سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

مجموعه اخبار ورزشی خوزستان

 

به مناسبت روز هوای پاک
همایش پیاده‌روی خانوادگی در اهواز برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی ـ اجتماعی شهردار منطقه 4 اهواز از برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت روز هوای پاک خبر داد.

خبرگزاری فارس: همایش پیاده‌روی خانوادگی در اهواز برگزار می‌شود 

موسی خنافره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: همایش پیاده‌روی خانوادگی صبح روز جمعه 29 دی ماه ساعت 8 و 30 دقیقه همزمان با روز هوای پاک در منطقه پردیس برگزار می‌شود.

وی در خصوص نقطه پایان همایش پیاده‌روی اهواز گفت: شرکت کنندگان در این همایش مسیر سه کیلومتری میدان احمد محمود تا پارک شهدای پردیس را پیاده طی می‌کنند و پس از طی مسیر در نقطه پایان گردهم می‌آیند.به گفته معاون فرهنگی ـ اجتماعی شهردار منطقه 4 اهواز، تمام کسانی که در این همایش شرکت می‌کنند در قرعه کشی شرکت داده می‌شوند و به 15 نفر از شرکت کنندگان در همایش پیاده روی خانوادگی اهواز به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

خنافره هدف از برگزاری این همایش را نهادینه کردن ورزش‌های همگانی در بین خانواده ها عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: ورزش سالم به ویژه پیاده‌روی‌های عمومی سبب افزایش سلامت عمومی جامعه را هم به همراه دارد.این مقام مسئول با گرامیداشت یاد و خاطره بزرگ‌مرد کوچک خوزستان یعنی سردار شهید بهنام محمدی‌راد شهید شاخص دانش‌آموز کشور گفت: شایسته است که از شهدای عملیات کربلای 5 هم یاد شود زیرا آسایش و امنیت امروز ما مدیون شهیدان است و اگر آنها نبودند ما نمی توانستیم اکنون و با آرامش کامل چنین همایش هایی را برگزار کنیم.

 

رئیس هیئت تیراندازی با کمان خوزستان خبر داد
خوزستان میزبان مسابقات تیراندازی با کمان منطقه 4 کشور

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تیراندازی با کمان خوزستان از میزبانی این استان در مسابقات تیراندازی با کمان منطقه 4 کشور خبر داد.

خبرگزاری فارس: خوزستان میزبان مسابقات تیراندازی با کمان منطقه 4 کشور 

پرویز ملاحسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: رقابت‌های تیراندازی با کمان منطقه چهار کشور به میزبانی استان خوزستان در اهواز برگزار می‌شود.

 

وضعیت تیم ملی شبیه صنعت نفت است
کعبی: آبادانی‌ها فوتبال را می‌فهمند/ حیف است قطر به جام‌جهانی برود، ما نرویم

خبرگزاری فارس: کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: در چند هفته‌ای که به آبادان آمدم بیش از گذشته به این مهم رسیدم که مردم آبادان فوتبال را می‌فهمند.

خبرگزاری فارس: کعبی: آبادانی‌ها فوتبال را می‌فهمند/ حیف است قطر به جام‌جهانی برود، ما نرویم 

حسین کعبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان اظهار کرد: این روزها وضعیت تیم ملی همانند صنعت نفت آبادان شده است. به لبنان اتفاقی باختیم اما ازبکستان را در سال‌های اخیر این گونه ندیده بودم و واقعا قوی شده و کار ما دشوارتر شده ولی هیچ چیز غیرممکن نیست.

وی از احتمال ملی پوش شدنش با لباس تیم فوتبال صنعت نفت گفت و اضافه کرد: از نظر فوتبالی مطمئنم می‌توانم ملی‌پوش شوم برای اینکه در جایی کار می‌کنم که تماشاگرش فوتبال می‌خواهد.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشور در همین خصوص افزود: امیدوارم تیم ملی حداقل به عنوان تیم سوم به جام جهانی برود تا بازیکنانی که می‌خواهند این رویداد را آزمایش کنند لذت ببرند. واقعا حیف است که قطر به جام جهانی برود و ما نرویم.

وی خاطرنشان کرد: بازیکنان تیم ملی ایران را ببینید چه کسانی هستند. هر اسمی برای خودش اسطوره است. اشکان دژاگه در بهترین لیگ یعنی در انگلستان بازی می‌کند. من با او صحبت نکرده‌ام اما فریدون زندی که با اشکان حرف زده بود می‌گفت که آرزویش فقط این است که با تیم ایران به جام جهانی برود و رنگ این مسابقات را ببیند. بنابراین نباید این اندازه انتقاد کرد. به لبنان باختیم چه ایرادی دارد؟ چرا انتقاد می‌کنیم؟ برویم سراغ بازی‌های بعدی. امیدوارم آنقدر از تیم ملی حمایت شود که به جام جهانی برسیم.

وی با تمجید از هواداران تیم فوتبال نفت آبادان اضافه کرد: تماشاگران صنعت هرکدام برای خودشان کارشناس هستند. حرف‌هایی که به من می‌زنند نشان می‌دهد که دقیقا متوجه می‌شوند بازیکنان در زمین چه کاری انجام می‌دهند. تبریز یا انزلی تماشاگران خودش را دارد اما تماشاگران آبادانی با آنها هم تفاوت دارند.

وی افزود: این رقابت‌ها با حضور هفت تیم در مجموعه ورزشی بانک صادرات این اهواز برگزار خواهد شد.رئیس هیئت تیراندازی با کمان خوزستان ادامه داد: استان‌های خوزستان، اصفهان، لرستان، همدان، ایلام، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات تیراندازی باکمان قهرمانی منطقه چهار هستند.ملاحسینی تصریح کرد: مسابقات تیراندازی باکمان قهرمانی منطقه چهار کشور به مدت دو روز و در تاریخ سوم و چهارم بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: نفرات برتر این مسابقات جهت اعزام به مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی کشور برگزیده خواهند شد.رئیس هیئت تیراندازی با کمان خوزستان با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای میزبانی این رقابت‌ها خاطرنشان‌کرد: امیدواریم با هماهنگی‌های مناسب انجام شده خوزستان میزبان خوبی برای این رقابت‌ها باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد