سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار فرهنگی- هنری

نمایشگاه گنجینه اسناد هویتی مشاهیر خوزستان افتتاح شد

اهواز - خبرگزاری مهر: نمایشگاه گنجینه اسناد هویتی مشاهیر خوزستان شامگاه چهارشنبه با حضور رئیس سازمان ثبت احوال کل کشور در شهرستان اهواز افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، این نمایشگاه در سفر یک روزه محمد تقی ناظمی اردکانی به استان خوزستان افتتاح شد و در آن اسناد هویتی مشاهیر استان نگهداری می شود.

در این گنجینه بیش از 140 سند هویتی مشاهیر سیاسی، مذهبی، ادبی، فضلا و ادبای استان خوزستان از جمله علامه شیخ شوشتری به نمایش گذاشته شده است. همچنین اسناد هویتی برخی از سرداران شهید جنگ تحمیلی از جمله شهید جهان آرا و شهید علی هاشمی درمعرض دید قرارگرفته است .

این نمایشگاه درطبقه دوم ساختمان اداره کل ثبت احوال شهرستان اهواز گشایش یافته و فعلا برای بازدید عموم مردم آماده سازی نشده است.

همچنین شامگاه گذشته ساختمان اداره ثبت احوال شرق اهواز واقع درخیابان یوسفی اهواز نیز افتتاح شد. این اداره در محل ساختمان قدیمی جهاد سازندگی سابق که اخیرا مورد بازسازی قرار گرفته برای رفاه حال ساکنان شرق اهواز گشایش یافته است.

استان خوزستان دارای حدود 7.5 میلیون سند اعم از فوت و ولادت از زمان تاسیس ثبت احوال در دست دارد که همه این اسناد تاکنون اسکن شده اند. این اسناد در قالب طرح مذکور باید پس از ضمیمه شدن به داده های آماری و کنترل لازم به دیتا سیستم مرکزی تهران ارسال شوند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد