سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار شهرداری اهواز

 

اهواز زیباتر می شود

سازمان زیباسازی شهرداری اهواز پروژه های بدیع و بکری را در دستور کار قرار داده است.

خبرهای رسیده به شوشان از این سازمان اما حکایت از مشکل بودجه و تامین اعتبار برای اجرایی کردن این پروژه ها دارد. این سازمان سال گذشته با افتتاح آبشار رنگین کمان روی پل علی ابن مهزیار توانست نام خود را در میان سازمان های خدمت رسان در استان به ثبت برساند تا جایی که توانست یک اثر هنری و زیبا بیافریند که نقش مهمی در زیباسازی و افزایش گردشگر داشته باشد. در واقع با این اقدام یک مزیت به مزیت های کلانشهر اهواز افزوده شد.

در حال حاضر نیز اگر حمایت لازم مادی و معنوی در خصوص اقدامات این سازمان در راستای زیباسازی اهواز از سوی مدیران شهری و استانی صورت گیرد قطعا افتتاح و راه اندزای پل پیاده رو طبیعت بین پارک لاله و پارک 42 هکتاری می تواند برگ برنده شهرداری اهواز برای نوروز سال 92 لقب بگیرد.

به نظر می رسد مسئولان استان و اهواز می بایست برای اجرای این پروژه زیبا و مهم به کمک مدیرعامل سختکوش و باانگیزه سازمان زیباسازی بیایند و با اختصاص بودجه و اعتبارات لازم زمینه را برای راه اندازی این پل در موعد مقرر فراهم کنند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی اهواز در خصوص آخرین وضعیت این پل می گوید : عملیات تغییر کاربری، بهسازی، طراحی و اجرای مجدد این پل که در کنار پل سوم کیانپارس قرار دارد و حامل خط لوله آب است، آغاز شده است.

ارسلان شهنی گفته: پل طبیعت از هر دو طرف دارای چهار ورودی است که به عنوان راه‌پله از آن‌ها استفاده می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد