سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

مجموعه اخبار شهرستانهای خوزستان

 

«غمگین» مدیر عامل کشتی‌سازی اروندان شد

خبرگزاری فارس: با تصمیم هیئت مدیره شرکت کشتی‌سازی اروندان، ارسلان عمگین به عنوان مدیر عامل این شرکت منصوب شد.به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، براساس تصمیم هیئت مدیره شرکت کشتی‌سازی اروندان، ارسلان غمگین به‌عنوان نائب‌رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل این شرکت انتخاب شد.شرکت کشتی سازی اروندان یکی از مهمترین کشتی سازی‌های کشور به شمار می رود که در شهر خرمشهر واقع شده که اخیراً با مشکلات متعددی روبه‌رو بوده است.پیش از این مسعود بریمانی مدیر عامل شرکت اروندان را عهده‌‌دار بود.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات لالی خبر داد
اهدای 120 خشت طلا برای بازسازی حرم امام علی توسط مردم لالی

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان لالی از اهدای 120 خشت طلا از سوی مردم لالی جهت بازسازی ایوان طلای صحن حرم امام علی(ع) خبر داد.

خبرگزاری فارس: اهدای 120 خشت طلا برای بازسازی حرم امام علی توسط مردم لالی

شاپور حاجی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: این خشت‌ها از سوی اهالی ولایتمدار و شهید پرور لالی اهدا می‌شود.

وی افزود: ستاد بازسازی عتبات عالیات برای بازسازی ایوان طلای صحن حرم مطهر حضرت امام علی(ع) سهمیه‌هایی به هر شهرستان اختصاص داد که سهم شهرستان لالی 120 خشت است.این مقام مسئول با بیان اینکه هدایا و نذورات مردمی در حال جمع‌آوری است گفت: ستاد بازسازی عتبات عالیات در شهرستان لالی آماده دریافت کمک‌های نقدی و طلاجات همشهریان است.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات در لالی گفت: مردم لالی در روزهای حرکت کاروان سفینةالنجاة 10 میلیون ریال به بازسازی عتبات عالیات کمک کردند.حاجی‌پور اضافه کرد: حرکت کاروان سفینةالنجاة شور و نشاط وصف‌ناپذیری برای مردم لالی ایجاد کرده و مردم این دیار هر آنچه کمک نقدی در توان داشته‌اند برای بازسازی حرم ائمه اطهار (ع) در عراق اهدا کردند.وی افزود: همزمان با حرکت ضریح شش گوشه حضرت سیدالشهدا (ع) در شهرهای خوزستان مردم ولایت مدار و عاشق حضرت اباعبدالله الحسین (ع) شهرستان لالی نیز نذورات و هدایای خود برای بازسازی عتبات عالیات و ایوان طلای حرم حضرت امام علی (ع) پرداخت کردند.

رئیس اداره امور آزمایشگاه‌های اداره کل استاندارد:
آزمایشگاه‌های همکار استاندارد خوزستان به 68 واحد رسید

خبرگزاری فارس: رئیس اداره امور آزمایشگاه‌های اداره کل استاندارد از افزایش تعداد آزمایشگاه‌های همکار با این اداره کل به 68 آزمایشگاه خبر داد.

خبرگزاری فارس: آزمایشگاه‌های همکار استاندارد خوزستان به 68 واحد رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد خوزستان، مهین فلاح اظهار داشت: در راستای کاهش فعالیت‌های تصدی‌گری دولت و ایجاد اشتغال، تعداد آزمایشگاه‏های تایید صلاحیت شده خوزستان در سال جاری از رشد مطلوبی برخوردار بوده است و از سوی کمیته تایید صلاحیت آزمایشگاه‌های همکار استاندارد خوزستان، 9 پروانه تائید صلاحیت آزمایشگاه‌های همکار در سال جاری تائید و تعداد آزمایشگاه‌های همکار تائید صلاحیت شده معتبر در استان خوزستان به 68 آزمایشگاه افزایش یافته و توان انجام آزمون اقلام مختلف در استان خوزستان نیز به بیش از یک‌هزار فرآورده رسیده است.

وی گفت: این آزمایشگاه‌ها عموماً براساس پراکندگی جغرافیایی آزمایشگاه های موجود، تعداد واحدهای تولیدی و میزان صادرات و واردات در سطح استان خوزستان نیاز سنجی شده‌اند.

وی اظهار داشت: کمیته فنی تائید صلاحیت اداره کل استاندارد خوزستان متشکل از معاون فنی، روسای ادارات آزمایشگاه، اجرای استاندارد و کارشناسان مربوطه است که اعضای کمیته فنی کار ارزیابی، توسعه و ایجاد آزمایشگاه های جدید را مورد بررسی قرار می‌دهند که از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد 42 کمیته فنی برای احداث و راه‌اندازی آزمایشگاه های جدید تشکیل گردید و بیش از 45 پرونده درخواست احداث آزمایشگاه در این کمیته‌ها مورد بررسی قرار گرفته که از این تعداد 33 درخواست در سال جاری در اولویت احداث قرار گرفته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد