سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

مجموعه اخبار ورزشی استان خوزستان

آرش افشین تمرین با تیم فوتبال لیل فرانسه راشروع کرد

اهواز- سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت : آرش افشین مهاجم این تیم تمرین با تیم فوتبال لیل فرانسه را از روزپنجشنبه شروع کرده است .

حسین ابن قاسم امشب درگفت وگو با خبرنگارایرنا اظهارداشت : آرش افشین درتماسی که با ما داشت این مطلب را اعلام و از وضعیت موجود باشگاه لیل وتمرین ابراز رضایت کرد .آرش قراراست مدت 10 روز درتمرینات این تیم حضورداشته باشد وآنگاه تصمیم نهایی درخصوص این بازیکن توسط دو باشگاه فولاد خوزستان ولیل فرانسه گرفته خواهدشد .وی در ادامه درمورد جذب بازیکن جدید درتیم فوتبال فولاد خوزستان گفت : ما نیاز به تقویت درخطوط سه گانه داریم بهمین منظور مسوولان این باشگاه کار دراین زمینه را درخصوص جذب بازیکن داخلی وخارجی شروع کرده اند.ابن قاسم افزود : ازآنجا که کادرفنی سی دی دو بازیکن استرالیایی وبرزیلی را مشاهده کرده اند ، نظر مساعد نسبت به این دو بازیکن دارند لذا ومنتظر آمدن آنها به اهواز هستیم .وی گفت : بازیکن استرالیایی در خط دفاع وبازیکن برزیلی در نوک و خط میانی توپ می زند.

تماشاگران آبادانی خواستار اخراج بازیکن صنعت نفت از این تیم شدند

آبادان - دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و راه آهن با حاشیه هایی همراه بود که مهمترین آن بی حرمتی ˈسعید حلافیˈ بازیکن تیم نفت به تماشاگران حاضر در ورزشگاه در زمان تعویضش بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا تیم فوتبال صنعت نفت آبادان عصر پنجشنبه از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی کشور در ورزشگاه تختی آبادان میهمانش راه آهن تهران را با نتیجه سه بر دو شکست داد تا حریف تیم سپاهان اصفهان در مرحله بعدی شود.
* دو تیم 90 دقیقه قبل از آغاز بازی وارد ورزشگاه تختی آبادان شدند.

* علی دایی سرمربی تیم فوتبال راه آهن قبل از آغاز بازی تشویق شد اما در طول بازی با حرکات خود تماشاگران را وادرا به شعار علیه خود کرد.

* در دقیقه چهار کمک داور این بازی با بالا بردن پرچم خود گل اول تیم راه آهن را مردود اعلام کرد که با تصمیم ˈسعید مظفری زادهˈ این گل صحیح اعلام شد.

* بعد از صحیح اعلام شدن گل تیم راه آهن تماشاگران آبادانی علیه مظفری زاده و علی دایی شعار دادند.

* در دقیقه 44 سعید حلافی مهاجم تیم نفت بدلیل نمایش ضعیف خود جای خود را مهدی دغاغله داد اما این بازیکن با حرکاتی که از خود نشان داد تماشاگران آبادانی را تحریک به شعار دادن علیه خود کرد.

* تماشاگران آبادانی با شعارهای خود علیه حلافی از مدیریت باشگاه صنعت نفت خواستار کنار گذاشتن وی از این تیم شدند.

* علی دایی سرمربی تیم راه آهن تهران که شب گذشته در نشست خبری پیش از این دیدار با برخی خبرنگاران آبادانی درگیری لفظی داشت در نشست خبری بعد از این بازی به سوال برخی خبرنگاران جواب نداد و خبرنگاران آبادانی نیز اعلام کردند از وی سوالی ندارند و این مربی می تواند کنفرانس خبری را ترک کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد