سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

مجموعه اخبار ورزشی استان خوزستان

باید 2 بازی اول را ببریم / تقویت تیم هدف اصلی است 

خبرگزاری فارس: سرمربی استقلال اهواز گفت: برد در دو بازی اول نیم فصل و تقویت تیم اهداف اصلی ماست.

خبرگزاری فارس: باید 2 بازی اول را ببریم / تقویت تیم هدف اصلی است

علی حنطه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: از زمانی که تیم را تحویل گرفتم طبق برنامه تمرین می‌کنیم. برنامه‌ای که تا قبل از بازی دوم نیم فصل بعد تعیین شده است.

وی به جایگاه نامناسب و امتیازات از دست رفته در نیم فصل اول استقلال اشاره کرد و افزود: ما دو هدف اصلی کوتاه مدت داریم که یکی از آنها برد در دو بازی اول نیم فصل دوم است. به همه 6 امتیاز این دو بازی احتیاج داریم که بتوانیم خود را از انتهای جدول جدا کنیم.

سرمربی جدید استقلال اهواز اضافه کرد: هدف دیگر ما تقویت تیم در نیم فصل با اضافه کردن بازیکنان جدید و با کیفیت بالا به تیم است.

وی بیان کرد: تیم ما کمبودهای زیادی دارد. در پست‌های دروازه‌بان، دفاع وسط، هافبک دفاعی و مهاجم بازیکن نیاز داشتیم که تا به حال با دو دفاع به توافق رسیده‌ایم و قرارداد بسته‌ایم.

حنطه اعلام کرد: رضا جلالی و مهدی چمن آرا قرارداد امضا کرده‌اند و با حسن حوری هم به توافق‌های اولیه رسیده‌ایم. همچنین در حال مذاکره با چند بازیکن از جمله افشین دانشیان هستیم ولی هنوز توافقی حاصل نشده است.

به گزارش خبرگزاری فارس؛ فخرالدین شهرویی مهاجم سر زن استقلال اهواز که از تیم مس سرچشمه پیشنهاد داشت از آبی پوشان جدا شد و به این تیم پیوست. 

 

 

 

اسمیلسکی دوشنبه می‌آید/ با 2 بازیکن قرارداد بستیم 

خبرگزاری فارس: مربی نفت مسجد سلیمان گفت: اسمیلسکی سرمربی این تیم دوشنبه سر تمرینات حاضر می‌شود.

خبرگزاری فارس: اسمیلسکی دوشنبه می‌آید/ با 2 بازیکن قرارداد بستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شمال خوزستان، زوران اسمیلسکی سرمربی نفت مسجد سلیمان یکی دو هفته‌ای است برای استراحت به کشورش، مقدونیه، بازگشته است.

اسمیلسکی تمریناتی را برای تیم تعیین کرده که در نبود وی زیر نظر کمک خود، فرزاد حافظی، انجام شود. همچنین لیست بازیکنانی را که می‌خواهد به باشگاه اعلام کرده و باشگاه در تلاش است که این بازیکنان را جذب کند.

فرزاد حافظی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در مسجد سلیمان اظهار داشت: تمرینات طبق برنامه پیش‌بینی شده در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در حال انجام است و بازیکنان وضعیت خوبی دارند.

مربی نفت مسجد سلیمان افزود: تا به حال با 2 بازیکن به توافق رسیده‌ایم. حجت زادمحمود و محمدرضا ذوالفنون اخیرا با باشگاه قرارداد بستند و در نیم فصل در اختیار تیم هستند.

وی ادامه داد: بازیکنان دیگری هم هستند که هنوز با آن‌ها به توافق قطعی نرسیدیم.

حافظی درباره لیست بازیکنان مازاد تیم تصریح کرد: بازیکنانی که قرار است از تیم بروند هنوز مشخص نشده‌اند و طی روزهای آینده اعلام خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، نفت مسجدسلیمان با 22 امتیاز در جایگاه چهارم گروه «الف» لیگ دسته یک کشور قراردارد. 

 

 

 

در هفته چهارم لیگ بر‌تر فوتبال امید صورت گرفت
پیروزی اناری‌پوشان و شکست نماینده اصفهان 

خبرگزاری فارس: در هفته چهارم لیگ بر‌تر فوتبال امیدهای کشور تیم‌های خوزستانی فولاد و نفت مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.

خبرگزاری فارس: پیروزی اناری‌پوشان و شکست نماینده اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، لیگ برتر فوتبال امید عصر امروز از هفته چهارم میان تیم‌های فولاد خوزستان و دبیری تبریز برگزار شد که در نهایت تیم اهوازی موفق شد تیم دبیری تبریز را شکست دهد و نفت اهواز از سد ذوب‌آهن اصفهان گذشت.

عصر امروز در ورزشگاه اختصاصی فولاد، دو تیم فولاد خوزستان و دبیری تبریز به مصاف هم رفتند که در پایان فولاد با حساب دو بر یک تیم دبیری را مغلوب کرد.

این بازی که از ساعت 14 آغاز شد با حمله‌های ‌گاه و بیگاه فولاد روی دروازه دبیری انجام شد. در نیمه اول بر اثر فشار نسبی که فولادی‌ها بر میهمان خود داشتند و نفوذهای خود به محوطه جریمه، در دقیقه 32 بازی موفق شدند از حریف خود یک پنالتی بگیرند. ولید مشاعی‌زاده پنالتی را تبدیل به گل کرد و دو تیم با همین نتیجه به رختکن رفتند.

از ابتدای نیمه دوم دبیری برای جبران گل خورده تلاش خود را بیشتر کرد، اما فولادی‌ها که در زمین خود بازی می‌کردند اجازه نمی‌دادند که تبریزی‌ها سوار بر بازی شوند و بازی پایاپای دنبال می‌شد.

در دقیقه 80 میرهادی حسینی بازیکن خوش تکنیک دبیری، ضربه کاشته‌ای را که پشت محوطه جریمه سرخ‌پوشان خوزستان به دست آورده بودند، تبدیل به گل کرد. بعد از این گل، دبیری که برای حفظ یک امتیاز تلاش می‌کرد، عقب کشید و فولادی‌ها که به تساوی راضی نبودند، به سوی دروازه میهمان خود هجوم بردند. بالاخره حملات متعدد فولاد نتیجه داد و در لحظات آخر بازی مهدی نیایش گل پیروزی‌بخش فولادی‌ها را به ثمر رساند و اناری‌پوشان 3 امتیاز هفته چهارم لیگ را کسب کردند.

نفت اهواز دیگر نماینده خوزستان در لیگ بر‌تر فوتبال امیدهای کشور نیز با نتیجه 2 بر یک از سد تیم ذوب‌آهن اصفهان گذشت. این بازی نیز از ساعت 14 در ورزشگاه تختی اهواز آغاز شد.

در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ بر‌تر امیدهای کشور ساعت 14 روز چهارشنبه 6 دی‌ماه تیم فولاد خوزستان در ورزشگاه ملت اصفهان به دیدار ذوب‌آهن این استان می‌رود و نفت اهواز پنجشنبه هفتم دی‌ماه در‌‌ همان ساعت در ورزشگاه دستغیب شیراز به مصاف فجر شهید سپاسی شیراز می‌رود. 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد