سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

گزارش اداره هوا شناسی خوزستان

مدیر کل هواشناسی خوزستان خبر داد
بارندگی از امروز در خوزستان/آغاز روند کاهش دما از شنبه 

خبرگزاری فارس: مدیر کل هواشناسی خوزستان از آغاز بارندگی‌های شدید در استان خبر داد و گفت: از شنبه روند کاهش دما آغاز می‌شود.

خبرگزاری فارس: بارندگی از امروز در خوزستان/آغاز روند کاهش دما از شنبه

مسعود دهملایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: زبانه کم‌فشار فعال مدیترانه‌ای در حال نفوذ و استقرار بر روی خوزستان و نیمه غربی کشور است.

وی ادامه داد: جریانات سطح زمین و میدان باد نیز جنوبی شده‌اند و در لایه میانی جو خط ناپایدار در حال تشدید و تعمیق در امتداد دریای سرخ است، بنابراین انتظار ابرناکی و سپس شروع بارندگی طی امروز تا فردا در استان وجود دارد.

وی با اشاره به شرایط دمایی در شهرهای خوزستان تأکید کرد: همچنین روند افت دما در روز شنبه هفته آینده نیز آغاز می‌شود و تا اواسط ادامه خواهد داشت.

دهملایی تصریح کرد: آسمان استان نیمه ابری تا تمام ابری همراه با بارندگی، بعضا رعد و برق و گاهی توأم با وزش باد قابل‌ملاحظه پیش‌بینی می‌شود و همچنین انتظار می‌رود بارش در نواحی کوهستانی استان همراه با برف باشد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان افزود: وضعیت هوا، نیمه ابری تا تمام ابری همراه با رگبار و رعد و برق جهت باد، جنوب شرقی تا جنوب غربی سرعت باد، 15تا 35 کیلومتر در ساعت و ماکزیمم سرعت باد، 45 کیلومتر در ساعت خواهد رسید.

وی بیان داشت: در شبانه‌روز گذشته امیدیه و هندیجان با 20 و دهدز با 5.3 درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شده‌اند.

این مسئول با اشاره به شرایط دمایی 24 ساعت آینده در اهواز عنوان کرد:حداکثر دمای اهواز به 18 و حداقل به 11 درجه سانتیگراد خواهد رسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد