سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

گزارش آب و هوای استان خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان خبر داد
سامانه مدیترانه‌ای در راه خوزستان/ باران‌های شدید خوزستان را فرامی‌گیرد 

خبرگزاری فارس: مدیرکل هواشناسی خوزستان از حرکت سامانه فعال مدیترانه‌ای به سوی مرز‌های کشور خبر داد و گفت: این سامانه فعال و باران‌زا از پنج شنبه در خوزستان فعال است.

 خبرگزاری فارس: سامانه مدیترانه‌ای در راه خوزستان/ باران‌های شدید خوزستان را فرامی‌گیرد

مسعود دهملایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: الگوی نقشه‌های لایه میانی جو کماکان به شکل پایدار هستند و در سطح زمین نیز جریانات زبانه‌های سیستم پرفشار در منطقه باعث ریزش هوای سرد در استان می‌شوند.

وی افزود: انتظار می‌رود از اواخر روز پنجشنبه سیستم کم‌فشار فعال مدیترانه‌ای به تدریج بر روی خوزستان مستقر شده و با هماهنگی خط ناپایدار که در همان روز در منطقه اثر خواهد کرد بارندگی‌های گسترده‌ای را در استان شاهد باشیم.

وی درباره فعالیت این سامانه در خوزستان خاطر نشان کرد: این سامانه بارش‌زا در روزهای جمعه و شنبه در استان خوزستان فعالیت بسیار شدیدی خواهد داشت.

دهملایی تاکید کرد: آسمان استان صاف تا قسمتی ابری گاهی توام با وزش باد پیش‌بینی می‌شود و انتظار افزایش ابر و بارندگی در روزهای جمعه و شنبه وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان افزود: وضعیت هوا، صاف تا قسمتی ابری همراه با مه یا مه رقیق جهت باد، شمال غربی تا غربی سرعت باد، 15 تا 25 کیلومتر در ساعت ماکزیمم سرعت باد، 40 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی تاکید کرد: در شبانه روز گذشته آبادان و گتوند با 20.1 و دهدز با 2.3 درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شده‌اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد