سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک افتخار فرهنگی برای خوزستان

 

به لحاظ حمایت از فعالیت های فرهنگی و اجتماعی
رئیس دانشگاه علوم و فنون خرمشهر برتر کشوری شد 

خبرگزاری فارس: مشاور عالی معاون فرهنگی وزارت علوم، رئیس دانشگاه علوم و فنون خرمشهر را به به لحاظ حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی به عنوان برتر کشوری انتخاب کرد.

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم و فنون خرمشهر برتر کشوری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر، مشاور عالی معاون فرهنگی وزارت علوم در نشست مشترک معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ها و نمایندگان وزیر در هیئت نظارت بر تشکل‌های اسلامی که در وزارت علوم برگزار شد، دانشگاه‌های برتر فرهنگی اجتماعی و معاونان برتر فرهنگی اجتماعی دانشگاه‌ها در سال تحصیلی 90 ـ 91 را معرفی کرد.

احمد علمشاهی با اشاره به معاونان برگزیده فرهنگی اجتماعی دانشگاه‌ها گفت: علیرضا مخبر دزفولی معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه چمران اهواز، فرزاد جهان بین معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی، حجت‌الاسلام محمدرضا خدایی معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه لرستان، محمد رهنما معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه زابل به عنوان معاونان برگزیده دانشگاه در سال 90 - 91 شناخته شدند.

وی گفت: حجت‌الاسلام دکتر سیدصدرالدین شریعتی رئیس دانشگاه علامه طباطبایی از نظر اجرای سیاست‌های فرهنگی وزارت علوم برگزیده شناخته شد. 

مشاور عالی معاون فرهنگی وزارت علوم تصریح کرد: مسعود صدری‌نسب، رئیس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر نیز به عنوان رئیس دانشگاه برتر از نظر حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شناخته و برگزیده عنوان شد و عباس محمدیان رئیس دانشگاه حکیم سبزواری از نظر حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی قابل تقدیر شناخته شد.

علمشاهی اضافه کرد: دانشگاه فردوسی مشهد از میان دانشگاه‌های مادر به عنوان دانشگاه برگزیده فرهنگی اجتماعی شناخته شد، دانشگاه محقق اردبیلی از میان دانشگاه‌های بزرگ به عنوان دانشگاه برتر اعلام شد، دانشگاه هنر اسلامی تبریز از میان دانشگاه‌های متوسط به عنوان دانشگاه برتر و دانشگاه سلمان فارسی از میان دانشگاه‌های کوچک به عنوان دانشگاه برتر شناخته شدند.

وی ادامه داد: دانشگاه صنعتی اصفهان، علم و صنعت ایران و سیستان و بلوچستان از گروه دانشگاه‌های مادر قابل تقدیر شناخته شدند و همچنین دانشگاه شهید مدنی آذربایجان و دانشگاه شاهد از میان دانشگاه‌های بزرگ، دانشگاه صنعتی شیراز و ایلام از میان دانشگاه‌های متوسط و دانشگاه تربت حیدریه و صنعتی اراک از میان دانشگاههای کوچک به عنوان دانشگاه‌های قابل تقدیر شناخته شدند.

علمشاهی در ادامه به شاخص‌های انتخاب رئیس و معاون فرهنگی برگزیده اشاره کرد و گفت: مهمترین شاخص‌های در این انتخاب اهتمام به حوزه فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی و سیاسی و شرکت در شورای فرهنگی دانشگاه، ارتباط و تعامل با دانشجویان، حضور در برنامه‌های فرهنگی، میزان نقدپذیری، برخورداری از سند راهبردی فرهنگی، میزان اعتبارات هزینه شده، نمره اکتسابی دانشگاه در کارنامه فرهنگی و همچنین نمره به دست آمده از نظرسنجی فعالان فرهنگی دانشگاه بوده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد