سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

مجموعه اخبار ورزشی خوزستان

 

سرپرست تیم بسکتبال نفت آبادان:
پیروزی مقابل ماهان اصفهان را مدیون هواداران هستیم

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم بسکتبال نفت آبادان گفت: برد در مقابل ماهان اصفهان را مدیون هواداران، مردم و مسئولان هستیم.محسن داوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان در خصوص بازی روز گذشته این تیم در مقابل فولاد ماهان سپاهان اظهار کرد: این بازی از حساسیت بالایی برخوردار بود که خوشبختانه توانستیم با حمایت مردم و مسئولان با 32 امتیاز اختلاف بر حریف خود چیره شویم.وی با بیان اینکه با وحدت و همدلی اعضای تیم توانستیم بر یک تیم قدر به راحتی پیروز شویم، تصریح کرد: باشگاه فولاد ماهان سپاهان یکی از بهترین باشگاه‌های بسکتبال کشور است.سرپرست تیم بسکتبال صنعت نفت آبادان اضافه کرد: حساسیت بازی روز گذشته به حدی بود که دبیر فدراسیون از نزدیک نظاره‌گر آن بوده و در نهایت هم فدراسیون فوتبال از این نتیجه بسیار متعجب شد.وی ضمن قدردانی از حضور هواداران و حمایت مسئولان، این برد را مدیون بازی خوب و همدلی بازیکنان تیمش دانست و گفت: هفته آینده آخرین بازی را با تیم فولاد ماهان سپاهان در آبادان برگزار خواهیم کرد و در صورت کسب نتیجه دلخواه در مرحله بعدی پلی‌آف به مصاف تیم کاله آمل می‌رویم.داوری خاطرنشان کرد: تیم بسکتبال صنعت نفت آبادان روز گذشته در یک بازی برتر موفق شد میهمان خود تیم فولاد ماهان سپاهان اصفهان را با 32 امتیاز اختلاف و با نتیجه 85 بر 53 شکست دهد.به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، تیم بسکتبال صنعت نفت آبادان و فولاد ماهان سپاهان جمعه هفته آینده در آخرین دیدار در آبادان و در سالن 17 شهریور این شهر به مصاف هم خواهند رفت که برنده این دیدار به مصاف کاله آمل برای صعود به لیگ برتر کشور خواهد رفت.

 

داریوش یزدی: لیگ یک دچار بی‌ سر و سامانی شده است
ورزشی  13:8:40 1391/11/14

9111-12481-5 کد خبر
 

سرمربی تیم فوتبال ملی‌حفاری اهواز معتقد است عدم نظارت کافی بر مسابقات لیگ یک و تغییر رییس سازمان لیگ در کوران رقابت‌ها، تاحدودی باعث به وجود آمدن بی‌ سر و سامانی در این لیگ شده است.

 داریوش یزدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ـ منطقه خوزستان ـ اظهارکرد: بازی خوبی‌ مقابل سایپا شمال انجام دادیم اما به دلیل شرایط آب و هوایی و بارش باران، عملکردمان کیفیت لازم را نداشت.

وی ادامه‌داد: گل اول بازی به علت اشتباه مدافع تیم ما به سود حریف به ثمر رسید و باعث شد شیرازه‌ی تیم ما به هم بریزد. پس از این گل، ما موقعیت‌های خوبی داشتیم ولی در دقیقه 90 داور با اعلام یک ضربه پنالتی به سود تیم سایپا، باعث شد تا ما گل دوم را هم دریافت کنیم.سرمربی تیم فوتبال ملی‌حفاری اهواز با بیان این‌که شرایط ما در ادامه مسابقات سخت‌تر شده است، گفت: به هر شکل ما سه امتیاز این بازی را از دست دادیم و کار را برای خودمان سخت‌تر کردیم ولی امیدوار هستیم بتوانیم در بازی‌های پیش‌رو امتیازات از دست رفته را جبران کنیم.وی با اشاره به بازی هفته آینده تیمش برابر فولاد یزد بیان‌کرد: ما باید در یزد به مصاف تیم فولاد برویم؛ بازی‌های گذشته این تیم را دیده‌ایم، تیم بدی نیست و با این وجود ما آماده‌ایم تا برابر این تیم به پیروزی برسیم.سرمربی تیم فوتبال ملی‌حفاری در ادامه درباره ادعای مجید باقری‌نیا مبنی بر وجود رمال و جادوگر در لیگ یک، گفت: اگرچه در لیگ یک اتفاقات عجیبی می‌افتد ولی باور این موضوع برای من سخت است.

 

شناخت تیم‌های برتر مسابقات طناب‌کشی بانوان خوزستان
ورزشی  13:2:7 1391/11/14

9111-12381-5 کد خبر

مسابقات طناب‌کشی بانوان خوزستان با قهرمانی تیم پوریای ولی اهواز به پایان رسید.

 فرشاد بهمنی مسوول کمیته طناب‌کشی هیات انجمن‌های ورزشی استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)‌ منطقه خوزستان اظهارکرد: این رقابت‌ها پنج‌شنبه و جمعه (دوازدهم و سیزدهم بهمن‌ماه) به مناسبت دهه فجر و با حضور 70 شرکت‌کننده در قالب هفت تیم در اهواز برگزار شد.وی ادامه‌داد: این رقابت‌ها در رده ‌‌سنی بزرگسالان و به صورت آزد با شرکت تیم‌های پوریای ولی اهواز، لشکر 92 زرهی اهواز، منتخب دزفول، شهرداری چمران ماهشهر، هیات انجمن‌های ورزشی ماهشهر الف و ب و تیم منتخب هفتکل برگزار شد. مسوول کمیته طناب‌کشی هیات انجمن‌های ورزشی خوزستان اضافه‌کرد: در پایان این مسابقات تیم‌های پوریای ولی و لشکر 92 زرهی هر دو از اهواز به ترتیب جایگاه‌های اول و دوم را کسب کردند. همچنین تیم منتخب دزفول مقام سوم را به دست آورد.

لیگ برتر تنیس روی میز کشور/
سرمربی پتروشیمی بندرامام: با بدشانسی به بانک دی باختیم
ورزشی  10:53:23 1391/11/14

9111-11981-5 کد خبر
 

سرمربی تیم تنیس روی میز پتروشیمی بندرامام پس از شکست تیمش برابر بانک دی در هفته نخست از دور برگشت لیگ برتر کشور گفت: بازیکنانم توانایی شکست حریف را داشتند.پیمان حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ـ منطقه خوزستان ـ اظهارکرد: برای این دیدار و شکست بانک دی برنامه‌ریزی کرده بودیم و به نظرم بازیکنانم این توانایی را داشتند که این تیم را شکست دهند هر چند که نفر به نفر تیم بانک دی نسبت به تیم ما قوی‌تر بود.

 وی بیان‌کرد: ما در دور رفت هم برابر این تیم مغلوب شدیم که به نظرم اگر در اولین دیدار دور رفت به مصاف بانک دی نمی‌رفتیم، شاید می‌توانستیم آن‌ها را در هفته‌های بعد شکست دهیم. سرمربی تیم تنیس روی میز پتروشیمی بندرامام ادامه‌داد: به هر حال برای این بازی پس از این‌که بازیکنان ملی‌پوشمان از اردوی تیم‌ملی برگشتند، اردویی در ماهشهر برگزار و تمرینات‌مان را به صورت اختصاصی برای این دیدار برگزار کردیم.وی عنوان‌کرد: در کل به دنبال این بودیم که در دور برگشت حتما بانک دی را شکست دهیم و نتیجه ریز این برد برای‌مان مهم نبود چرا که پیروزی برابر بانک دی که از ترکیب خوبی بهره‌ می‌برد، کار بزرگی بود اما معتقدم در این دیدار با بدشانسی نتیجه را واگذار کردیم.حسنی بیان‌کرد: شاگردانم عملکرد خیلی خوبی داشتند و اگرچه این بازی را نبردیم ولی در کل از عملکرد تیمم راضی هستم و فکر می‌کنم از نظر فنی خوب بودیم. وی درباره بانک دی گفت: بانک دی تیم خوبی است و فکر می‌کنم این تیم از دو جهت با خیال راحت برابر ما بازی کرد؛ یکی این‌که در دور رفت ما را شکست داده بود و دیگری این‌که نوشاد و نیما عالمیان را در اختیار دارد که این دو بازیکن در هر تیمی که باشند، آن تیم روحیه‌اش بالا و خیالش راحت است. در کل بانک دی به دلیل این دو مورد از نظر روحی و روانی نسبت به ما وضعیت بهتری داشت.سرمربی تیم تنیس روی میز پتروشیمی بندرامام با بیان این‌که اکنون با 10 امتیاز در جایگاه دوم قرار داریم، ادامه‌داد: فکر می‌کنم بانک دی با بردی که مقابل ما به دست آورد، خیلی از راه قهرمانی را طی کرده است و از همین الان می‌توان گفت که این تیم قهرمان لیگ است. وی در ادامه درباره دیدار آینده تیمش برابر پتروشیمی نوری گفت: 19 بهمن‌ماه در عسلویه با این تیم بازی می‌کنیم. ما در دور رفت این تیم را در ماهشهر شکست دادیم. البته حریف تیم خوبی است و از سه بازیکن خوب نیز بهره می‌برد. حسنی افزود: بازی‌ دور رفت‌مان کمی گره خورد ولی فکر می‌کنم باتوجه به روند رو به رشدی که بازیکنانم داشته‌اند، اگرچه دیدار سختی برابر این تیم خواهیم داشت اما می‌توانیم این تیم را در خانه خودش شکست دهیم.به گزارش ایسنا، تیم پتروشیمی بندرامام روز چهارشنبه (11 بهمن‌ماه) در هفته اول دور برگشت لیگ برتر تنیس روی میز کشور با نتیجه 3 بر 5 برابر بانک دی تن به شکست داد.

لیگ برتر فوتسال بانوان کشور/
حفاری و نفت آبادان حریفان خود را گلباران کردند
ورزشی  11:6:20 1391/11/14

9111-12081-5 کد خبر

 

تیم‌های فوتسال ملی‌حفاری و صنعت نفت آبادان در هفته هفتم دور رفت لیگ برتر کشور جشنواره گل به راه انداختند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ـ منطقه خوزستان ـ روز پنجشنبه (12 بهمن‌ماه) تیم‌های فوتسال ملی‌حفاری و صنعت نفت آبادان به ترتیب میزبانان خود آرمان رضا مشهد و فسای شیراز را با نتایج 10 بر صفر و 10 بر 3 شکست دادند.ملی‌حفاری با این برد 19 امتیازی شد و صدرنشین باقی ماند. نفت آبادان نیز اکنون با 15 امتیاز در جایگاه پنجم قرار دارد.حفاری در هفته هشتم رقابت‌ها روز پنجشنبه (19 بهمن‌ماه) باید در قزوین به مصاف کاسپین برود. همچنین صنعت نفت آبادان در همین روز میزبان متین ورامین تهران است.

 

پایان مسابقات اسکیت استقامت جاده بانوان خوزستان
ورزشی  11:50:38 1391/11/14

9111-12181-5 کد خبر
 

مسابقه اسکیت استقامت جاده بانوان خوزستان با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.علی آریان‌نژاد، دبیر هیات اسکیت استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ـ منطقه خوزستان ـ اظهارکرد: این رقابت‌ روز گذشته (13 بهمن‌ماه) در مسافت 20 هزار متر برای اولین بار در بخش بانوان در بلوار ساحلی اهواز برگزار شد. 

وی با بیان این‌که این مسابقه به مناسبت دهه فجر برگزار شد، گفت: در پایان این رقابت، شیرین سلجوقی قهرمان شد، نگین شیخی در مکان دوم ایستاد و سارا داوودی سوم شد.دبیر هیات اسکیت خوزستان با مثبت ارزیابی کردن سطح این رقابت‌ها عنوان‌کرد: اگرچه برای اولین بار بود که رقابت استقامت جاده بانوان در استان انجام می‌شد، از نظر کیفی سطح خوبی داشت و محک خوبی برای اسکیت‌بازان استان بود.

 وی هم‌چنین به برگزاری مسابقات قهرمانی اسکیت سرعت استان اشاره و بیان‌کرد: این رقابت‌ها فردا (15 بهمن‌ماه) به منظور گرامی‌داشت سی و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در دو بخش آقایان و بانوان انجام می‌شود. آریان‌نژاد افزود: این مسابقات، انتخابی تیم استان است که در پیست مجموعه 16 هکتاری اهواز برگزار می‌شود. رقابت‌ها در بخش بانوان در ماده‌های 300، 500، 1000 و 20 هزار متر و 5000 متر امدادی و در بخش آقایان 300، 500، 1000 و 10 هزار متر و 3000 متر امدادی انجام می‌شود.

 وی یادآورشد: هر اسکیت‌باز به جز ماده امدادی در دو ماده‌ دیگر نیز می‌تواند شرکت کند. هر تیم شامل چهار ورزشکار، یک مربی و یک سرپرست می‌باشد و بازیکنان متولد سال 77 و قبل از آن می‌توانند در این رقابت‌ حضور پیدا کنند.

 دبیر هیات اسکیت خوزستان خاطرنشان‌کرد: نفراتی که بتوانند رکوردهای مدنظر را به ثبت برسانند به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می‌شوند. رقابت‌های قهرمانی کشور بخش بانوان 23 و 24 بهمن‌ماه در شیراز و بخش آقایان 26 و 27 همین‌ماه در بندرعباس برگزار خواهد شد. وی همچنین به شناخت نفرات برتر مسابقه اسکیت بانوان فرزندان شاهد و ایثارگر اهواز اشاره‌کرد و گفت: این رقابت روز گذشته (13 بهمن‌ماه) در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان به مناسبت دهه‌فجر در بلوار ساحلی اهواز برگزار شد.آریان‌نژاد بیان‌کرد: در پایان این مسابقه محبوبه عمور اول شد، عسل شمس در جایگاه دوم قرار گرفت و فاطیما اسدی عنوان سوم را ازآن خود کرد.

 

هفتکل استخر سرپوشیده ندارد
ورزشی  12:28:41 1391/11/14

9111-12281-5 کد خبر

 

تنها استخر شهرستان هفتکل در فصل زمستان به دلیل روباز بودن و سرمای زیاد تعطیل است.

 علی‌اصغر نریموسی، رییس اداره ورزش و جوانان هفتکل در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ـ منطقه خوزستان ـ اظهارکرد: در شهرستان هفتکل تنها یک استخر آن هم به صورت روباز وجود دارد که مخصوص آقایان است و در فصل زمستان هم به دلیل سرمای زیاد از آن استفاده نمی‌شود.

 وی ادامه‌داد: ما نیاز به استخر سرپوشیده داریم تا بشود در تمام سال از آن استفاده کرد و بانوان هم بتوانند از آن بهره ببرند ولی استخر فعلی فقط در تابستان قابل استفاده است.

 رییس اداره ورزش و جوانان هفتکل اضافه‌کرد: در هفتکل امکانات تفریحی کمی وجود دارد؛ مخصوصا برای بانوان که به دلیل نبود این امکانات مجبورند خودشان را با ورزش مشغول کنند و اگر استخر مخصوصی برای بانوان وجود داشته باشد آن‌ها علاوه بر پر کردن اوقات فراغت خود می‌توانند بخشی از مشکلات جسمی و روحی خود را برطرف کنند.وی در ادامه با بیان این‌که هزار و 500 ورزشکار در 30 هیات مشغول به فعالیت هستند، گفت: این ورزشکاران در پنج سالن چندمنظوره در حال تمرین هستند. از این پنج سالن دو سالن دارای امکانات کافی و مناسب هستند و سه سالن دیگر مشکل تجهیزاتی دارند ولی با این وجود ورزشکاران‌ ما‌ در این سالن‌ها مشغول به تمرین هستند. نریموسی در پایان درباره ساخت خوابگاه ورزشی این شهرستان توضیح‌داد: کلنگ ساخت این خوابگاه سال گذشته زده شد ولی به علت عدم‌ تامین اعتبار، در همان مراحل اولیه ساخت متوقف شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد