سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار انتظامی استان

 

فرمانده انتظامی آبادان خبر داد
دستگیری 6 سارق خودرو در آبادان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی آبادان از دستگیری 6 سارق خودروهای مسروقه در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: دستگیری 6 سارق خودرو در آبادان

احمد چنداز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با سارقان حرفه‌ای موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.وی افزود: مأموران پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و پس از شناسایی و هماهنگی با مقامات قضایی در چند عملیات جداگانه تعداد شش سارق را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.فرمانده انتظامی آبادان خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح یک دستگاه خودروی پژو آردی، یک دستگاه پراید و یک موتورسیکلت مسروقه کشف شد.وی در پایان اظهار کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده قضایی جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضایی شدند. 

 

 

 

کشف 160 هزار لیتر سوخت قاچاق در خوزستان
اهواز - خبرگزاری مهر: فرمانده مرزبانی استان خوزستان از کشف 160 هزار لیتر سوخت قاچاق در نوار مرزی خوزستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حمید هداوند گفت: مرزبانان این فرماندهی در 48 ساعت گذشته در راستای برخورد قاطع با هرگونه تجاوز به حدود مرزی کشور اسلامی و با اجرای طرحی با همتی مضاعف و عزمی راسخ به مبارزه بی امان با اشرار مسلح، قاچاقچیان سوخت و کالا پرداختند.

وی با اشاره به کشف 160 هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای آبی این استان تصریح کرد: بیش از 105 هزار لیتر از سوخت کشف شده مربوط به پایگاه دریابانی ماهشهر و 55 هزار لیتر از آن مربوط به پایگاه دریابانی آبادان است. همچنین کارشناسان ارزش گازوئیل کشف شده را چهار میلیارد و 650 میلیون ریال تخمین زده اند.

سردار هداوند از دستگیری 22 متهم در این رابطه خبر داد و ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم مرزنشین گفت: افزایش کار اطلاعاتی و عملیات موفق مرزی، موجب سدی محکم و نفوذ ناپذیر در جلوگیری از ورود و خروج قاچاقچیان و متجاوزان مرزی شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد