سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

مجموعه اخبار ورزشی استان خوزستان

 

هفته بیست و دوم لیگ برتر/
کویرنوردی فولادی‌ها در کرمان / جدالی با طعم پرتغال در آبادان 

خبرگزاری فارس: در هفته بیست و دوم لیگ برتر فولاد خوزستان به مصاف کویرنشینان مس می‌رود و نفت آبادان با تراکتورسازی تبریز مصاف خواهد کرد.به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، هفته بیست و دوم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس از بعدازظهر جمعه با برگزاری هفت دیدار برگزار می‌شود.در یکی از دیدارهای حساس این هفته تیم فوتبال صنعت نفت آبادان میزبان تراکتورسازی تبریز در یک جدال کاملاً پرتغالی خواهد بود.طلایی‌پوشان آبادانی که با نتایج ضعیف خود در هفته‌های اخیر و به ویژه شکست سنگین هفته قبل مقابل نفت تهران کور سوی امید خود برای بقاء در لیگ برتر را کم و کمتر کرده‌اند، در این دیدار در برابر تراکتوری قرار می‌گیرند که با قرار گرفتن در جایگاه دوم جدول جزو مدعیان لیگ امسال به شمار می‌رود.

نفتی‌ها که روی کاغذ هنوز شانس بقاء در لیگ را دارند(هرچند بسیار سخت) در این دیدار خانگی چاره‌ای جز کسب پیروزی ندارد هرچند باتوجه به نتایج این تیم نباید انتظار حضور پرشور هواداران را در این بازی داشت.

به هر حال تماشاگران و حتی بازیکنان این تیم از تساوی‌های پی‌درپی بازی‌های خانگی به ستوه آمدند و در این دیدار به هر نتیجه‌ای جز مساوی می‌اندیشند.

آلفردو نیز که پس از شکست در برابر نفت تهران به شدت نیمکت خود را لرزان می‌بیند در این هفته به دلیل انجام عمل جراحی راهی کشورش شده بود و قرار است امروز به آبادان بازگردد.

در سوی دیگر تراکتورسازی تبریز قرار دارد که باتوجه به نتایج مناسب خود در رقابت‌های این فصل هم‌اکنون در جایگاه دوم جدول قرار دارد و یکی از مدعیان اصلی قهرمانی محسوب می‌شود.

شاگردان تونی اولیویرا در این دیدار نیز با توجه به وضعیت نفت آبادان امیدوارند عدم نتیجه‌گیری نفتی‌ها در بازی‌های خانگی همچنان ادامه داشته باشد و با کسب امتیازات این دیدار خود را در جمع بالانشیان جدول حفظ کند.این دیدار تقابل اندیشه‌های دو سرمربی پرتغالی دو تیم است که بازی نفت آبادان و تراکتورسازی تبریز را به جدالی کاملاً پرتغالی تبدیل کرده است.دیدار رفت دو تیم در تبریز با حساب سه بر دو به سود قرمزپوشان تبریز به پایان رسید.

هم‌اکنون تراکتورسازی تبریز با 38 امتیاز در جایگاه دوم است و نفت آبادان با 14 امتیاز قعرنشین جدول رده‌بندی مسابقات در پایان هفته بیست و یکم است.

کویر نوردی فولاد

دیگر نماینده خوزستان در رقابت‌های این فصل باشگاه‌های کشور نیز در این هفته روز شنبه میهمان کویرنشینان مس کرمان خواهدبود.

تیم فولاد خوزستان که با حسین فرکی در این فصل به تیمی متحول شده تبدیل و هم‌اکنون با قرارگرفتن در جمع بالانشینان جدول یکی از مدعیان است در این دیدار بازی سختی را در برابر مس در کرمان خواهد داشت.این تیم که از هفته نهم رقابت‌ها تاکنون شکستی را در برابر حریفان متحمل نشده است برای تداوم رکوردشکست‌ناپذیری خود باید در این هفته کویرنوردی کند.

در سوی دیگر مس کرمانی قرار دارد که در نیمه‌های راه ابراهیم قاسم‌پور سرمربی خود را برکنار و لوکا بوناچیچ کروات را جایگزین وی کرد.لوکا که از نیم‌فصل دوم سکان هدایت مس را برعهده گرفته است به سه امتیاز این دیدار خانگی برای جدا شدن تیمش از نیمه‌های پایین جدول و بهبود جایگاه این تیم نیازی مبرم دارد.

این دیدار تقابل دو خط حمله متفاوت لیگ از لحاظ آمار و عملکرد نیز می‌باشد.در یک سو خط حمله فولاد که با 35 گل جزو بهترین خطوط حمله تیم‌های لیگ برتر است قرار دارد و در سوی دیگر خط حمله مس که باوجود گلزنی همچون رضا عنایتی در این فصل آنچنان زهردار نبوده و با 15 گل جزو ضعیف‌ترین‌ها محسوب می‌شود.به هر حال باید به انتظار نشست تا ببینیم اندیشه‌های حسین فرکی خواهد توانست امتیاز یا امتیازاتی از کویر برای خوزستان به ارمغان بیاورد یا اندیشه‌‌های مرد کروات مسی‌ها نتیجه را به سود کرمانی‌ها رقم می‌زند.هم‌اکنون فولاد خوزستان با 37 امتیاز در جایگاه سوم جدول رد‌بندی قرار دارد و مس کرمان نیز با 28 امتیاز یازدهم است. 

سرپرست تیم فوتبال نفت آبادان:
3 بازیکن نفت آبادان غایب میدان / فردا پایان بدشانسی‌هاست 

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: سجاد مشکل‌پور به دلیل مصدومیت از ناحیه بینی، عباس مرداسی و حسین کعبی نیز به دلیل محرومیت در دیدار فردا مقابل تراکتورسازی، تیم را همراهی نخواهند کرد.

مهدی غفاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان اظهار کرد: سجاد مشکل‌پور به دلیل مصدومیت از ناحیه بینی در این دیدار غایب خواهد بود و عباس مرداسی و حسین کعبی نیز به دلیل محرومیت در این دیدار ما را همراهی نخواهند کرد.وی در مورد وضعیت تیم نفت اضافه کرد: تمرینات شادابی را پشت سر گذاشته و در غیاب آلفردو تمرینات منظمی را بازیکنان انجام دادند.سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با ابراز امیدواری از کسب امتیاز در بازی فردا خاطرنشان کرد: کاسیمیرو امروز به آبادان خواهد آمد و فردا نیز بر روی نیمکت تیم صنعت نفت خواهد بود.وی در پایان ابراز امیدواری کرد: فردا پایان بدشناسی‌های تیم صنعت نفت خواهد بود و بازیکنان در ادامه مسابقات با روحیه بهتری در میدان حاضر خواهند بود.به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان عصر جمعه ساعت 15:30 در ورزشگاه تختی آبادان میزبان تیم تراکتورسازی خواهد بود که در این دیدار تیم آبادانی سه تن از مدافعان خود را به همراه نخواهند داشت. 

سرپرست اردوی تیم ملی قایقرانی کشور خبر داد
حضور قایقرانان ملی‌پوش در پیست‌های شبه اروپایی آبادان 

خبرگزاری فارس: سرپرست اردوی تیم ملی قایقرانی کشور در آبادان گفت: 12 قایقران در مرحله دوم اردوی تیم ملی در این شهرستان حضور دارند.سیدغدیر رمضانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: مرحله دوم اردوی تیم ملی قایقرانی کشورمان با حضور قایقرانان منتخب ملی در آبادان آغاز شده است.وی افزود: در تست‌گیری که در پایان مرحله اول از قایقرانان انجام گرفت 12 قایقران منتخب به مرحله دوم اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند.سرپرست اردوی تیم ملی قایقرانی کشور در آبادان ادامه داد: این مرحله از اردو به مدت 20 روز و تا اواسط بهمن‌ماه امسال در آبادان پیگیری می‌شود.رمضانی تصریح کرد: نفرات حاضر در اردوی تیم ملی خود را برای حضور در رقابت‌های جهانی و آسیایی آماده می‌کنند.وی اضافه کرد: بر این اساس تیم ملی قایقرانی جوانان کشورمان اسفندماه در مسابقات جهانی که در تاجیکستان برگزار می‌شود حضور یافته و تیم ملی بزرگسالان نیز اردیبهشت ماه سال آینده در مسابقات قهرمانی آسیا که در چین برگزار می‌شود حضور خواهند یافت.سرپرست اردوی تیم ملی قایقرانی کشور در آبادان در خصوص علت انتخاب آبادان به عنوان محل برگزاری اردوهای تیم ملی نیز خاطرنشان‌کرد: فدراسیون قایقرانی به دنبال کاهش هزینه‌های خود است و برگزاری این اردو در داخل کشور و در آبادان صرفه‌جویی زیادی برای آنها به همراه داشته است.رمضانی افزود: علاوه بر این پیست‌های قایقرانی موجود در آبادان به پیست‌های اروپایی بسیار شبیه است.وی گفت: همچنین شرایط مناسب اقلیمی آبادان در این فصل سال نیز از دلایل دیگر انتخاب این شهرستان به عنوان محل اردوی تیم ملی بوده است.سرپرست اردوی تیم ملی قایقرانی کشور در آبادان تصریح کرد: در تست‌گیری که از قایقرانان حاضر در اردو انجام شده است رکوردهای آنها بسیار مناسب و رضایت‌بخش بوده است. 

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان خبر داد
برگزاری مسابقات تکواندوی قهرمانی کشور در آبادان 

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان از برگزاری مسابقات تکواندوی کشور ویژه دهه 

 

 فجر در این شهر خبر داد.به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، غلامرضا خنفری در جلسه ظهر امروز شورای فرهنگی عمومی شهرستان آبادان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری منطقه برگزار شد، اظهار کرد: اداره تربیت‌بدنی آبادان همگام با دیگر ارگان‌های اجرایی شهرستان آبادان و با حضور هیئت‌های مختلف ورزشی در ویژه برنامه‌های دهه فجر شرکت می‌کند.وی افزود: به همین منظور مسابقات رزمی کشوری و مسابقات تکواندو کشوری به صورت آزاد با حضور همه ورزشکاران علاقه‌مند این رشته و به دو شکل فضای باز و سالنی در شهرستان آبادان برگزار می‌شود.رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبادان ادامه داد: مسابقات تکواندو در شاخه باز در مکان یادمان والفجر 8 اروندکنار و شاخه سالنی آن به میزبانی آبادان در سالن تربیت بدنی منطقه برگزار می‌شود.

*افتتاح زورخانه پوریای ولی در آبادان

وی در ادامه با اشاره به افتتاح زورخانه پوریای ولی در شهرستان آبادان بیان کرد: افتتاح زورخانه پوریای ولی در شهرستان آبادان از جمله برنامه‌های افتتاحیه اداره ورزش و جوانان در منطقه همزمان با خجسته ایام دهه فجر است.خنفری در پایان گفت: شرکت همه اعضا و ورزشکاران هیئت‌های ورزشی شهرستان در راهپیمایی روز 22 بهمن ماه اختتامیه برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر این اداره در شهرستان آبادان است. 

 

پیشکسوتان آبادانی،هواداران را به حمایت از تیم فوتبال نفت دعوت کردند

آبادان - تیم فوتبال صنعت نفت آبادان فردا در دیداری حساس و سخت میزبان تیم تراکتورسازی تبریز است که برخی پیشکسوتان فوتبال این شهر از هواداران آبادانی خواستند برای حمایت از این تیم به ورزشگاه بیایند. 

به گزارش خبرنگار ایرنا تیم صنعت نفت اینروزها حال و روز خوبی در لیگ برتر ندارد و نتیجه نگرفتن این تیم در لیگ هواداران آبادانی را از آینده تیم ناامید کرده است هر چند که این تیم هنوز فرصت برای جبران این نتایج ضعیف دارد.

برخی پیشکسوتان فوتبال آبادان معتقدند تیم صنعت نفت برای خارج شدن از بحران نیاز به حمایت دارد و پیروزی بر تراکتورسازی می تواند این تیم را در شرایط روحی مناسبی قرار دهد.

ˈامید حمدی اصلˈ روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم نفت که در آستانه تغییر کادر فنی قرار دارد تا پایان فصل فرصت زیادی برای جبران نتایج ضعیف خود دارد و پیروزی بر تراکتور سازی تنها آغاز موفقیت های این تیم خواهد بود.وی اظهار داشت: هواداران آبادانی باید برای موفقیت صنعت نفت برابر تراکتورسازی به ورزشگاه بیایند زیرا حضور همه جانبه در ورزشگاه به بازیکنان نفت انگیزه خواهد داد.
بازیکن دهه 70 و ملی پوش پیشین تیم صنعت نفت گفت: صنعت نفت همیشه مدیون هواداران خود بوده و اکنون این هواداران هستند که باید به کمک این تیم بیایند تا نفتی ها از بجران خارج شوند.

حمدی اصل تصریح کرد: سقوط صنعت نفت به لیگ یک فوتبال آبادان را دچار بحران خواهد کرد و برای جلوگیری از سقوط این تیم از لیگ برتر باید همه دست در دست هم بگذارند.
ˈعیسی دارمˈ دیگر پیشکسوت فوتبال آبادان نیز گفت: تراکتورسازی حریف قدرتمندی برای صنعت نفت می باشد اما برای شکست دادن این تیم نیاز به حمایت هواداران است.

وی اظهار داشت: دیدار این دو تیم همیشه زیبا و جذاب بوده هر چند که درسال های اخیر تیم صنعت نفت برابر تراکتورسازی پیروز نشده است.دروازه بان سابق تیم صنعت نفت افزود: تیم صنعت نفت با قرار داشتن در قعر جدول همه را ناامید کرده است اما هنوز فرصت برای جبران است.دارم تصریح کرد: تیم نفت اکنون نیاز به حمایت دارد و این حمایت از سوی هواداران صورت خواهد گرفت.
وی گفت: هواداران آبادانی فردا به ورزشگاه بیایند و تا پایان بازی یکصدا و همدل تیم نفت را حمایت کنند تا ضمن انگیزه دادن به بازیکنان، ترس را در دل بازیکنان تراکتورسازی ایجاد کنند.ˈمظفر شاملیˈ رییس هیات فوتبال آبادان و پیشکسوت فوتبال این شهر هواداران را به حضور در ورزشگاه دعوت کرد و گفت: هر زمان که هواداران از تیم صنعت نفت حمایت کردند این تیم نتیجه گرفته و اکنون زمان آن فرا رسیده که آنها به کمک تیم بجران زده خود بیایند.
وی اظهار داشت: تیم نفت تا پایان بازی های لیگ برتر فرصت زیادی برای فرار از سقوط به لیگ یک دارد اما برای رسیدن به این مهم نیاز به حمایت و پشتوانه هواداران خود دارد.
این پیشکسوت افزود: اکنون زمان قهر تماشاگران با تیم صنعت نفت نیست بلکه زمان حمایت است و این تماشاگران فهیم در بازی برابر تراکتورسازی با حضور در ورزشگاه تیم خود را تنها نگذازند.
شاملی گفت: آبادان هواداران فوتبال فهیمی دارد که خود می دانند در این زمان باید به حمایت تیم محبوب شهر خود بیایند.
در همین راستا مسوولان باشگاه نفت آبادان نیز برای جذب هواداران به ورزشگاه تماشای چند دیدار گذشته و دیدار اتی این تیم را با تراکتور سازی رایگان اعلام کرده اند.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان فردا از هفته بیست و یکم لیگ برتر در ورزشگاه تختی این شهر میزبان تیم مدعی قهرمانی تراکتور سازی تبریز است. 

 

سرمربی تیم فوتبال یادآوران شلمچه:

نتیجه تساوی برابر نیروی زمینی تهران عادلانه بود

آبادان - سرمربی تیم فوتبال یادآوران شلمچه بعد از تساوی این تیم برابر نیروی زمینی تهران گفت: عملکرد خوبی برابر نیروی زمینی داشتیم و نتیجه مساوی عادلانه بود. 

ˈعزیز فرسیاتˈ روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نیروی زمینی برابر ما بازی خوبی انجام داد و تلاش زیادی برای کسب سه امتیاز داشت.وی اظهار داشت: در این بازی روی ضد حملات برنامه ریزی کرده بودیم و صاحب چند موقعیت خوب هم با این تاکتیک بدست آوردیم.
سرمربی تیم فوتبال یادآوران شلمچه خاطر نشان کرد: البته تیم نیروی زمینی هم چند موقعیت خوب داشت که مدافعین و دروازه بان ما اجازه استفاده از این موقعیت ها را به آنها ندادند.
فرسیات گفت: کسب یک امتیاز در بازی خارج از خانه برای ما نتیجه خوبی است اما شرایط تیم در جدول به گونه ای می باشد که نیاز به سه امتیاز داشتیم.وی تصریح کرد: البته با توجه به داشته های ما در این بازی عملکرد خوبی داشتیم و نتیجه مساوی برای هر دو تیم عادلانه بود.سرمربی تیم فوتبال یادآوران شلمچه اظهار داشت: در این دیدار دو بازیکن کلیدی خود را بدلیل مصدومیت نداشتیم و اگر این دو بازیکن را در اختیار داشتیم شاید به سه امتیاز دست می یافتیم.
تیم فوتبال یادآوران شلمچه روز گذشته از هفته شانزدهم لیگ دسته اول در تهران برابر میزبانش نیروی زمینی تهران به نتیجه مساوی بدون گل دست یافت و با 12 امتیاز همچنان در قعر جدول گروه ب این رقابت ها جای دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد