سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از خرمشهر

 

در یک فرار و تعقیب شبانه
یک مادر باردار خرمشهری از مرگ حتمی نجات پیدا کرد 

خبرگزاری فارس: در یک فرار و تعقیب شبانه، سرانجام یک مادر باردار خرمشهری با مسئولیت پذیری عوامل بهداشتی مرکز شهید موسوی خرمشهر از مرگ حتمی نجات پیدا کرد.

خبرگزاری فارس: یک مادر باردار خرمشهری از مرگ حتمی نجات پیدا کرد

سرپرست شبکه بهداشت و درمان خرمشهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: در پی گزارش تلفنی مسئول بهداشت خانواده شهرستان شادگان مشخص شد یکی از مادران باردار زیر پوشش شبکه بهداشت خرمشهر از بیمارستانی در شادگان بدون اطلاع قبلی خارج شده و کادر درمانی به بیمار دسترسی نداشتند.

فرشید بهشتی افزود: در پی اطلاع مسئول بهداشت خانواده شهرستان شادگان، بلافاصله مسئول بهداشت خانواده خرمشهر، شبانه با مامای مرکز شهید موسوی خرمشهر تماس حاصل کرده و درخواست پیگیری موضوع تا حصول نتیجه را کرده است.

وی در همین خصوص ادامه داد: پس از تلاش‌های مستمر و پیگیری به موقع پزشک و مامای مرکز شهید موسوی، آدرس صحیح محل سکونت نامبرده در خرمشهر مشخص و پس از آموزش و مشاوره درب منزل فرد بیمار و تماس با همکاران مرکز 115 خرمشهر وی راهی بیمارستان ولی‌عصر(عج) شده است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان خرمشهر عنوان کرد: پس از انجام عمل سزارین توسط متخصص زنان، این مادر از مرگ حتمی نجات یافته و در حال حاضر حال عمومی نوزاد و مادر مطلوب است.

وی ادامه داد: این مادر باردار مبتلا به مسمومیت حاملگی، فشار بالا، پروتئین در ادرار، سردرد و تاری دید شده بود و در صورت عدم رسیدگی به موقع مرگ وی اجتناب ناپذیر بوده است.

بهشتی در پایان گفت: جا دارد از تلاش بی‌وقفه پزشک و مامای شهری مرکز شهید موسوی که در این امر خداپسندانه از هیچ کوششی دریغ نکرده‌اند، تشکر و قدردانی به عمل آید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد