سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

مدیرکل حوادث غیرمترقبه خوزستان خبر داد
بارش باران در شهرهای شمالی و شمال شرقی خوزستان/ احتمال طغیان رودخانه‌ها 

خبرگزاری فارس: مدیر کل حوادث غیرمترقبه خوزستان با اشاره به بارش باران‌های شدید در شهرهای شمالی و شمال شرقی خوزستان گفت: احتمال سیلابی شدن رودخانه‌ها نیز وجود دارد.

خبرگزاری فارس: بارش باران در شهرهای شمالی و شمال شرقی خوزستان/ احتمال طغیان رودخانه‌ها

محمدرضا آملازاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: پیش‌بینی‌های بارش باران با ورود سامانه مدیترانه‌ای به مرز‌های خوزستان از ساعتی دیگر محقق می‌شود و بارش‌های باران به صورت رگباری و شدید خواهد بود.

وی با اشاره به هشدارهای داده شده ستاد‌های بحران در سراسر استان خاطرنشان کرد: میزان بارش باران‌ها در شهرهای شمالی و شمال شرقی خوزستان بیشتر است و به این دلیل هشدارهای بیشتری به این شهرها داده شده و ستادهای بحران در این شهرستان‌ها در حال آماده‌باش به سر می‌برند.

آملازاده با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های موردنیاز برای مقابله با آبگرفتگی معابر تأمین شده است، تصریح کرد: فرمانداری‌ها برای تأمین دستگاه‌ها اقدام کرده‌اند.

این مسئول درباره شهرهایی که بارش باران در آنها بسیار محتمل است، عنوان کرد: در شهرهای دزفول، اندیمشک، ایذه، باغملک، بهبهان، مسجدسلیمان و شوش میزان بارش‌ها بسیار چشمگیر خواهد بود.

مدیرکل حوادث غیرمترقبه خوزستان با اشاره به پیش‌بینی‌های انجام شده تأکید کرد: بارش‌های باران قرار است از اواخر وقت روز پنج‌شنبه تا اواخر وقت روز جمعه ادامه داشته باشد.

آملازاده با اشاره به اینکه میزان بارش‌ها بسیار چشمگیر است، اذعان داشت: بارش‌های باران بسیار چشمگیر است و تاکنون پیش‌بینی‌ها تا بیش از 50 میلیمتر بارش در شهرهای شمالی و شمال شرقی را نشان می‌دهد.

وی در پایان با اشاره به اینکه بارش‌‌های باران در شهرهای شمالی خوزستان بیشتر است، افزود: احتمال طغیان رودخانه و سیلابی شدن رودخانه‌های خوزستان وجود دارد و به این دلیل مردم از حضور کنار رودخانه‌ها و سکونت در این مناطق خودداری کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد