سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

گزارش آب و هوای استان خوزستان

 

مدیرکل هواشناسی خوزستان در گفت‌و‌گو با فارس خبر داد
بارش پراکنده باران در خوزستان / وزش باد شدید از عصر امروز

خبرگزاری فارس: مدیرکل هواشناسی خوزستان از بارش پراکنده باران در استان خبر داد و گفت: از عصر امروز تندباد سراسر استان را فرا می‌گیرد.

مسعود دهملایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: زبانه‌های سیستم پرفشار در حال جایگزینی تدریجی در استان است و در لایه میانی جو هم‌اکنون خوزستان در دامنه امواج ناپایدار قرار گرفته که ابرناکی و رگبارهای پراکنده و خفیفی را سبب شده است.

وی افزود: انتظار می‌رود با عبور امواج مذکور تا روز دوشنبه وضعیتی کاملا پایدار در استان حاکم شود و ضمنا از اواخر وقت امروز بدلیل گرادیان فشار، وزش باد قابل‌ملاحظه و مواج بودن خلیج فارس درو از انتظار نیست.

ورزش باد شدید و باران در سراسر استان

مدیرکل هواشناسی خوزستان اظهار داشت: مناطق شمالی استان و ارتفاعات نیمه شمالی در شب و روز آینده نیمه ابری تا ابری بعضا همراه با رگبار پراکنده و گاهی توام با وزش باد خواهد بود.

وی افزود: در مناطق مرکزی و غربی استان شرایط جوی قسمتی تا نیمه ابری گاهی با افزایش ابر با احتمال رگبار پراکنده و خفیف و در بعضی ساعات وزش باد همراه خواهد بود.

دهملایی خاطر نشان کرد: مناطق ساحلی و جنوبی خوزستان نیمه ابری تا ابری همراه با رگبار پراکنده و از اواخر وقت همراه با وزش باد قابل‌ملاحظه و مواج بودن خلیج فارس همراه است.

تندبادهایی با سرعت 50 کیلومتر بر ساعت

مدیرکل هواشناسی خوزستان اظهار داشت: وضعیت هوا، نیمه ابری تا ابری با احتمال رگبار پراکنده و رعد و برق جهت باد، شمال غربی تا غربی سرعت باد، 20 تا35 کیلومتر در ساعت و ماکزیمم سرعت باد 50 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

دهملایی خاطر نشان کرد: در شبانه روز گذشته امیدیه و هندیجان با 21 و دهدز با یک درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شده‌اند.

مدیرکل هواشناسی خوزستان درباره شرایط دمایی شهرستان اهواز در 24 ساعت آینده تاکید کرد: حداکثر دمای اهواز به 18.2 و حداقل به 8.3 درجه سانتیگراد خواهد رسید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد