سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک گزارش اقتصادی

 

قیمت گوشت قرمز، هم‌چنان در حال افزایش  

رییس اتحادیه عرضه‌کنندگان گوشت گوساله و گوسفندی اهواز با بیان این‌که قیمت گوشت قرمز هم‌چنان در حال افزایش است، گفت: برای جلوگیری از این روند افزایش، اقدام به واردات گوشت از زاهدان کردیم.

به گزارش شوشان به نقل از ایسنا، سیداصغر حسینی‌بهارانچی عنوان‌کرد: اوایل هفته 4 تن گوشت قرمز گرم از زاهدان به اهواز وارد و در بازار عرضه شد اما تاثیر زیادی در ثبات قیمت گوشت قرمز نداشت زیرا باید گوشت به مقدار زیاد عرضه شود تا نیاز گوشت قرمز تامین شود.

وی ادامه‌داد: واردات گوشت در بازار زمانی بر قیمت تاثیر‌گذار است که دوام داشته باشد؛ ما به دلیل عدم همکاری واحدهای عرضه گوشت قرمز نمی‌توانیم مجددا اقدام به خریداری و واردات گوشت از زاهدان کنیم، زیرا واحدهای عرضه گوشت هنوز هزینه گوشت وارداتی را پرداخت نکرده‌اند.

رییس اتحادیه عرضه‌کنندگان گوشت گوساله و گوسفندی اهواز افزود: واحدهای عرضه گوشت قرمز، گوشت گوساله را با قیمت 18 هزار و 500 تومان و گوسفند را با قیمت 22 هزار تومان خریداری می‌کنند و به همین دلیل مجبور به فروش با قیمت بیش از 24 هزار تومان می‌شوند.

حسینی‌بهارانچی بیان‌کرد: در حال حاضر گوشت منجمد برزیلی در بازار موجود است، اما به مقدار خیلی کم و در صورت واردات گوشت منجمد به میزان نیاز، قطعا قیمت گوشت قرمز گرم ثابت می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد