتی سطح استان را در اختیار دارد و در این حوزه نیز خوب وارد عمل شده است. 80 درصد دیگر این مسایل به عهده دیگر ادارات است که اگر آنها هم به حوزه بهداشت توجه کنند، وضعیت بهداشتی پیشرفت زیادی می‌کند. 

در این جلسه همچنین، عبدالحمید فخاری، فرماندار اندیکا، با ارایه گزارش از فعالیت‌های انجام شده در حوزه بهداشت و درمان این شهرستان، از کمبود اورژانس‌ جاده‌ای، نبود داروخانه، نبود کشتارگاه،‌ نبود بهداشت مناسب در مدارس و مخصوصا سرویس‌های بهداشتی مدارس اندیکا  و هم‌چنین مشکلات خطوط آبرسانی در این شهرستان ابراز نارضایتی کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد