سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

مجموعه اخبار ورزشی استان خوزستان

 

اخراج از اردوی تیم ملی حاصل مصاحبه علیه رییس فدراسیون
افشین نوروزی: برخورد زشتی با من شد
ورزشی 10:32:42 1391/10/29

9110-25581-5 کد خبر

ملی‌پوش خوزستانی تنیس روی میز، مصاحبه اخیرش را عامل اخراج از اردوی تیم ملی دانست.

افشین نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره حوادث اتفاق افتاده در اردوی تیم ملی تنیس روی میز گفت: من مصاحبه‌ای را با رسانه‌ها داشتم و یکسری مسایل را در این مصاحبه مطرح کرده بودم. زمانی که زارع‌پور رییس فدراسیون از این مصاحبه مطلع شد عنوان کرد که باید به کمیته انضباطی بروم و اگر این گونه نشود، رای کمیته انضباطی صادر خواهد شد. از سوی دیگر هم اعلام کردند که من را از آکادمی تنیس روی میز اخراج کنند.

وی ادامه داد: جعفرپور سرمربی تیم ملی به صورت اس‌ام‌اسی به من گفت که نباید به اردوی تیم ملی بیایم و زمانی که چهارشنبه به تمرین بدنسازی رفتم، مربی بدنسازی گفت که اجازه انجام بدنسازی را دارم اما مسایل مربوط به آکادمی مربوط به خود جعفرپور است. زمانی که ظهر برای تمرین به آکادمی رفتم، مسوول آکادمی گفت که آقای زارع‌پور اعلام کرده اجازه ورود به این محل را ندارید. من هم عنوان کردم که اگر ممنوعیتی وجود دارد باید به صورت کتبی به من اعلام شود نه اینکه به صورت شفاهی این موضوع را بگویند. در شرایطی که بعد از دو سال اردوی تیم ملی برگزار شده می‌گویند اردو را ترک کن. این در حالی است که من را به صورت کتبی به اردو دعوت کرده‌اند و اگر نباید به اردو بیایم هم باید به صورت کتبی اعلام شود.

این ملی پوش خوزستانی ادامه داد: من به تمرین بازگشتم و در این بین دو، سه مرتبه کارمندان آکادمی آمدند و خواستند که اردو را ترک کنم. حتی به صورت زشتی جلوی چشم بازیکنان رده جوانان و نوجوانان با من برخورد کردند و این در شرایطی بود که حتی به رستوران آکادمی گفته بودند که به من ناهار ندهند و باید از آکادمی اخراج شوم. موضوع به اینجا رسید که درنهایت گفتند من محل اردو را ترک نمی‌کنم، مگر اینکه بخواهید زور بگویید یا اینکه به صورت مکتوب این موضوع را اعلام کنید و به من اعلام کردند که اگر اردو را ترک نکنی، موضوع به حراست و نیروی انتظامی کشیده می‌شود. من هم سر حرف خودم ماندم، در نتیجه موضوع به حراست مجموعه ورزشی انقلاب کشیده شد و دو نفر از حراست برای بیرون کردن من آمدند و آقای زارع‌پور یک نامه به حراست مجموعه ورزشی نوشته بود که به دلیل احضار من به کمیته انضباطی از ورودم به آکادمی جلوگیری شود و یک رونوشت از این نامه را هم به من دادند.پس از کش و قوس‌های فراوان درنهایت دبیر فدراسیون دست‌خطی را به من داد و به صورت رسمی اعلام کرد که از اردو بروم. من هم درنهایت محل اردو را ترک کردم و به خانه برگشتم تا در روز شنبه در کمیته انضباطی شرکت کنم.

وی درباره اینکه مگر چه موضوعی را در مصاحبه خود مطرح کردید به ایسنا گفت: من در مصاحبه خود انتقادهایی را از عملکرد فدراسیون در رابطه با ملی‌پوشان داشتم که موضوعات کلی بود و درباره برگزار نشدن اردوی تیم ملی موضوعاتی را مطرح کردم و گفته بودم که یکسری از افرادی که پیش از این مخالف فدراسیون بودند و درگیری‌هایی را در طی دو سال گذشته ایجاد کرده بودند، حالا با فدراسیون کار می‌کنند و در مصاحبه خود به عملکرد فدراسیون اشاره کرده بودم که باعث پایین آمدن رنکینگ‌ها شده بود.

نوروزی ادامه داد: کاری که آن‌ها با من در اردوی تیم ملی کردند غیراخلاقی بود و نباید چنین برخوردی می‌شد. اگر آن‌ها صلاح دیده‌اند که من در اردوی تیم ملی نباشم اول باید می‌گذاشتند که کمیته انضباطی تشکیل شود و بعد تصمیم می‌گرفتند چون ممکن است من با دلیل و صحبت‌های خود در کمیته انضباطی محکوم نشوم. به هر حال اینکه پیش از تشکیل کمیته انضباطی من را اخراج کنند، کار منطقی ای نیست.وی در پایان خاطرنشان کرد که روز شنبه در کمیته انضباطی برای روشن شدن موضوعات پیش آمده حاضر خواهد شد.

تیم فوتبال فولادخوزستان جریمه شد
ورزشی 22:45:54 1391/10/28

9110-25381-5 کد خبر

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آخرین احکام صادره اش را درخصوص تیم های مختلف ازجمله فولادخوزستان اعلام کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آخرین احکام صادره‌اش را درباره شکایات و پرونده‌های موجود اعلام کرد.

فولادخوزستان9 میلیون ریال جریمه شد

بر اساس گزارش ناظر بازی و ناظر داوری، تیم فولادخوزستان در بازی مقابل سایپا از هفته بیستم لیگ برتر که 16 دی 91 برگزار می شد، در نیمه دوم با سه دقیقه تاخیر وارد زمین شد که بر همین اساس این تیم 9 میلیون ریال جریمه می شود. رای صادره قطعی و لازم الاجراست.

نفت تهران 9 میلیون ریال جریمه شد

بر اساس گزارش ناظر بازی و ناظر داوری، تیم نفت تهران به دلیل تاخیر در ورود به زمین بازی در نیمه دوم بازی مقابل پرسپولیس جریمه شد. تیم نفت تهران در بازی 19 دی 91 جام حذفی مقابل پرسپولیس در نیمه دوم با سه دقیقه تاخیر وارد زمین شد و به همین دلیل به پرداخت9 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه شش و 9 میلیونی برای استقلال و ابومسلم

بر اساس گزارش ناظر بازی و ناظر داوری در بازی تیم های استقلال و ابومسلم در رقابت های جام حذفی باشگاه های کشور که روز 20 دی ماه برگزار شد، استقلال در نیمه اول با دو دقیقه تاخیر وارد زمین شد و ابومسلم نیز در شروع نیمه دوم با سه دقیقه تاخیر به میدان آمد که به همین دلیل استقلال به پرداخت شش میلیون ریال جریمه نقدی و ابومسلم به پرداخت9 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. همچنین طرفداران استقلال در طول بازی مرتکب تخلفاتی شدند که کمیته انضباطی به مسوولان باشگاه بابت این تخلفات برای یک نوبت تذکر می دهد.آرای صادره قطعی و لازم الاجرا هستند.

شهید منصوری قرچک جریمه شد

بر اساس گزارش ناظر بازی و ناظر داوری دیدار تیم های فوتسال شهید منصوری قرچک و دبیری تبریز در رقابت های لیگ برتر فوتسال در تاریخ 9 دی 91، تماشاگران منتسب به تیم شهیدمنصوری قرچک مرتکب تخلفاتی شدند که بر همین اساس باشگاه شهید منصوری قرچک 10 میلیون ریال جریمه شد. لازم به ذکر است در صورت تکرار تخلفات هواداران تیم منصوری قرچک در مسابقات آتی، با تنبیهات شدیدتری ازجمله برگزاری مسابقه در زمین خودی بدون تماشاگر و یا کسر امتیاز مواجه خواهد شد. رای صادره قطعی است.

جریمه مدیرعامل و سرمربی سنگ آهن بافق

بر اساس گزارش ناظر داوری و ناظر بازی دیدار تیم های سنگ آهن بافق و ابومسلم مشهد در تاریخ15 دی 91 در لیگ دسته اول، تفکری مدیرعامل سنگ آهن بافق و افشین پیروانی سرمربی تیم سنگ آهن بافق تخلفاتی مرتکب شدند که بر همین اساس افشین پیروانی به پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی و تفکری مدیرعامل سنگ آهن بافق به پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند. آرای صادره قطعی و لازم الاجرا هستند.

هیات شطرنج خوزستان در میان پنج استان برتر کشور
ورزشی 12:13:28 1391/10/28

9110-24781-5 کد خبر

رییس هیات شطرنج خوزستان گفت: شطرنج خوزستان جزو استان‌هایی است که رتبه‌ خوبی در کشور دارد و می‌توان گفت جزو پنج استان برتر کشور هستیم و به نظرم در دو، سه سال اخیر نیز شطرنج‌بازان استان عملکرد خوبی داشته‌اند.

عبدالامیر خطیب‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)‌ـ منطقه خوزستان ـ اظهارکرد: امسال سال سختی را داریم چرا که اعزام‌هایی را در رده‌های سنی مختلف به مسابقات قهرمانی کشور که انتخابی تیم‌ملی نیز است، را پیش‌رو داریم که هزینه‌های بسیاری را برای ما در بر خواهد داشت و این در حالی است که بودجه کافی نداریم.

وی ادامه‌داد: مسابقات شطرنج زمان‌بر است و باتوجه این‌که بهمن‌ماه رقابت‌های قهرمانی کشور را در رده‌های سنی هشت، 10، 12، 14، 16، 18 و زیر 21 سال پیش‌رو داریم و این مسابقات 9 تا 10 روز طول می‌کشد، باتوجه به این‌که اکنون بضاعت مالی‌مان خوب نیست، فشار بسیاری روی ما است.

رییس هیات شطرنج خوزستان گفت: ‌هزینه اعزام بازیکنان‌مان در دو بخش آقایان و بانوان به این رقابت‌ها، باتوجه به تورم موجود و افزایش قیمت بلیط‌‌‌ها بسیار می‌شود. در کل امیدوارم مشکلی پیش نیاید و بتوانیم شطرنج‌بازان استان را به این مسابقات اعزام کنیم و در تمام رده‌های سنی، نماینده داشته باشیم.

وی بیان‌کرد: با اداره‌کل ورزش و جوانان استان تعاملات بسیار خوبی داریم و گرشاسبی به ما قول داده است که به محض این‌که بودجه برسد، این بودجه را در اختیار هیات ما و سایر هیات‌ها قرار دهد.

خطیب‌زاده درباره فعالیت هیات‌های شهرستانی گفت: عملکرد شهرستان‌های آبادان، ماهشهر، شوشتر و اهواز خوب است و برنامه‌هایی داریم تا سایر شهرستان‌ها نیز فعال شوند. شهرستان‌هایی مانند خرمشهر و اندیمشک هنوز هیات ندارند اما با مسوولان اداره ورزش و جوانان این شهرستان‌ها رایزنی‌ کرده‌ایم و درصدد هستیم که رییس این هیات‌ها را مشخص کنیم تا شروع به فعالیت کنند و ما هم قول داده‌ایم تا یکسری تجهیزات و امکانات که در حد توان‌مان است، در اختیار آن‌ها قرار دهیم.

شکست گاز خوزستان در لیگ برتر فوتسال کشور
ورزشی 22:24:11 1391/10/28

9110-25281-5 کد خبر

در هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور، امروز تیم گاز خوزستان برابر شهرداری تبریز شکست را پذیرا شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، امروز و از ساعت 16 تیم گاز خوزستان در اهواز رو در روی شهرداری تبریز قرار گرفت و درنهات با حساب 2 بر 5 مغلوب میهمان خود شد. تیم گاز تا پایان این هفته از مسابقات هفت امتیاز کسب کرده و در رده دوازدهم ایستاده است.

در چارچوب همین هفته از رقابت ها، از ساعت 16 فردا، ملی حفاری دیگر نماینده استان که در رده پنجم جدول قرار دارد، از تیم راه ساری رده دهمی پذیرایی می کند. لیگ برتر فوتسال کشور با رقابت 13 تیم برگزار می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد