سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک انتقاد وارده

 

تصویر مسئله دار معاونت فرهنگی  

معاونت فرهنگی شهرداری اهواز به بهانه گرامی داشت 9 دی روز (بصیرت) و راهپیمایی عظیم مردمی علیه جریان فتنه اقدام به برپایی نمایشگاه عکس با سویه مستندسازی در روبروی حسینیه اعظم و خیابان طالقانی اهواز کرد.

اختصاصی شوشان : معاونت فرهنگی شهرداری اهواز به بهانه گرامی داشت 9 دی روز (بصیرت) و راهپیمایی عظیم مردمی علیه جریان فتنه اقدام به برپایی نمایشگاه عکس با سویه مستندسازی در روبروی حسینیه اعظم و خیابان طالقانی اهواز کرد.

نکته جالب در یکی از تصاویر نامتعارف که بر خروجی برخی سایت ها منتشر شده عکس فوق است که در آن با عنوان «گریه اصحاب فتنه بر مزار خاندان منافقین» عکس هایی از حجت الاسلام سید محمد خاتمی را در کنار دو کاندیدای انتخابات 88 آقایان کروبی و میرحسین موسوی و از طرف دیگر رجوی منفور و مطرود و خائن به ملت ایران زده که سرکرده منافقین بوده و از هیچ جنایتی علیه ملت ایران حتا همدستی با بعثیان در جنگ علیه آب و خاک و ملت قهرمان ایران و نیز انجام عملیات های تروریستی علیه شخصیت های کشوری و لشکری و حتا مردم عادی کوچه و بازار کوتاهی نکرده است.

نکته اینجاست که این همه افراط کاری برای چیست؟ کدام عقل سلیمی قبول می کند که خاتمی که 8 سال رییس جمهور منتخب ملت ایران بوده و حکم وی توسط رهبر معظم انقلاب تنفیذ شده و حتا تا پایان دوره ریاست جمهوری بنا به فرمایشات رهبری امیدهای واهی دشمنان را برای القای حاکمیت دوگانه نقش بر آب ساخته از جمله به فرمایش رهبری : «من واقعاً دریغم می آید که اسم خاتمی عزیزمان - این سید آقازاده شریف مؤمن دلباخته به معارف دینی و دلباخته به امام و طلبه ای مثل خود ما - را آن طوری که غربی ها مطرح کردند، مطرح کنم و ایشان را با گورباچف مقایسه کنم» در عکسی به عنوان «فتنه» در کنار رجوی کنار هم بیاورند؟ یعنی جایی که رهبری خاتمی را که 2 دوره رییس جمهور بوده با گورباچف مقایسه نمی کند آن وقت آقایان کنار رجوی قرارش می دهند.

ما نیز ممکن است صدها نقد بر عملکرد خاتمی داشته باشیم که به گواه مطالب گذشته در همان دوره ریاست جمهوری ایشان به هنگام این نقدها عرضه شده است و الان قرار نیست از مواضع خطی از وی دفاع کنیم که با ایشان و طیف حامیانش اشتراک خط و خطوط نداریم و جدی ترین نقدها را در مورد انتخابات 88 از منظر اصول گرایی و منافع ملی عرضه کرده ایم اما بالاخره انصاف و وجدان هم جایی برای خود دارد و در موقعی که رهبر معظم انقلاب توصیه و تاکید بر «جذب حداکثری» دارد این افراط کاری ها به صلاح نیست که از طرف ارگانی فرهنگی خاتمی در تصویری کنار رجوی سردسته منافقین قرار داده شود!

همچنین در اقدامی دیگر سعید قاسمی در همان تاریخ به اهواز دعوت می شود و سخنان تندی علیه فرمانده 8 سال دفاع مقدس سردار سرلشکر حاج محسن رضایی بر زبان می آورد که در همان جلسه یکی از معاونین شهرداری دست اندرکار است که قطعن بدون هماهنگی با شهردار کلانشهر اهواز بوده و چنین کارهایی جای دفاع ندارد و نیروهای اصول گرا و ارزشی و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس اتفاقن بر ارادت جناب کتانباف به آقا محسن واقفند و همواره از ایشان به احترام یاد می کند.

اما کلام آخر اینکه معاونین محترم شهردار بهتر است بروند و به کارهای عمرانی و خدماتی و فرهنگی بپردازند و از حیطه وظایف خود خارج نشده و فرصت خدمت را غنیمت بشمرند، حد و حدود خود را بشناسند و با اعتبار کتانباف هم بازی نکنند چرا که سیاسی کاری آنها بیشتر راه به خطا برده است. این آقایان و برخی سیاسیون و سخنرانان مدعو بهتر است بدانند که خاک خوزستان به تعبیر عزیزی رمل نیست که دست را تا ارنج در آن فرو کنند و به خاک سخت رس یا سنگ و قلوه سنگ برخورد نکنند و بر این خاک هر بذر هرزی می خواهند بپاشند و کسی هم مدعی آنان نشود.

آیا واقعن کسی می تواند در اصفهان برود و به آقا رحیم صفوی صفت های ناروا نسبت بدهد و نه آدم های ریشه دار اصفهان که حتا پایین ترین رده های اجتماعی چیزی به او نگویند یا به آذربایجان برود و به قهرمانان آن دیار و از جمله ستارخان و باقرخان یا سرداران و رزمندگان آنها هر نسبتی می خواهد بدهد؟ خوزستان و خوزستانی، فهم آنان و فرزندان قهرمان شان حرمت دارند. آقایان اجرایی بهتر است متوجه این مفاهیم باشند و به میهمانان سیاسی و سخنران خود این مطالب را قبل از رفتن به پشت تریبون یادآور شوند!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد