سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار نماینده ولی فقیه در استان

 

در دیدار عشایر شهرستان تازه تاسیس "کارون"؛
آیت الله موسوی جزایری تاکید کرد: ضرورت تسریع خدمت رسانی به مناطق محروم
سیاسی  13:35:47 1391/11/01

9111-373-5 کد خبر

 

نماینده ولی ‌فقیه در خوزستان در دیدار با مردم شهرستان تازه تاسیس "کارون" بر ضرورت تسریع در خدمت‌رسانی به مردم محروم این شهرستان تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)_منطقه خوزستان، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی‌جزایری در مراسم دیدار عشایر شهرستان کارون که در بیت ایشان برگزار شد، با تسلیت شهادت امام حسن عسگری(ع) و تبریک آغاز امامت حضرت حجت ‌بن الحسن(ع) گفت: تشکیل شهرستان کارون، باب خیری برای این منطقه است. تنها راه حل برای مناطق محروم و پر جمعیت که فاصله آن‌ها با مرکز شهر طولانی است و استعداد شهرستان شدن دارند، آن است که تبدیل به شهرستان شوند.

وی افزود: در این صورت، امور در بخش‌های مختلف مسئولانی پیدا می‌‌کنند و بودجه اختصاصی برای شهرستان معین می‌شود و با وجود استقلال، از مراکز مختلف فرهنگی برخوردار خواهند شد؛ بنابراین نسخه‌ای که برای درمان مناطق محروم و مستضعف نوشته می‌شود، منحصر به این امر است.

آیت‌الله موسوی جزایری ادامه داد: با اختصاص بودجه به شهرستان،‌ ادارات افتتاح شده و جوابگوی مردم خواهند بود و کم کم با توکل بر خداوند وضعیت اشتغال، عمران، خدمات‌رسانی از ناحیه مسئولان شهرستان با بودجه مستقل بهبود پیدا می‌کند.

نماینده ولی‌ فقیه در خوزستان با اشاره به ضرورت قدردانی از تلاش‌های افراد دلسوز و پیگیر منطقه کوت‌عبدالله گفت: وجود افراد دلسوز نعمتی برای منطقه است.

وی در پایان با قدردانی و تشکر از هیات‌ دولت و رئیس جمهور در اهتمام به تبدیل منطقه کوت‌عبدالله به شهرستان، عنوان کرد: ان‌شاءالله مسائل دیگر نیز به دنبال این اقدام اجرایی شوند. از مسئولان و استاندار خوزستان جهت تسریع در اجرایی شدن و عملیاتی شدن امور مربوط به شهرستان کارون تقاضا می‌شود. این امر نیازمند صبوری است. منطقه کوت‌عبدالله استحقاق این را دارد تا حق مردم محروم به آنها برگردانده شود و خدمت‌رسانی به آنها صورت گیرد.

به گزارش ایسنا، در این دیدار، حجت‌الاسلام والمسلمین جاسم خضیراوی، امام جمعه کوت‌عبدالله به بیان نیازها و ظرفیت‌های منطقه که پس از سفر اخیر هیات دولت به شهرستان کارون تبدیل شد، پرداخت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد