سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

مجموعه اخبار شهرستانهای خوزستان

 

در پی ناکامی تیم صنعت نفت در لیگ برتر/

10 درصد از قرارداد بازیکنان تیم نفت آبادان کسر شد

آبادان - مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان خبر از کسر 10 درصدی قرارداد بازیکنان تیم فوتبال نفت داد.

ˈخلیل صالحیˈ روزسه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: شکست برابر نفت تهران آینده تیم در لیگ برتر را به خطر انداخت و کار در ادامه لیگ بسیار سخت شد.وی اظهار داشت: هیات مدیره باشگاه پس از تشکیل جلسه 10 درصد از قرارداد های بازیکنان و کادر فنی تیم را به عنوان تنبیه کسر کرد.
مدیرعامل باشگاه صنعت نفت خاطرنشان کرد: انتظاری که ار کادر فنی و بازیکنان در چند بازی اخیر داشتیم برآورده نشد به همین دلیل تصمیم به کسر 10 درصدی قراردادها گرفتیم.
صالحی در خصوص ماندن یا نماندن ˈآلفردو کاسیمیروˈ گفت: در این هفته هیات مدیره باشگاه در این خصوص جلسه ای خواهد داشت و تصمیم نهایی گرفته خواهد شد.یادآور می شود که آلفردو کاسیمیرو اکنون برای گذراندن مرخصی به پرتغال سفر کرده است.

سارق 23 ساله منزل در شوش به پنج سال حبس و تبعید محکوم شد

شوش،دزفول- رییس دادگستری شهرستان شوش گفت: یک سارق 23 ساله منزل در شوش به پنج سال حبس و 74 ضربه شلاق محکوم شد.

ˈمحمدصادق جمشیدیˈ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این فرد که از سارقان با سابقه منزل در شهرستان شوش می باشد از شش مغازه و منزل سرقت کرده است.وی افزود: این سارق توسط ماموران انتظامی شهرستان شوش دستگیر و تحویل مراجع قضایی گردید.رییس دادگستری شهرستان شوش گفت: پس از انجام تحقیقات مقدماتی توسط دادسرا و صدور کیفرخواست این متهم به اتهام شش فقره سرقت مغازه ،منزل وسیم برق به پنج سال حبس تعزیری و 74 ضربه شلاق و رد مال مسروقه محکوم شد.جمشیدی گفت:فرد مذکور همچنین به منظور تنبیه و اصلاح برای مدت چهار سال از شهرستان شوش تبعید گردید.7280/

شش سارق خودرو در آبادان دستگیر شدند

آبادان -فرمانده انتظامی آبادان از دستگیر شش سارق و کشف خودرو های مسروقه در آبادان خبر داد.

سرهنگ پاسدار ˈاحمد چندازˈ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران پلیس آبادان با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و پس از شناسایی سارقان و هماهنگی با مقام قضایی در چند عملیات جداگانه این مجرمان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.وی اظهار داشت: در اجرای این طرح یک دستگاه پژو آر دی ، یک دستگاه پراید و یک موتور سیکلت مسروقه کشف و ضبط شد.سرهنگ پاسدار چنداز افزود: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده قضایی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجعی قضایی شدند.وی از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با سارقان حرفه ای در سطح شهرستان آبادان خبر داد و افزود: موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفته است.

تصادف در محور دزفول-شوشتر یک کشته بر جای گذاشت

دزفول- سانحه تصادف بین دو دستگاه خودرو در محوردزفول - شوشتر به مرگ یک نفر منجر شد.

به گزارش ایرنا ، در این حادثه که دوشنبه شب در سه راهی شهرک دولتی به وقوع پیوست یکدستگاه کمپرسی با یکدستگاه سواری پراید از روبرو با هم برخورد کردند.انحراف به چپ خودرو پراید علت بروز این سانحه تصادف عنوان شده است.محور دزفول - شوشتر یک جاده رفت و برگشت کم عرض و مسیر عبور خودروهای سنگین و کمپرسی است که همواره شاهد وقوع حوادث خونین جاده ای است.7279/

اسناد املاک دفترچه ای درخوزستان با کاداستری تعویض می شوند

اهواز- اداره کل ثبت اسناد و املاک خوزستان باصدور اطلاعیه ای از مردم خوزستان خواست تا نسبت به تعویض اسناد مالکیت دفترچه ای املاک با اسناد مالکیت کاداستری اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بر طبق این اطلاعیه که یک نسخه از آن از طریق نمابر به خبرگزاری ایرنا ارسال شده آمده است: با عنایت به اینکه یکی از تکالیف سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بر مبنای برنامه پنجم توسعه تعویض اسناد مالکیت دفترجه ای با اسناد مالکیت کاداستری است لذا در کلان شهر اهواز فقط مناطق کیانپارس و کیان آباد و در دیگر شهرهای استان تمامی مالکان که سند مالکیت دفترچه ای در دست دارند نسبت به تعویض آن با سند مالکیت کاداستری اقدام کنند.این مالکان فرصت دارند تا تاریخ 28/12/91 به واحدهای ثبتی شهرستان محل وقوع ملک مراجعه و نسبت به تعویض اسناد مالکیت خود با سند مالکیت کاداستری اقدام نمایند.ک /1

حکایت تلخ شکست های اخیر تیم فوتبال نفت آبادان و گله هواداران

آبادان - تیم فوتبال نفت آبادان به رغم حمایتها و شور و هیجان هوادارانش که در گرما و سرما، باران و شرجی همواره از آن پشتیبانی کرده اند، در فصل جاری لیگ برتر با کسب نتایج ضعیفی موجب گله مندی هواداران خود شده است.

آبادان را به عنوان مهد فوتبال ایران می شناسند و شور شوق و علاقه وافر مردم این دیار به فوتبال زبان زد عام و خاص است.شاید کمتر کسی این شعار ˈآبادان برزیلتهˈ را نشنیده باشد که حکایت از مشابهت فوتبال و برخی ویژگی های این دیار با کشور برزیل است.
آبادانی که تامین کننده بازیکنان بسیاری از تیمهای مطرح کشور و حتی مربیان و سرمربیان بوده و هنوزهم هست و برای اثبات این مدعا حضور پیشکسوتان بزرگی چون دهداری در فوتبال ایران و سرمربیان حاضر چون قاسمپور درمس کرمان، مجتبی تقوی درسایپا و بسیاری دیگر نام برد.
بسیاری از علاقمندان فوتبال می گویند: آبادان با این همه ویژگی و پیشینه فرهنگی و ورزشی حال چه شده که نماینده این شهر باید در جدول لیگ برتر فانوس بدست باشد.
آنها افزودند: بعد ازناکامی های تیم نفت در نیم فصل اول و نارضایتی های شدید هواداران، مدتها ورزشگاه تختی آبادان شاهد برگزاری مسابقات با اندک تماشاگر بود.اما با تغییراتی که در نیم فصل دوم در این تیم صورت گرفت و احساس می شد که تیم متحول شده و انتظارات هواداران را براورده خواهد کرد برای حمایت از آن خیلی ها قهر را کنار گذاشته و پای بسیاری از هواداران به ورزشگاه تختی باز شد اما باز هم این تیم هواداران را نا امید کرد.
برخی هواداران تیم فوتبال نفت آبادان بعد از شکست چهار بر یک این تیم برابر نفت تهران به خبرنگار ایرنا گفتند: توقع این شکست را نداشتیم اما تیم آنقدر ضعیف است که باید منتظر نتایج عجیب و غریب از آن بود. ˈپویا سامانیˈ یکی از این هواداران گفت: جای تعجب است که با گذشت 21 هفته از لیگ برتر تیم نفت تنها یک برد دارد و با این نتایج حیثیت فوتبال آبادان زیر سوال رفته است.

وی اظهار داشت: با تغییر مدیرعامل باشگاه گفته می شد وضعیت تیم بهبود خواهد یافت اما نه تنها وضعیت بهتر نشد بلکه بدتر از گذشته هم شد. این هوادار تیم نفت تصریح کرد: قرار شد در نیم فصل دوم بازیکنانی به تیم افزوده شوند که مثمر ثمر باشند اما بازیکنانی جذب شدند که عملا هیچ ثمره ای برای تیم ندارند. ˈعلیرضا سعیدیˈ دیگر هوادار تیم صنعت نفت گفت: تیم صنعت نفت در این فصل آبروی فوتبال آبادان را زیر سوال برده و ما هواداران دیگر طاقت این شکست های زنجیره ای را نداریم.
وی اظهار داشت: صالحی مدیرعامل باشگاه نفت قول داده بود در نیم فصل دوم با جذب بازیکنان بزرگ شرایط تیم متفاوت خواهد شد اما بازیکنانی مثل سیامک سرلک، حسین کعبی، هوگو ماچادو و هادی رمضانی جذب شد که در تیم های قبلی خود جایی نداشتند. سعیدی افزود: اکنون مدیرعامل باشگاه سرمربی را مقصر این ناکامی ها می داند اما مقصر اصلی خود مدیریت باشگاه است که از پس مشکلات درونی تیم بر نمی آید. ˈعباس سورانیˈ رییس انجمن هواداران صنعت نفت نیز با انتقاد از مدیریت باشگاه صنعت نفت گفت: صالحی با آمدنش به آبادان قول داد مشکلات برطرف و تیم روند صعودی را پیش بگیرد اما مشکلات روز به روز بیشتر شد. وی اظهار داشت: مسوولان باشگاه نفت بعد از چند شکست متوالی انتخاب کاسیمیرو را احترام به خواسته هواداران دانستند که این گفته صحت ندارد.
رییس انجمن هواداران صنعت نفت افزود: صالحی قول داده بود در نیم فصل دوم بازیکنان بزرگی را جذب کند اما بازیکنانی جذب شدند که به مشکلات تیم افزوده شد.
سورانی گفت: حضور بازیکنان غیر بومی و درجه چندم که هیچ تیمی حاضر به جذب آنها نیست باعث کسب این نتایج ضعیف شده هر چند که آنها در برخی بازی ها حتی بی تفاوت مقابل حریفان به میدان می روند. ˈمسعود رضاییانˈ عضو علل بدل هیات مدیره صنعت نفت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برکناری مدیرعامل فعلی دردی را دوا نمی کند بلکه حضورش به تیم کمک خواهد کرد.
وی اظهار داشت: تیم اکنون در موقعیتی نیست که تغییرات مدیریتی به آن کمک کند و باید با همین داشته ها لیگ را ادامه دهیم. رضاییان در خصوص جذب بازیکنان در نیم فصل دوم خاطر نشان کرد: تمامی بازیکنان جذب شده در نیم فصل دوم طبق خواسته کاسیمیرو به تیم اضافه شدند و حتی برخی از آنها مورد تایید مدیرعامل هم نبودند. تیم فوتبال نفت آبادان که روزیکشنبه با نتیجه چهار بر یک مغلوب نفت تهران شد هم اینک با 14 امتیاز در رده هجدهم لیگ برتر قرار دارد.هواداران آبادانی بیشتر نگران سقوط این تیم از لیگ برتر هستند از این رو از مسوولان و دست اندرکاران می خواهند تا فرصت باقی است برای حیثیت فوتبال آبادان چاره اندیشی کنند.

اعضا کادرفنی تیم کشتی فرنگی بزرگسالان خوزستان معرفی شدند

اهواز- اعضا کادرفنی تیم کشتی فرنگی استان خوزستان برای شرکت درمسابقات لیگ بزرگسالان باشگاه های ایران معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا به نقل ازروابط عمومی هیات کشتی خوزستان اعضا مربوط ازاین قرار هستند.

مربیان ، فرشید کفایی ازاهواز ، مهرداد اسفندیاری فر از اندیمشک ، مسلم شیرزاد ازشوش و اسکندر عیسوند ازاندیمشک .

سرمربی مجید قائدی از اهواز و سرپرست منصور دالایی ازاهواز.

مسابقات کشتی فرنگی لیگ باشگاه های ایران قراراست از اواخر همین ماه شروع شود . 

 

 

 

یکی از دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز به دلیل مصرف خودسرانه دارو، جان خود را از دست داد.روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اعلام کرده است: "رضا بامیری"، دانشجوی کارشناسی رشته حسابداری ورودی سال 1390 در اثر مصرف خودسرانه و بی رویه دارو (بر اساس گزارش کادر پزشکی بیمارستان اروند) در یکی از خوابگاه های دانشگاه و پس از انتقال به بیمارستان تخصصی اروند اهواز در ساعت 12 امروز علی رغم تلاش کادر متخصص این بیمارستان درگذشت."  
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد