سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از دزفول

فرماندار دزفول خبر داد

جاری شدن سیل در برخی مناطق دزفول

خبرگزاری فارس: فرماندار دزفول از جاری شدن سیل در برخی از مناطق شهری دزفول خبر داد و گفت: سل در برخی مناطق شهری به منازل وارد شده است.

خبرگزاری فارس: جاری شدن سیل در برخی مناطق دزفول

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، عبدالرضا احسانی‌نیا ظهر امروز در حاشیه بازدید از مناطق شهر دزفول اظهار داشت: در مدت کمتر از 14 ساعت در سطح شهرستان دزفول بیش از 58 میلیمتر بارندگی ثبت شده است که در نوع خود بی‌نظیر است و همین امر باعث بروز مشکلاتی در این شهرستان شده است.

وی با اشاره به اینکه در برخی مناطق شهری آب به منازل مردم نفوذ کرده است، افزود: همه تلاش برای تخلیه آب از منازل مردم به کار بسته شده است و در اسرع وقت مشکلات برطرف می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همه امکانات در سطح شهرستان دزفول بسیج شده است، تاکید کرد: همه امکانات برای رفع مشکلات و کاهش معضلات مردم از بارندگی ساعات گذشته به کار بسته شده است.

*احتمال طغیان رودخانه‌ها زیاد است

رئیس ستاد بحران شهرستان دزفول اظهار داشت: بر اساس هشدار صادر شده از سوی اداره کل حوادث غیرمترقبه استانداری خوزستان همه شرایط برای مقابله با مشکلات در بارندگی جاری مهیا شده است ولی بار دیگر به ساکنان حاشیه رودخانه‌های دزفول درباره طغیان رودخانه‌ها هشدار می‌دهیم.

احسانی‌نیا با اشاره به اینکه باید برای رفع مشکلات در این باره مردم نیز همکاری کنند، افزود: مردم از حضور در کنار رودخانه‌ها و سواحل خودداری کنند تا روان‌آب باران به رودخانه‌ها پیوسته و در مسیر رودخانه جاری شود.وی با اشاره به اینکه مشکلات به ستاد حوادث غیرمترقبه شهرستان اطلاع داده می‌شود، خاطر نشان کرد: مردم هرگونه مشکلات را با فرمانداری دزفول اطلاع دهند.اخبار تکمیلی از شهرستان دزفول متعاقبا ارسال می‌شود.

رئیس شورای بخش مرکزی دزفول خبر داد

محاصره کشاورزان دزفولی در سیلاب

خبرگزاری فارس: رئیس شورای بخش مرکزی دزفول از محاصره برخی کشاورزان در مزارع خود به دلیل طغیان رودخانه خبر داد و گفت: کشاورزان به بالای درخت پناه بردند.

خبرگزاری فارس: محاصره کشاورزان دزفولی در سیلاب

هوشنگ کمالیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار داشت: تعدادی از کشاورزان که در مزارع خود در حال کار بودند به دلیل طغیان رودخانه در محاصره آب قرار گرفتند و باید در اسرع وقت تیم امدادی برای کمک‌رسانی به این مناطق اعزام شود.

وی افزود: این کشاورزان در منطقه زاویه مشعلی و در خارج از روستا در زمین‌های کشاورزی خود در حال کار بودند که پس از طغیان رودخانه بالارود در محاصره سیلاب قرار گرفتند و مجبور شدند برای نجات جان خود به بالای درختان موجود در منطقه پناه بگیرند.

رئیس شورای بخش مرکزی دزفول با اشاره به این‌که مراتب به ستاد بحران شهرستان دزفول اطلاع رسانی شده است، تأکید کرد: در شرایط کنونی به ستاد بحران شهرستان دزفول اطلاع‌رسانی شده است و منتظر حضور گروه‌های امداد برای نجات کشاورزان هستیم.وی با اشاره به این‌که هشدارهای لازم برای پرهیز از حضور در مناطق حاشیه رودخانه‌ها صادر شده بود، افزود: هشدارهای لازم صادر شده است ولی برخی از کشاورزان بدون توجه به این هشدارها از منازل خود خارج شده و به مزارع کشاورزی خود رفته‌اند.کمالیان‌پور با اشاره به این‌که بارندگی‌ها بسیار شدید بوده است، افزود: بارندگی‌ها در سطح شهرستان دزفول در 14 ساعت گذشته بسیار شدید بوده است و به این دلیل مشکلاتی همچون راه افتادن سیلاب و طغیان رودخانه رخ‌داده است.گفتنی است، در 14 ساعت گذشته بیش از 58 میلی‌متر بارندگی در شهرستان دزفول به ثبت رسیده است که این مهم از روزهای گذشته هشدار داده شده بود.اخبار تکمیلی از شهرستان دزفول و مشکلات سیلاب متعاقباً ارسال می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد