سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

مجموعه اخبار ورزشی خوزستان

 

سوپرلیگ کاراته کشور/
صدرنشینی مناطق نفت‌خیز به خطر افتاد
ورزشی  10:53:13 1391/11/01

9111-281-5 کد خبر
 

سرمربی تیم کاراته مناطق نفت‌خیز جنوب پس از شکست تیمش برابر دانشگاه آزاد در هفته دوم دور برگشت لیگ برتر کشور گفت: در این دیدار انتظاراتی را که از بازیکنانم داشتم برآورده نکردند.

 

آرام فدایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه‌خوزستان، اظهارکرد: روز پنج‌شنبه (28 دی‌ماه) دو دیدار برابر تیم‌های دانشگاه آزاد و گیلان داشتیم که بازی اول برابر دانشگاه آزاد را با نتیجه 16 بر 12 واگذار کردیم و مقابل گیلان با نتیجه 24 بر 4 پیروز شدیم.

 وی بیان‌کرد: باخت مقابل دانشگاه آزاد، باعث شد که رقیب به ما نزدیکتر شود و فاصله امتیازات‌مان به سه برسد. اکنون تیم ما با 36 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های دانشگاه آزاد و ابومسلم به ترتیب با 33 و 30 امتیاز در مکان‌های دوم و سوم قرار گرفته‌اند.

 سرمربی تیم کاراته مناطق نفت‌خیز جنوب افزود: در کل از عملکرد شاگردانم راضی نبودم و معتقدم آن‌ها توانایی و حداقل نام خود را در این هفته نشان ندادند. با این شرایط باید در هفته آخر تمام تلاش خود را برای کسب نتیجه لازم انجام دهیم.

 وی درباره تیم دانشگاه آزاد گفت: حریف تیم خوب و باانگیزه‌ای بود و آمده بود که از این دیدار پیروز خارج شود و با این هدف وارد بازی شدند. هم‌چنین گیلان هم تیم خوبی است و البته بیشتر بازیکنانش کم‌تجربه هستند. تیم ما مقابل گیلان به راحتی کار خود را انجام داد و به پیروزی هم رسید.

 فدایی درباره دیدارهای آینده تیمش اظهارکرد: ششم بهمن‌ماه در تهران به مصاف تیم‌های ابومسلم، صنعت برق و شهید ستاری قرچک می‌رویم که این رقابت‌ها برای کسب عنوان قهرمانی بسیار اهمیت دارند چرا که یک باخت ممکن است ما را از قهرمانی دور کند.  وی گفت: متاسفانه طبق برنامه‌ای که قبلا فدراسیون به ما داده بود، قرار بود هفته آخر 13 بهمن‌ماه برگزار شود که درست روز 28 دی‌ماه برنامه‌ای به ما دادند که در آن قید شده بود، رقابت‌های هفته پایانی ششم بهمن‌ماه انجام می‌شود.  سرمربی تیم کاراته مناطق نفت‌خیز جنوب ادامه‌داد: متاسفانه با این فرصت کم و باتوجه به بُعد مسافتی که وجود دارد، نمی‌توانیم به خوبی برای هفته آخر رقابت‌ها برنامه‌ریزی کنیم و بازیکنان‌مان نیز زمان لازم را برای ریکاوری ندارند.

 

 

پایان مسابقات قهرمانی پرس‌سینه IPF کشور در اهواز؛
درخشش نمایندگان خوزستان با کسب بیش از 60 مدال رنگارنگ
ورزشی  12:34:47 1391/11/01

9111-481-5 کد خبر
 

نمایندگان خوزستان در رقابت‌های قهرمانی پرس‌سینه با لوازم (IPF) کشور که در اهواز برگزار شد، در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان صاحب عناوین انفرادی و تیمی مختلفی شدند.

 محمدضیا حمیدی، دبیر کمیته پرس‌سینه IPF هیات بدنسازی و پرورش‌اندام استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)‌ منطقه خوزستان اظهارکرد: این رقابت‌ها از 23 دی‌ماه به مدت شش روز و به میزبانی خوزستان، در اهواز برگزار شد.

 وی به نتایج تیمی خوزستان اشاره کرد و گفت: در رده‌ سنی نوجوانان، خوزستان الف و ب به ترتیب اول و دوم شدند. در رده ‌سنی جوانان تیم‌‌های رکورد دزفول و روح‌الله داداشی اهواز اول و دوم شدند. در رده ‌سنی بزرگسالان ملی‌حفاری قهرمان شد و تیم‌های پتروشیمی مارون ماهشهر و روح‌الله داداشی به ترتیب عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

 دبیر کمیته پرس‌سینه IPF استان افزود: در رده سنی پیشکسوتان و در رده ‌سنی 40 تا 49 سال تیم‌های روح‌الله داداشی الف و ب اهواز به ترتیب اول و دوم شدند و در رده سنی 50 تا 59 سال تیم روح‌الله داداشی الف اهواز در جایگاه اول قرار گرفت. در رده سنی 60 تا 69 سال هم تیم روح‌الله داداشی الف اهواز نایب‌قهرمان شد.

 وی ادامه‌داد: در رده‌ سنی نوجوانان و در وزن 53 کیلوگرم سینا خالند دوم شد و ایمان آفرینش مدال برنز گرفت. در وزن 59 کیلوگرم مظهر غازاخی قهرمان شد و پیمان بنده‌نشان در مکان سوم ایستاد. در وزن 66 کیلوگرم سجاد جعفریان به مدال طلا دست پیدا کرد و  پویا داوودی در جایگاه دوم قرار گرفت.

 حمیدی افزود: در وزن 74 کیلوگرم علی‌رضا لشکری به مدال برنز رسید. در وزن 83 کیلوگرم فرشاد آبادی دوم شد و سهیل بیگی گردن‌آویز برنز کسب کرد. در وزن 93 کیلوگرم نیز بهروز قنبری در مکان سوم ایستاد.

 وی بیان‌کرد: در وزن 105 کیلوگرم سجاد زارعی قهرمان شد و در دسته 120 و 120+ کیلوگرم به ترتیب پوریا محمودی و مهدی رضایی هر دو به مدال طلا دست پیدا کردند.

 حمیدی در ادامه درباره مدال‌آوری خوزستان در رده ‌سنی جوانان گفت: در وزن 53 کیلوگرم علی‌ کردنژاد اول شد. در وزن 59 کیلوگرم حامد زمان و مجید زارع به ترتیب عنوان‌های اول و دوم را کسب کردند. در وزن 63 کیلوگرم عباس سهرابی به مدال نقره رسید و آرش محمودیان سوم شد.

 وی عنوان‌کرد: در وزن 74 کیلوگرم حسن خماس‌زاده قهرمان شد و سجاد رکوکیان سوم شد. در وزن 83 کیلوگرم امین کاه‌کش نشان نقره گرفت و میلاد مافی در مکان سوم ایستاد. در وزن 93 کیلوگرم نیز یدالله آقایی در جایگاه دوم قرار گرفت.

 دبیر کمیته پرس‌سینه IPF استان ادامه‌داد: در وزن 105 کیلوگرم سامان پوریافرد قهرمان شد، حسین کریمی به مدال نقره رسید و سالار رحمانی سوم شد. در وزن 120 کیلوگرم امین خیری‌زاده طلا گرفت و در وزن 120+ کیلوگرم حمید کیانی‌منش عنوان دوم را ازآن خود کرد.

 وی درباره نتایج تیم خوزستان در رده ‌سنی بزرگسالان اظهارکرد: در وزن 59 کیلوگرم منصور علی‌پور قهرمان شد، احمد اعتمادیان و عبدالعظیم صحرایی به ترتیب جایگاه‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند. در وزن 66 کیلوگرم محمد ناطقی‌قمبوانی اول شد، کوشا معتمدی به مدال نقره رسید و پدرام باباخانی در مکان سوم ایستاد.

 حمیدی ادامه‌داد: اکبر غفوری‌عبداللهی در وزن 74 کیلوگرم به مدال طلا رسید. در وزن 83 کیلوگرم احسان ایمانی‌کیا اول شد، حسین کمالی در مکان دوم قرار گرفت و امین کاه‌کش عنوان سوم را به خود اختصاص داد.

 وی خاطرنشان‌کرد: در وزن 93 کیلوگرم مجید حاج‌آقابزرگی به گردن‌آویز طلا دست پیدا کرد و همایون کریمی‌زاده دوم شد. در وزن 105 کیلوگرم حسین حمیدی قهرمان شد، سامان پوریافرد به نشان نقره رسید و داوود شاه‌آبادی در جایگاه سوم قرار گرفت. در وزن 120 کیلوگرم امیرخیری‌زاده قهرمان شد. در وزن 120+ کیلوگرم نیز علی اسماعیلی و امید نجفی کوتتانی به ترتیب اول و دوم شدند.

 دبیر کمیته پرس‌سینه IPF استان خاطرنشان‌کرد: در رده ‌سنی 40 تا 49 سال پیشکسوتان عبدالعظیم حمیدزاده در وزن 74 کیلوگرم به نشان طلا رسید. در وزن 83 کیلوگرم عبدالرضا کریمی و احمد گرجی به ترتیب اول و دوم شدند. در وزن 93 کیلوگرم داریوش جوزایی به مدال نقره دست پیدا کرد. در وزن 105 کیلوگرم غلام‌رضا عجروبی در مکان سوم ایستاد و در وزن 120 کیلوگرم بهمن امانی‌بابادی در جایگاه دوم قرار گرفت.

 وی عنوان‌کرد: در رده سنی 50 تا 59 سال و در وزن 59 کیلوگرم رحمان فعال به نشان نقره دست پیدا کرد. در وزن 66 کیلوگرم محمدرضا خورشیدنیا اول شد. در وزن 74 کیلوگرم عرفان حبیبی در مکان نخست قرار گرفت. در وزن 83 و 93 کیلوگرم نیز به ترتیب غلام‌رضا بارونی و خلف غبیشاوی هر دو جایگاه دوم را به خود اختصاص دادند. در وزن 105 کیلوگرم خدارحم نوذرپور قهرمان شد و در وزن 120 کیلوگرم محمد آل‌خمیس در جایگاه دوم قرار گرفت.

 حمیدی افزود: در رده ‌سنی 60 تا 69 سال علی پاپی در وزن 74 کیلوگرم در مکان اول ایستاد، در وزن 83 کیلوگرم علی صادقی به نشان نقره دست پیدا کرد، در وزن 93 کیلوگرم یعقوب نجفی سوم شد و در وزن 120 کیلوگرم علی‌اکبر احتیاطی به مدال نقره رسید. در رده ‌سنی بالای 70 سال نیز محمد معصومی در وزن 74 کیلوگرم قهرمان شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد