سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

مجموعه اخبار ورزشی استان خوزستان

 

دوچرخه‌سواران خوزستانی در مسابقات جوانان کشور رکاب می‌زنند
ورزشی 16:4:22 1391/10/26

9110-23381-5 کد خبر

تیم دوچرخه‌سواری خوزستان در مسابقات قهرمانی جوانان کشور که از فردا آغاز می‌شود، حضور می‌یابد.

خضر حیاتی، دبیر هیات دوچرخه‌سواری استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ـ منطقه خوزستان ـ اظهارکرد: این رقابت‌ها‌ از فردا به مدت سه روز در شهرستان محلات برگزار می‌شود و تاکنون 18 استان در محل مسابقه حاضر شده‌اند.وی افزود: محمد خوزستانی و مهدی فرطوسی دو رکابزن خوزستانی هستند که در این رقابت‌ها شرکت خواهند داشت. باتوجه به این‌که فدراسیون دیر به ما اطلاع داد، تلاش کردیم افرادی را اعزام کنیم که آماده‌تر باشند.حیاتی عنوان‌کرد: آمادگی نفرات تیم باتوجه به شرایط آب و هوایی خوزستان خوب است ولی رکابزنان ما به شرایط آب و هوایی سرد و خشک استان مرکزی عادت ندارند و به همین دلیل نمی‌توان پیش‌بینی‌ای از عملکرد آن‌ها داشت. در کل اگر بتوانند ششم یا هفتم شوند، خوب است.وی بیان‌کرد: این رقابت‌ها که جنبه انتخابی تیم‌ملی را نیز دارد، در مواد 3000 متر، 200 متر، یک کیلومتر، استقامت و دور امتیازی انجام می‌شود. 

 

باشگاه نفت آبادان مجوز رسمی آکادمی فوتبال دریافت کرد
ورزشی 13:10:3 1391/10/26

9110-23081-5 کد خبر

رییس آکادمی ملی فوتبال ایران در هفتمین نشست مسوولان استانی مدارس فوتبال کشور از اعطای مجوز آکادمی برای پنج باشگاه لیگ برتری ازجمله نفت آبادان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، هفتمین نشست مسوولان استانی مدارس فوتبال کشور صبح امروز (سه‌شنبه) در هتل آکادمی کمپ تیم‌های ملی با حضور نزدیک به 130 نفر از مدارس فوتبال سراسر کشور برگزار شد.

در این جلسه که علی کفاشیان، رییس و هادی آیت‌اللهی نایب‌رییس فدراسیون فوتبال حضور داشتند، مدرسان و کارشناسانی هم‌چون مجید جلالی، امیر حاج‌رضایی و فریدون معینی هم شرکت کردند. در این برنامه علیزاده، مدیر آکادمی تیم‌های ملی در سخنانی گفت: طبق اعلام فدراسیون، مدارس فوتبال از سال 92 در قالب باشگاه فعالیت خواهند کرد. تاکنون 10 باشگاه لیگ برتری معیارهای اصلی برای تشکیل آکادمی‌ها را درون خود کسب کردند و ما امروز برای پنج باشگاه پرسپولیس، پیکان، راه‌آهن ، سایپا و صنعت نفت آبادان مجوز تشکیل آکادمی دو ساله صادر خواهیم کرد.

 

رقابت ملی‌حفاری در هفته پایانی لیگ برتر تیراندازی کشور
ورزشی 10:28:15 1391/10/26

9110-22581-5 کد خبر

تیم ملی‌حفاری اهواز در هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر تیراندازی کشور به مصاف تیم مقاومت می‌رود.

حسین امیری، سرمربی تیم تیراندازی ملی‌حفاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ـ منطقه خوزستان ـ اظهارکرد: روز جمعه (29‌دی‌ماه) در تهران برابر مقاومت بازی می‌کنیم و اکنون تیم‌مان در حال آماده‌شدن برای این دیدار است.

وی ادامه‌داد: مقاومت یکی از بهترین تیم‌های ایران است که طی دو سال گذشته قهرمان لیگ برتر شده است. این تیم یکی از حریفان سخت ما می‌باشد که امیدوارم در این بازی آخر از پس آن برآییم.

سرمربی تیم تیراندازی ملی‌حفاری با بیان این‌که امید داریم مقاومت را شکست دهیم، گفت: اکنون در بخش‌های تفنگ و تپانچه به ترتیب در جایگاه‌های سوم و چهارم قرار داریم که امیدواریم در هفته پایانی بتوانیم در بخش تپانچه به مکان دوم و یا سوم برسیم ولی در بخش تفنگ احتمالا در همین جایگاه بمانیم.وی بیان‌کرد: تاکنون تیم‌مان عملکرد خوبی داشته است و به نظرم امسال حضور موفقی در لیگ داشته‌ایم و بازیکنان‌مان رکوردهای خوبی به ثبت رسانده‌اند.امیری با بیان این‌که هشت تیم در لیگ برتر کشور قرار دارند، خاطرنشان‌کرد: اکنون تیم‌های سپاهان، مقاومت، نیروی زمینی و ملی‌حفاری در کورس هستند و البته می‌توان گفت بازیکنان خوب کشور بین این چهار تیم تقسیم شده‌اند.وی اظهارکرد: امسال سطح کیفی رقابت‌ها بالا بود. معتقدم طی این سه سالی که هاشمی، رییس فدراسیون شده است، عملکرد او به صورتی بوده که در بالابردن سطح کیفی تیراندازی کشور تاثیر‌گذار بوده است. 

 

دعوت دو خوزستانی به اردوی تیم‌ملی والیبال بانوان
ورزشی 10:45:26 1391/10/26

9110-22681-5 کد خبر

دو بانوی خوزستانی به اردوی تیم‌ملی والیبال فراخوانده شدند.

پریدخت باپیری، نایب‌رییس هیات والیبال استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ـ منطقه خوزستان ـ اظهارکرد: مینا بغلانی و مائده ناخدااصل از استان، به این اردو دعوت شده‌اند.وی بیان‌کرد: این اردو از 13 بهمن‌ماه به مدت چهار روز و به میزبانی اراک برگزار خواهد شد. بغلانی سابقه حضور در تیم‌ملی را دارد.نایب‌رییس هیات والیبال خوزستان درباره نحوه دعوت این دو بازیکن به اردوی تیم‌ملی گفت: در پی برگزاری مسابقات دسته یک امیدهای کشور در اهواز، به تشخیص کادر فنی تیم‌ملی، این دو والیبالیست تیم استان برای حضور در اردوی تیم‌ملی انتخاب شدند.

اعزام شطرنج‌بازان خوزستان به مسابقات قهرمانی کشور
ورزشی 11:35:34 1391/10/26

9110-22781-5 کد خبر

شطرنج‌بازان خوزستان در هفت رده سنی در مسابقات قهرمانی کشور که انتخابی تیم‌ملی نیز است، با حریفان خود رقابت می‌کنند.

عبدالامیر خطیب‌زاده، رییس هیات استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ـ منطقه خوزستان ـ اظهارکرد: این رقابت‌ها در رده‌های سنی هشت، 10، 12، 14، 16 و 18 سال از سوم تا نهم بهمن‌ماه در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود و مسابقات رده سنی زیر 20 سال نیز 15 تا 21 بهمن‌ماه انجام خواهد شد.وی ادامه‌داد: رقابت‌های رده‌های سنی هشت، 10 و 12 سال پسران و دختران به ترتیب در گیلان و مازندران و رده‌های سنی 14، 16 و 18 سال پسران و دختران هم به ترتیب در خراسان‌رضوی و زنجان برگزار می‌شود.رییس هیات شطرنج خوزستان بیان‌کرد: مسابقات رده‌های سنی زیر 20 سال آقایان و بانوان نیز به ترتیب در مشهد و تهران برگزار خواهد شد. امسال در چند رده سنی ازجمله زیر 20 سال، امید داریم که صاحب مقام شویم.وی یادآورشد: طی یکی، دو سال اخیر عملکرد شطرنج‌بازان استان خوب بوده است و امیدواریم که آن‌ها امسال با کمی دقت بتوانند در رقابت‌های کشوری، کرسی به دست آورند.

لیگ برتر بسکتبال کشور/
سرمربی صنایع ماهشهر پس از شکست دانشگاه آزاد: برد غیرمنتظره‌ای بود
ورزشی 12:43:50 1391/10/26

9110-22981-5 کد خبر

سرمربی تیم بسکتبال صنایع پتروشیمی ماهشهر، پیروزی تیمش برابر دانشگاه آزاد در هفته چهاردهم لیگ برتر کشور را غیرمنتظره توصیف کرد.

علی توفیق پس از پیروزی تیمش برابر دانشگاه آزاد با یک امتیاز اختلاف، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، برد تیمش را غیرمنتظره خواند و اظهارکرد: واقعا بردی غیرمنتظره بود و فکر نمی‌کردیم برنده بازی باشیم. در جریان بازی سعی کردیم اشتباهات‌مان را تکرار نکنیم. با تغییر سیستم در کار دفاعی، فاصله را جبران کردیم و درنهایت توانستیم به پیروزی برسیم. از کوارتر سوم فاصله امتیازی را کاهش دادیم که به نظر من دلیلش نوع دفاع ما بود که ترکیبی از پرس و دفاع منطقه‌ای بود که جواب داد. از نیمه دوم به خوبی نیروهای‌مان را تغییر دادیم تا دچار مشکل نشویم و با فشاری که به حریف آوردیم، همه چیز به سمت تغییر نتیجه حرکت کرد. سرمربی صنایع پتروشیمی ماهشهر با اشاره به این موضوع که بازیکنانش به خوبی از موقعیت‌ها استفاده کردند، گفت: به نظر من با تغییر سیستم، بازیکنان اشتباهاتشان را تکرار نکردند و با دفاعی خوب، موقعیت‌سازی داشتند. در همین میان تمام بازیکنان نیز از موقعیت‌های به دست آمده، استفاده کردند و بازی به نفع ما برگشت و توانستیم نتیجه بگیریم. این پیروزی برای تیم ما نتیجه خوبی بود و حالا شرایط مناسبی هم در جدول داریم که می‌تواند ادامه کار ما را راحت‌تر کند.

وی در ادامه افزود: بسکتبال بازی ثانیه‌ها است و اگر بتوانیم از آن‌‌ها استفاده کنیم، نتیجه می‌گیریم. در این مسابقه بازیکنان من از لحظه‌لحظه مسابقه استفاده کردند. تمرکز خوبی در جریان بازی به دست آوردیم و باید سعی کنیم در ادامه راه نیز چنین ویژگی‌ای در بازی داشته باشیم. البته باید بگویم که در این مسابقه به خوبی در زیر سبد کار کردیم و موفق بودیم. توفیق درباره داوری بازی نیز گفت: به عنوان یک مربی نمی‌توانم درباره داوری صحبت کنم اما همیشه گفته‌ام که داوران ایرانی در آسیا بهترین هستند و به خوبی قضاوت می‌کنند. سرمربی صنایع پتروشیمی ماهشهر در پاسخ به این سوال که آیا تیمش می‌تواند در پلی‌آف حاضر باشد گفت: تمام توان و تمرکز تیم روی همین موضوع است. پتانسیل صنایع ماهشهر بالا است و با تمام توان کار می‌کنیم. نمی‌توانم پیش‌گویی کنم چرا که حریفان قدرتمندی در این مسیر داریم اما مطمئنا برای پلی‌آف مبارزه خواهیم کرد. به گزارش ایسنا، تیم بسکتبال صنایع پتروشیمی ماهشهر در هفته چهاردهم لیگ برتر کشور، میهمان دانشگاه آزاد بود که درنهایت 76 بر 75 حریفش را مغلوب کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد