سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از مسجد سلیمان

مدیر اداره راه و شهرسازی مسجدسلیمان گفت: به‌سازی جاده مسجدسلیمان – اندیکا به اعتبار کلانی نیاز دارد و باید جزؤ پروژه‌های مدیریت ساخت و توسعه وزارت‌خانه قرار گیرد.
علی عیدی‌وندی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه‌خوزستان، اظهارکرد: اعتبار تعیین شده برای این پروژه 140 میلیارد تومان ست که تاکنون حدود 3 میلیارد تومان آن تخصیص داده شده است. این محور 6 کیلومتری مبدا جاده مسجدسلیمان – اندیکا و شهرکرد است و برای به‌سازی باید مسدود شود.
وی افزود: قرار بود هر سال حدود 40 میلیارد تومان اعتبار به این پروژه اختصاص یابد تا در مدت 4 سال این جاده به بهره‌برداری برسد. هم‌اکنون عملیات واگذاری این طرح به پروژه‌های مدیریت ساخت و توسعه از طریق فرمانداری و نماینده مدیرکل استان پیگیری می‌شود تا در قالب یک پروژه 4 ساله به بهره‌برداری برسد.
مدیر راه و شهرسازی مسجدسلیمان در ادامه خاطرنشان‌کرد: مسیر گذشته جاده مسجدسلیمان – اندیکا که مسیر دسترسی به سد عباس‌پور بود، از لحاظ هندسی مشکلات بسیاری چون کم بودن شعاع قوس‌ها دارد. همچنین این جاده به تونل و ایمن‌سازی نیاز دارد.
عیدی‌وندی تصریح‌کرد: جاده‌ی جدیدی به‌طول 60 کیلومتر طراحی و عملیات بازسازی و ایمن‌سازی آن انجام شده و هم‌اکنون در حال اصلاح شعاع قوس‌ها، بازگشایی میدان دید و هم‌سطح‌سازی با آسفالت هستیم.
وی افزود: پروژه جاده مسجدسلیمان – اندیکا از سال‌گذشته شروع و حدود 4 کیلومتر از آن انجام شده است.

مرجع / ایسنا
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد