سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار انتظامی استان

مصدومیت یک سرگرد نیروی انتظامی در عملیات دستگیری سارقان مسلح
رییس بیمارستان گلستان اهواز: تمام تلاش خود را برای زنده ماندن این افسر به کار بسته‌ایم
اجتماعی 14:48:1 1391/09/30
919-30714-5 کد خبر
RSS :: پرینت

معاون اجتماعی نیروی انتظامی خوزستان با بیان این که تمرکز پلیس بر خودروهای شهر اهواز دقیق است و پلیس، هیچ منطقه‌ای از شهر را برای حضور سارقان امن نخواهد گذاشت، گفت:‌ سارقان مسلحی که در منطقه سیاحی اهواز مستقر بودند توسط ماموران پلیس محاصره شدند که در حین درگیری مسلحانه با پلیس یکی از ماموران پلیس مجروح شد.

سیدرحمان موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ـ منطقه خوزستان ـ اظهار کرد:‌ این سارقان که اموال بسیاری به خصوص سیم‌های برق را در محل مخفی کرده بودند،‌ در درگیری با پلیس مقاومت مسلحانه می‌کنند، در این درگیری "سرگرد سیدموسی پاپی" از ناحیه چشم مورد اصابت قرار می‌گیرد و هم اکنون در بیمارستان تحت مداوا است. در این درگیری یکی از سارقان دستگیر و یکی دیگر به هلاکت می‌رسد.

وی افزود: ‌منطقه مورد نظر پیش از این توسط پلیس نیروی انتظامی شناسایی شده بود و پلیس به شگردهای خاص و کسب اطلاعات لازم محل استقرار سارقان را محاصره و اقدام به دستگیری سارقان می‌کند.

موسوی گفت: افرادی خاص برای فرار از چنگ قانون معمولا در مناطقی مخفی می‌شوند که احساس امنیت بیشتری کنند، طبیعی است پلیس هم بر مناطقی که سارقان مستقر هستند،‌ تمرکز ویژه‌ای خواهد داشت.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی خوزستان خاطرنشان کرد: برخی مناطق نیز که سارقان فکر می‌کنند محل امنی برای آنها است، تحت نظر پلیس قرار دارد.

دکتر حبیب حی‌بر، رییس بیمارستان گلستان اهواز، نیز درباره اقدامات پزشکی انجام شده برای "سیدموسی پاپی" به خبرنگار ایسنای خوزستان گفت: این افسر نیروی انتظامی، که در درگیری مسلحانه از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود، پس از بستری شدن در بیمارستان گلستان اهواز، مورد عمل جراحی مغز قرار گرفت.

وی اظهار کرد: تمام تلاش خود را برای زنده ماندن این افسر شجاع نیروی انتظامی به کار بسته‌ایم و عمل جراحی بسیار سنگینی که با تلاش سرویس‌های جراحی اعصاب، گوش و حلق و بینی و چشم روی مغز وی انجام شد، حدود 9 ساعت به طول انجامید و جان وی نجات یافت.

رییس بیمارستان گلستان اهواز ادامه داد: خوشبختانه بیمار پس از پایان عمل جراحی از اتاق عمل زنده خارج شد و حیات دوباره یافت که البته به علت شدت جراحات، هم اکنون در بخش مراقبت های ویژه جراحی مغز و اعصاب بستری است.

حی‌بر افزود : بیمار مورد اصابت گلوله در ناحیه سر قرار گرفته و میزان آسیب شدید بوده است و هم اکنون اقدامات چشم پزشکی در بیمارستان حضرت امام خمینی(ره) برای بهبود بینایی وی در حال انجام است.

دکتر رضا زیلابی، رییس بهداشت و درمان نیروی انتظامی خوزستان، نیز گفت: پزشکان و پرستاران بیمارستان گلستان همه تلاش خود را برای بهبود این افسر ناجا به کار بسته‌اند.

وی تصریح کرد : این بیمارستان بهترین خدمات ممکن را در شرایط بحرانی برای استان انجام می دهد و از کادر پزشکی و پرستاری توانمندی برخوردار است و با این پشتوانه و با لطف خداوند ، امیدواریم زندگی این افسر شجاع نیروی انتظامی پس از مراقبت های ویژه نجات یابد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد