سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از اندیمشک

فرماندار اندیمشک تکذیب کرد
سد بالارود تخریب نشده است

خبرگزاری فارس: فرماندار اندیمشک گفت: در شرایط کنونی سد بالارود اندیمشک کاملا سالم است و هیچ خسارتی ندیده است و اخبار متناقض درباره این سد، کذب محض است.

خبرگزاری فارس: سد بالارود تخریب نشده است 

به گزارش خبرگزاری فارس از اندیمشک، خداداد محمدی عصر امروز در بازدید از سد بالارود شهرستان اندیمشک اظهار داشت: اخبار منتشر شده درباره وارد شدن خسارت و یا شکسته شدن سد بالارود کاملا کذب است و من الان روی تاج این سد هستم و این سد هیچ مشکلی ندارد.

وی با ابراز تعجب از برخی اظهارنظرها خاطرنشان کرد: سد بالارود در حوزه شهرستان اندیمشک واقع است و جای تعجب است که فرمانداران شهرهای دیگر درباره این سد اظهارنظر کنند و به این دلیل همه اظهارات این افراد را تکذیب می‌کنم.

رئیس ستاد بحران شهرستان اندیمشک با اشاره به اینکه سد با سیلابی کوچک دچار مشکل نمی‌شود، تأکید کرد: سد بالارود از استحکام بسیار خوبی برخوردار است و به این دلیل با این سیلاب‌های کوچک دچار مشکل نمی‌شود.

محمدی تصریح کرد: سیل در شهرستان اندیمشک خسارات زیادی به وجود آورده است، اما این سیل مشکلی برای سد بالارود به وجود نیاورده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، صبح امروز اخباری درباره شکسته شدن سد بالارود منتشر شد که موجب نگرانی مردم شهرستان اندیمشک و شهرهای حاشیه رودخانه در این حوزه شده بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد