سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک نقد ورزشی

 

اشک‌ها را بشمارید، توپ را در زمین مردم نیندازید
عاملان ویرانی فوتبال آبادان؛ نفت مارا چه کسی آتش زد!

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که در ابتدای فصل بنا به گفته مدیران باشگاه، شگفتی‌ساز لیگ خواهد شد امروز در جلوی چشمان میلیون‌ها هوادار با وجود میلیاردها هزینه در حال سقوط است.

خبرگزاری فارس: عاملان ویرانی فوتبال آبادان؛ نفت مارا چه کسی آتش زد!

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، پس از بیست ‌و یک هفته یک برد برای زردپوشان، سوال‌های زیادی را در اذهان فوتبال دوستان مبنی بر «واقعا چه سیاستی پشت پرده بستن این تیم در فصل جاری فوتبالی بوده است؟!» منتهی می‌کند.

چندین میلیارد از بیت‌المال خرج تیمی شد که خروجی آن از بیست و یک بازی تنها چهارده امتیاز است، تمام نفرات هیئت مدیره عوض شدند که ثمره آن از بیست و یک بازی یک برد بود، دو سرمربی خارجی برگزیده شدند نتیجه آن جایگاه هجدهم جدول است، از بازیکنانی که با سر و صدای بسیار آمدند و در نیم فصل قصد دیار خود کردند، و از ستاره‌های کاغذی که به هوای از خواب بیدار کردن تیم محبوب جنوب آمدند...از چه بگوییم که هر گوشه‌اش نیازمند درمان است، در این فرصت اندک باقیمانده دل به که ببندیم تا شاید فرشته نجات خیل عظیم عاشق توپ گرد در آبادان این دیار دوست داشتنی شود.

چهره ناامید این هواخواهان و دوستداران تیم صنعت نفت هر نویسنده‌ای را به نوشتن و هر عامل ساکنی را به حرکت وا می‌دارد!اما چرا آنها که باید در این زمان حساس تکانی به خود بدهند، در مستطیل سبز قدم زنان انتظار پایان این آوردگاه را می‌کشند تا اسکناس درشتی به جیب زده و از یک جهنم فرار کنند و به سرایی مشابه‌ دیگر بشتابند.

از چه باید گفت، از اشک‌هایی که در پایان این لیگ برجا می‌ماند، یا از حسرت‌هایی که خورده می‌شود؟؟ آن زمان کیست که این اشک‌ها را بشمارد و این حسرت‌ها را ببیند و بر آن ترتیب اثری بدهد، واقعا کیست؟؟

و باید گفت از زیانی که در این عرصه بر همه وارد می‌شود و کسی متوجه عواقب آن نیست، از ناامیدی‌ها، از سردی در انتظار سکوهای ورزشگاه دوست داشتنی و پیری که صدها خاطره تلخ و شیرین بر جای گذاشته و دیگر رمقی برای پر کردن آنها نیست...و اما از کادر فنی و مدیریتی که حقیقتاً نمی‌توان گفت که کدامیک بیشترین تقصیر را بر گرن دارند؛ هر دو میانه راه سکاندار شدند و در صورت انتقاد پاسخ می‌شنویم که مسیر همین بوده و ما نیز ادامه راه دادیم، غافل از اینکه مقصد به ترکستان است و سعی در تغییر این مسیر نشد.

از مدعیانی که می‌گفتند تیم امسال شگفتی‌ساز و بازیکنان خارجی آن پدیده!

ورزش آبادان فراز و نشیب‌های بسیار دیده، سقوط‌هایی را تجربه کرده که دل همه را به درد آورده، اما این بار اگر تیم محبوب این مردم سقوط کند قصه بسیار متفاوت خواهد بود.آری قصه این است که مفتضح‌ترین سقوط تاریخ ورزش آبادان است که به دست تیمی رقم می‌خورد که بسیار انتقاد بر بستن آن بوده و در این میان کسی نیست که پاسخگوی ریخته شدن ناحق میلیاردها پول بیت‌المال به دلیل ناآگاهی، بی‌تجربگی، سادگی برخی مدعیان، به جیب تعدادی بازیکن و سرمربی فسیلی خاک خورده غربی باشد.

با سقوط احتمالی تیم صنعت نفت آبادان، این تیم می‌رود تا جایی در دسته پایین‌تر برای خود پیدا کند و به طور قطع به این زودی نباید این تیم را در لیگ برتر رویت کرد، پس بیایید در این فرصت کم از دست رفته‌ها را جبران کرده و قانون نانوشته فوتبال را این بار در آبادان، قلب فوتبال ایران اجرا کنیم.به امید آن روز که فوتبال آبادان از لوث افراد نااهل و پرمدعایی که در عمل جز خسران برای این رشته پرطرفدار چیزی از خود برجای نگذاشته‌اند و ویرانی امروز تیم صنعت نفت آبادان حاصل همان جهالت و بی‌تجربگی و ... آنهاست؛ پاک شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد