سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار اقتصادی استان

 

عرضه توانمندی های تخصصی مناطق نفت خیزجنوب درنمایشگاه خوزستان دربصره

اهواز- شرکت ملی مناطق نفت خیزجنوب به منظور عرضه توانمندی های فنی تخصصی درحوزه نفت و گاز در نمایشگاه « توانمندی های صادراتی خوزستان» در استان بصره عراق حضوریافته است.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در این نمایشگاه که از چهارشنبه 27 دی در مرکز نمایشگاه های بین المللی بصره آغاز به کار کرد و تا 30 دی دایر است، 65 شرکت توانمندی های خود را در زمینه صادرات، خدمات فنی و مهندسی، تولیدات پتروشیمی، مصالح ساختمانی و مواد غذایی و کشاورزی در معرض بازدیدکنندگان عموم قرار می دهند.
شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب به عنوان بزرگ ترین شرکت تولید کننده نفت ایران در زمینه معرفی و ارائه توانمندی های فنی و تخصصی در خصوص مطالعه و توسعه میدان ها و مخازن نفت و گاز، ساخت قطعات و تجهیزات صنعت نفت و زمینه های صدور این خدمات این نمایشگاه حضور یافته است.

در آیین افتتاح این نمایشگاه که به همت شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان برگزار شده است، مدیرعامل و شماری از مدیران شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، استاندار و جمعی از مدیران اجرایی استان، مدیران و نمایندگان شرکت های حاضر در نمایشگاه و تعدادی از مقام ها و مسوولان کشور عراق حضور دارند.
بصره دومین شهر بزرگ و سومین شهر مهم عراق است که با بیش از 406 هزار نفر جمعیت، حدود 118 کیلومتر با خلیج فارس فاصله دارد و استان همجوار خوزستان است.ک /1

+ نوشته شده در جمعه بیست و نهم دی 1391ساعت 13:12 توسط امیر رحمانی | نظر بدهید
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد