سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار انتصابات در استان

 

 
با حکم استاندار خوزستان
فیوضی سرپرست فرمانداری شهرستان جدید حمیدیه شد 

خبرگزاری فارس: با حکم استاندار، «سعید فیوضی» سرپرست فرمانداری شهرستان جدید حمیدیه شد.

خبرگزاری فارس: فیوضی سرپرست فرمانداری شهرستان جدید حمیدیه شد

به گزارش خبرگزاری از اهواز، روز گذشته در جلسه‌ای که در بخشداری حمیدیه برگزار شد، «سعید فیوضی» به‌عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان معرفی شد؛ فیوضی پیش ‌از این فرماندار شهرستان شادگان بود.

امروز نیز فرماندار پیشین و جدید شادگان «عبدالزهرا سنواتی» تودیع و معارفه می‌شوند و با حکم استاندار به عنوان سرپرست فرمانداری شادگان معرفی خواهد شد؛ سنواتی پیش از این در سمت معاون فرمانداری شادگان مشغول فعالیت بود.

همزمان با اعلام شهرستان شدن حمیدیه، این شهرستان دارای دو بخش مرکزی و گمبوعه شد که در بخش مرکزی دو دهستان به نام " کرخه" و "دهکده" و در بخش گمبوعه نیز دو دهستان به نام "طراح" و "جهاد" تاسیس می‌شود.

در ایام میلاد رسول اکرم(ص) نیز مراسم جشن شهرستان شدن حمیدیه در این شهرستان برگزار می‌شود و فیوضی رسما به عنوان فرماندار این شهرستان معرفی خواهد شد.

سعید فیوضی در گفت‌وگو با خبرنگار با خبرنگار فارس در اهواز با تائید این خبر اظهار کرد: همه تلاش خود را برای ارتقا و تعالی بخش‌های مختلف اجتماعی و اقتصادی شهرستان به‌کار بسته تا روبه‌روز شهرستان را به سوی پیشرفت سوق دهیم.  

 

 

                  رییس انجمن اولیا ومربیان مدرسه فوتبال نفت آبادان انتخاب شد 

آبادان – رییس جدید انجمن اولیا و مربیان مدرسه فوتبال صنعت نفت آبادان با برگزاری انتخابات تعیین شد.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا در این آیین ˈعلی پاکزادˈ با کسب بیشترین آرا به عنوان رییس این انجمن برگزیده شد. بر اساس این گزارش این آیین با حضور هفتاد نفر از اولیای بازیکنان مدرسه فوتبال صنعت نفت آبادان برای انتخاب رییس جدید انجمن برگزار و علی پاکزاد با کسب 45 رای، رییس انجمن مزبور شد.

 

  

                                  جویجری بخشدار مرکزی آبادان شد ویژه  

محمد صادق جویجری به سمت بخشدار مرکزی آبادان منصوب و معرفی شد. وی سابقه ریاست اداره تعاون اهواز را در کارنامه اش دارد.

به گزارش شوشان به نقل از روزنامه نور خوزستان، دکتر حسینی معاون سیاسی اجتماعی استانداری در پاسخ به این سوال که آیا نیروهای میهمان که از ارگان ها و نهادهای دیگر به کادر وزارت کشور دعوت به کار می شوند، دوره مربوط را می بینند یا خیر گفت: برای اینگونه نیروها دوره های مرتبط با حکمی که خواهند گرفت تشکیل و پس از طی دوره از آنها امتحان گرفته می شود و تا وقتی آمادگی پیدا نکنند اجازه کار به آنها داده نمی شود. وی این را هم گفت که سعی بر اینست برای سمت های سیاسی از نیروهای وزارت کشور استفاده شود و زمانی از دیگر دستگاه ها افرادی گزینش می شود که فرد واجد شرایطی حاضر به رفتن در نقاط مورد نظر وجود نداشته باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد