سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی

 

نگذارید مردم خوزستان از شما تنفر داشته باشند

نماینده پیرانشهر با تاکید بر اینکه باید مدیریت استان عوض شود یادآور شد: نگذارید مردم استان بیش از این دست به گریبان مشکلات و از انقلاب ناراضی باشند. چراکه نارضایتی مردم خوزستان از انقلاب به گردن شماست. وی گفت: آقای رئیس جمهور, استاندار با خفقانی که در استان به وجود آورده سبب فروپاشی استان شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رسول خضری در نطق میان دستور امروز خود با تاکید بر این جمله امام خمینی(ره) که خوزستان دینش را ادا کرد, اظهار داشت: متاسفانه هیچ کدام از دولت‌ها جمله‌ی خوزستان دینش را ادا کرد را سرلوحه کار خود قرار ندادند و دینشان را به خوزستان ادا نکردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا خضری با گلایه از نحوه مدیریت استان‌های جنوب کشور خطاب به رئیس جمهور خاطرنشان کرد: آقای رئیس جمهور چرا با لجاجت با مردم خوزستان برخورد می کنید؟ آیا آنها همت نکردند؟ در جنگ تحمیلی خدمت نکردند؟ پس چرا از مدیریت ضعیف استان خوزستان حمایت می‌کنید.

وی ادامه داد: ناتوانان و فسیل شدگان استان با ضعف استان را مدیریت می کنند. شما که بخاطر مسائل انتخاباتی وزرا را لحظه ای عزل کردید و وزارتخانه را ادغام کردید و دست یک نفر دادید آیا فکر می کردید قحط الرجال است؟

نماینده پیرانشهر با تاکید بر اینکه باید مدیریت استان عوض شود یادآور شد: نگذارید مردم استان بیش از این دست به گریبان مشکلات و از انقلاب ناراضی باشند. چراکه نارضایتی مردم خوزستان از انقلاب به گردن شماست.

وی خطاب به نمایندگان اظهار داشت: نمایندگان محترم! آبادان جزیره ای است که گرچه چهار طرفش آب است اما فریاد بی آبی می‌کشد و خط انتقال آب غدیر به ثمر نرسیده است و راههای ناتمام در استان فاجعه آفرین شده اند.

خضری خطاب به احمدی نژاد تصریح کرد: شما در سفر استانی قول دادید اگر تا شش ماه دیگر آب نیاید وزیر وقت یعنی آقای فتاح را در لوله بگذارید. از آن تاریخ شش سال گذشته و کاری صورت نگرفته است. گفتید معاون فرماندار خرمشهر می شوم تا این شهر آباد شود اما مردم هنوز در مشکلات غیر قابل تحمل زندگی می‌کنند.

وی افزود: نگذارید مردم خوزستان از شما تنفر داشته باشند.

خضری خطاب به رحیمی معاون اول رئیس جمهور نیز یادآور شد: شما که زمانی نماینده و همکار ما بودید و از مسئولین اجرایی انتقاد می کردید. امیدوارم انتقاد همکار قدیمی تان را گوش دهید و از دفاع از مدیریت ناکارآمد استان دست بردارید.

این نماینده مجلس گفت: آقای رئیس جمهور, استاندار با خفقانی که در استان به وجود آورده سبب فروپاشی استان شده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد