سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از آبادان

اعتراض جمعی از رانندگان تاکسی بی سیم آبادان به نرخ کرایه تاکسی
آبادان – خبرگزاری مهر: جمعی از رانندگان تاکسی بی سیم تاکسیرانان 133 شهری آبادان پیش از ظهر امروز چهارشنبه در اعتراض به پائین بودن نرخ کرایه ها در مقابل فرمانداری ویژه آبادان تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار مهر از آبادان، این افراد که تعداد آنان به حدود 30 نفر می رسید با پارک کردن تاکسی ها خود در مقابل فرمانداری و چند خیابان منتهی به آن و اجتماع خود در مقابل فرمانداری خواستار افزایش نرخ کرایه تاکسی شدند.

آنان در گفتگو با خبرنگار مهر اعلام کردند: پائین بودن نرخ کرایه ها با توجه به افزایش هزینه های خرید لوازم یدکی و استهلاک خودرو به هیچ وجه پاسخگو نیست. پائین بودن نرخ کرایه ها ما را در امرار معاش خانواده و پرداخت قبوض آب، برق و حتی مخارج تحصیل فرزندانمان دچار مشکل کرده است.

این رانندگان در این اجتماع خود خواستار رسیدگی سریع فرماندار آبادان در رفع این مسئله شدند.

فرماندار ویژه آبادان نیز در این رابطه در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه کار تاکسی 133 طبق قانون بر اساس تماس تلفنی انجام می گیرد، گفت: از این رو هیچ تاکسی 133 نمی تواند به صورت خطی فعالیت داشته باشند.

بهرام ایلخاص زاده افزود: قانون تاکسیرانی چنین است و خواسته ای هم جز اعمال قانون نمی توانیم بپذیریم.

وی اظهار کرد: موضوع افزایش قیمت کمیسیون نرخ گذاری دارد که باید در آنجا به این موضوع رسیدگی و پرداخته شود. نمی توانیم به صورت خود سرانه نسبت به افزایش قیمتها مبادرت کنیم.

ایلخاص زاده یادآور شد: این دسته از تاکسیرانان باید به اجرای قانون گردن بگذارند و تابع قانون باشند. تعیین نرخ کرایه تاکسی نیز که توسط کمیسیون نرخ گذاری انجام می گیرد باید متناسب با کل کشور باشد و ضریب افزایش آن مشخص شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد