سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

مجموعه اخبار ورزشی خوزستان

 

 

 شرکت ووشوکاران خوزستان در مسابقات کشوری با زیرشلواری!

بازیکنان تیم ووشو خوزستان به دلیل وضعیت بد مالی، در مسابقات لیگ دسته یک کشور با لباس‌های یکدست حضور نمی‌یابند و حتی از زیرشلواری هم استفاده می‌کنند!
 
مهرداد چراغی، مربی تیم هیات ووشو استان  با اشاره به مشکلاتی که این تیم را تا یک قدمی انصراف از این مسابقات برده است، گفت: با هزار بدبختی و مشکل تیم را جمع کردیم و برای بازیکنان اردو گذاشتیم تا در این مسابقات شرکت کنیم، در حالی که تمام تیم‌ها با بهترین امکانات و تجهیزات، خود را برای این رقابت‌ها آماده کردند.وی اضافه کرد: ما برای رفتن به مسابقات، صندلی‌های مینی‌بوس را در می‌آوریم تا بتوانیم تمام بازیکنان را به مسابقات ببریم. در این رقابت‌ها بازیکنان ما با گرمکن‌های سبز، قرمز و حتی زیرشلواری حاضر می‌شوند و شرایط بسیار بدی داریم.مربی تیم هیات ووشو استان خواستار کمک مسوولان به این تیم شد و گفت: چرا تیمی که با این همه مشکلات در کشور می‌درخشد را کمک نمی‌کنند؟ چه طور اداره ورزش و جوانان قم و هیات‌های خراسان و بوشهر با بهترین امکانات حاضر می‌شوند و ما نمی‌توانیم؟ فرق ما با این‌ها در چیست؟  
وی بیان‌کرد: چهارشنبه(29 آذرماه) آخرین هفته مسابقات لیگ یک کشور است. این رقابت‌ها در دو گروه پنج تیمی در تهران برگزار می‌شود. تیم ما برای مسابقات قبلی آماده بود ولی چند هفته است که بازیکنان به صورت انفرادی تمرین می‌کنند. چراغی افزود: در گروه الف این مسابقات تیم‌های خوزستان،‌ قم، خراسان، اداره ورزش و جوانان ایلام و سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان حضور دارند که تاکنون تیم ما صدرنشین بوده است. در گروه ب نیز پنج تیم دیگر با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
وی ادامه‌داد: از هر گروه دو تیم برتر به دور بعد راه پیدا می‌کنند و سپس این چهار تیم به صورت ضربدری با یکدیگر دیدار می‌کنند. تیم‌های برتر نیز پس از صعود به فینال، رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند تا قهرمان این دوره از مسابقات را معرفی کنند.
مرجع / ایسنا
 
 
 
با کسب مقام‌های برتر
«پاییز» در لیگ شطرنج خوش درخشید

خبرگزاری فارس: 2 تیم از مدرسه شطرنج «پاییز» خوزستان در مسابقات لیگ استانی شطرنج نوجوانان به مقام‌های اول و دوم دست یافتند.

خبرگزاری فارس: «پاییز» در لیگ شطرنج خوش درخشید 

مزدک ارزانی پور مسئول کمیته مسابقات و داوری هیئت شطرنج خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: مسابقات لیگ نوجوانان استانی شطرنج با حضور 11 تیم از چهار شهرستان استان با قهرمانی تیم مدرسه شطرنج پاییز به پایان رسید.وی تصریح کرد: در این مسابقات که به میزبانی شوشتر برگزار شد، تیم مدرسه شطرنج پاییز «الف» با 51 امتیاز، تیم مدرسه شطرنج پاییز «ب» با 40 امتیاز دوم، و تیم ناحیه یک اهواز با 39.5 امتیاز در جایگاه سوم ایستادند.مسئول کمیته مسابقات هیئت شطرنج استان عنوان کرد: مقام‌های اول میز یک تا شش این مسابقات را به ترتیب امیر سالار حیدری، مهدی مؤمن زاده، حسین عباسی لرکی، شهریار کازرونی، راحیل کیانی، پارسا باغبان تشکیل دادند که همه از مدرسه شطرنج پاییز در این مسابقات شرکت کردند.ارزانی پور بیان کرد: این مسابقات با وجود اینکه برای نخستین بار در خوزستان برگزار شد، سطح کیفی بالایی داشت و با استقبال خوبی از سوی شطرنج بازان استان روبه‌رو شد.

وی در ادامه گفت: مسابقاتی که به این صورت برگزار می‌شود برای آماده‌سازی شطرنج بازان استان برای حضور در رقابت‌های کشوری لازم است.به گزارش خبرگزاری فارس، این مسابقات در رده سنی زیر 16 سال با حضور 66 شرکت کننده پسر و دختر در روزهای یکشنبه و دوشنبه در سالن مجموعه ورزشی رسالت شوشتر برگزار شد.

 

 

مدیرعامل تیم فوتبال یادآوران شلمچه:
سالمی خودش استعفا داد / سرمربی جدید تا فردا مشخص می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل تیم فوتبال یادآوران شلمچه از انتخاب سرمربی جدید این تیم تا فردا خبر داد.

خبرگزاری فارس: سالمی خودش استعفا داد / سرمربی جدید تا فردا مشخص می‌شود 

مجید ناصری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: از کار سالمی راضی بودیم و می‌خواستیم در تیم بماند ولی به دلیل مشکلاتی که داشت مجبور به استعفا شد.وی در پاسخ به این سئوال که از چه مشکلاتی صحبت می‌کنید، گفت: هیچ مشکلی بین ما نبود. مشکلات وی شخصی بود و شرایطی برایش به‌وجود آمد که مجبور به استعفا شد.مدیرعامل یادآوران شلمچه تصریح کرد: روز جمعه جلسه‌ای داشتیم که او را در تیم نگه داریمو آن جلسه چند ساعت هم به طول انجامید ولی نتوانستیم وی را راضی کنیم و ما هم مجبور شدیم استعفایش را قبول کنیم.وی بیان کرد: هرچند وی از سمت سرمربیگری تیم رفت ولی از او تقاضا کردیم که به عنوان مشاور فنی در کنار تیم بماند و او نیز پیشنهاد ما را پذیرفت.ناصری اظهار داشت: این اتفاق به صورت ناگهانی رخ داد ولی ما به سرعت با چند مربی صحبت کردیم و سه گزینه را به بنیاد شهید معرفی کردیم که یکی را انتخاب کند که به احتمال زیاد تا فردا تکلیف سرمربی مشخص می‌شود.به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال یادآوران شلمچه نماینده خوزستان در لیگ دسته یک کشور است. این تیم هم اکنون با 10 امتیاز در رده سیزدهم گروه «ب» این رقابت‌ها قرار دارد.

 

سرمربی فولاد خوزستان:
بازیکنان خارجی تا پایان هفته می‌رسند

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: دو برزیلی و یک استرالیایی در لیست خرید فولاد قرار گرفتند که تا پایان هفته از راه می‌رسند.

خبرگزاری فارس: بازیکنان خارجی تا پایان هفته می‌رسند 

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، فولاد در تلاش است تا با خرید چند بازیکن و از جمله یک مهاجم خوب، خلاء رفتن آرش افشین مهاجم خوش تکنیک و سرعتی خود را پر کند. با اینکه پریرا در چند هفته اخیر خوب بازی کرده اما نبود جایگزینی مناسب روی نیمکت می‌تواند برای فولاد دردسر ساز باشد همانطور که در بازی با سپاهان این اتفاق افتاد. به همین خاطر فولاد از سه بازیکن خارجی دعوت کرده که در تمریناتشان شرکت کنند تا در صورت موافقت سرمربی از آنها در تیم استفاده کنند.حسین ابن قاسم سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: سه بازیکن خارجی تا آخر هفته جاری به کشور می‌آیند تا در تمرینات فولاد حضور یابند.وی عنوان کرد: دو نفر از آنها برزیلی و یک بازیکن استرالیایی است که در سه پست دفاع، هافبک و مهاجم بازی می کنند.سرپرست فولاد اظهار داشت: این سه بازیکن باید در تمرینات شرکت کنند و مورد تأیید سرمربی قرار گیرند و هنوز مشخص نیست که کدامشان در تیم بازی خواهد کرد.

وی تصریح کرد: مذاکراتمان برای جذب بازیکنان داخلی به نتیجه نرسید از این رو، این سه بازیکن را با توجه به فیلم بازی‌هایشان انتخاب کردیم. اگر شرایط آن‌ها خوب بود، دو نفر از آنها را به ترکیب تیم اضافه می‌کنیم.ابن قاسم با بیان اینکه تمرینات فولادی‌ها از امروز آغاز می‌شود، افزود: قرار است این سه بازیکن حداکثر تا پایان این هفته در تمرینات شرکت کنند تا سرمربی تیم شرایط آنها را بررسی کند.فولاد خوزستان در  تعطیلات نیم فصل، برای رفع کمبود در خط حمله خود خواهان جذب چند مهاجم داخلی، از جمله سید مهدی سید صالحی، احمد جمشیدیان و غلامرضا رضایی شد اما شرایط برای حضور آن‌ها در این تیم مهیا نشد.

 

‌شاه‌غریب:
حرفی از استعفا نزده‌ام

خبرگزاری فارس: عضو کمیته فنی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: در روزهای اخیر هیچوقت حرفی از استعفایم از عضویت در کمیته فنی تیم فوتبال صنعت نفت نزده‌ام.

خبرگزاری فارس: حرفی از استعفا نزده‌ام       

عبدالرضا شاه‌غریب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان اظهار کرد: شرایطی برای همکاری با تیم فوتبال صنعت نفت داشته که آنها را در 11 بند به خلیل صالحی؛ مدیرعامل باشگاه ارائه دادیم.وی در همین خصوص اضافه کرد: دوست نداریم به صورت تشریفاتی در تیم حاضر بوده و هدف اعضای کمیته فنی کمک به تیم فوتبال صنعت نفت است.این عضو کمیته فنی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: اگر مشکلی هم وجود داشته باشد با مدیریت باشگاه در میان گذاشته و نیازی به رسانه‌ای کردن موضوع نبوده و تأکید می‌کنم که هیچوقت حرفی از استعفا نزده‌ام.وی با اشاره به این موضوع که تیم فوتبال صنعت نفت در حال حاضر احتیاج به آرامش دارد خاطرنشان کرد: نه به عنوان عضوی از کمیته فنی تیم بلکه به عنوان هوادار صنعت نفت این وظیفه را بر خود واجب می‌دانم که اطلاعات و توانایی‌های فنی‌ام را در اختیار تیم شهرم بگذارم.شاه‌غریب تصریح کرد: امیدوار هستم چه اعضای کمیته فنی و چه کسانی که در رأس امور فنی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان فعالیت می‌کنند هر کدام بتوانند با در دست گرفتن گوشه‌ای از کار در شرایط فعلی کمک حال مجموعه باشند.تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در آخرین مسابقه‌اش در چارچوب مسابقات جام حذفی کشور با نتیجه سه بر یک از سد میزبان خود؛ نیروی زمینی تهران گذشت.نماینده آبادان در این مسابقات در دور بعدی رقابت‌ها از ساعت 14 روز پنج‌شنبه در خانه با راه‌آهن دیدار می‌کند  
 

رییس هیات وزنه‌برداری خوزستان از کم‌‌توجهی‌ها به این رشته انتقاد کرد
ورزشی  13:2:55 1391/09/28

919-26681-5 کد خبر

 

رییس هیات وزنه‌برداری خوزستان می‌گوید متاسفانه برخی‌ها با اقدامات خود ورزشکاران و علاقه‌مندان به این رشته را سرخورده کرده و باعث فاصله گرفتن آن‌ها از حرفه‌ای کار کردن می‌شوند.

 

محمدزمان مهمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان در ابتدا گفت: ‌رقابت‌های لیگ نوجوانان استان با  شرکت 11 تیم از سراسر استان انجام می‌شود و تاکنون نیز چهار هفته آن در سطح بالایی برگزار شده است.وی با بیان این‌که این مسابقات به نام "شهید ابراهیم‌ جوادی" انجام می‌شود، ادامه‌داد: یکم دی‌ماه مرحله‌ی پنجم و فینال انجام می‌شود و در پایان از میان این تیم‌ها پنج تیم برتر انتخاب می‌شوند و به همراه تیم گچساران، رقابت‌های سوپرجام استان را به میزبانی گچساران برگزار می‌کنیم.

رییس هیات وزنه‌برداری خوزستان تصریح‌کرد: رقابت‌های لیگ نوجوانان باید حداقل در 9 مرحله انجام شود ولی شهرستان‌هایی نظر دزفول، رامهرمز، شوشتر و گتوند میزبانی این مسابقات را تقبل نکردند و همین امر باعث شد نتوانیم آن‌گونه که پیش‌بینی کرده بودیم، مسابقات را برگزار کنیم. وی خاطرنشان‌کرد: در شهرستان رامهرمز باوجود این‌که رضا دهدار نایب‌قهرمان آسیا حضور دارد، انتظار می‌رفت برای میزبانی این مسابقات با ما همکاری کنند ولی آن‌ها دغدغه‌ی خراب شدن کف‌پوش سالن خود را دارند.مهمدی افزود: به اعتقاد من این شهرستان‌ها بهانه‌تراشی کرده و نمی‌خواهند زیر بار مسوولیت بروند چون حتی از نظر هزینه‌ای، مبلغی گردن میزبان نیست و هزینه خوراک تیم‌ها نیز با خودشان است.وی در ادامه درباره تاریخ برگزاری مسابقات لیگ برتر جوانان کشور گفت: این رقابت‌ها قرار بود این هفته آغاز شود ولی فدراسیون اعلام کرد به دلیل این‌که برخی از تیم‌ها ورودی خود را نداده‌اند و هنوز مدارک‌شان کامل نیست، این مسابقات در زمان دیگری برگزار می‌شود و به احتمال زیاد این لیگ، هفته‌ی آینده آغاز خواهد شد. رییس هیات وزنه‌برداری خوزستان با انتقاد از تعطیلی سالن وزنه‌برداری شهید هاشمی‌بندرامام گفت:‌ اکنون این سالن در اختیار رزمی‌کاران قرار داده شده است در حالی که این رشته بیشتر از وزنه‌برداری به کف‌پوش سالن آسیب می‌رساند و متاسفانه در حال حاضر وزنه‌برداران با استعداد این شهرستان سرگردان هستند. در این خصوص بارها با مدیرکل استان هم صحبت کرده‌ایم ولی هنوز نتیجه‌ای نگرفته‌ایم. وی خاطرنشان‌کرد: ‌انتظار ما این است که اگر مکانی را از ورزشکاران می‌گیرند، مکان دیگری را در اختیارشان قرار دهند نه این‌که آن‌ها را سرگردان کنند. وزنه‌برداری همان رشته‌ای است که در المپیک صاحب مدال شد، پس چرا به این رشته نگاه ویژه‌ای نمی‌شود؟ متاسفانه در برخی از شهرستان‌های ما هنوز این رشته جدی گرفته نشده است.  مهمدی همچنین درخصوص تغییر فعالیت مرکز استعدادیابی کشور در مسجدسلیمان به سالن بدنسازی گفت: متاسفانه سالن شهید آذر مسجدسلیمان که مرکز استعدادیابی دانش‌آموزان برای تیم‌های خوزستانی بود، تعطیل و به سالن بدنسازی تبدیل شده است. متاسفانه ما هنوز هم شاهد  هستیم که به جای این‌که این رشته مدال‌آور را توسعه دهند، دست به اقداماتی می‌زنند که ورزشکاران و علاقه‌مندان به این رشته سرخورده شده و از حرفه‌ای کار کردن فاصله می‌گیرند.

 

 

رقابت کونگ‌فوکاران 14 شهرستان در مسابقات انتخابی خوزستان
ورزشی  13:48:33 1391/09/28

919-26881-5 کد خبر

RSS :: پرینت

 

مسابقات انتخابی کونگ‌فو خوزستان با شرکت 14 شهرستان برگزار می‌شود.

 عبدالمحمد پورموسی، دبیر هیات کونگ‌فو استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ـ منطقه خوزستان ـ اظهارکرد: روز جمعه (یکم دی‌ماه) مسابقات انتخابی استان در دو رده سنی امید و بزرگسالان به میزبانی اندیمشک برگزار می‌شود.وی ادامه‌داد: شهرستان‌های اهواز، دزفول، مسجدسلیمان، رامهرمز، بهبهان، شوشتر، شوش، اندیمشک، خرمشهر، آبادان، ماهشهر، باغملک، گتوند و لالی در این مسابقات حضور دارند. دبیر هیات کونگ‌فو خوزستان افزود: هر شهرستان درمجموع دو رده سنی امید و بزرگسالان می‌تواند با 20 ورزشکار  شرکت می‌کند.وی اضافه‌کرد: برای سومین بار است که در سال قصد برگزاری مسابقات انتخابی استان را داریم. هدف ما حضور در مسابقات کشوری و موفقیت در این رقابت‌ها است.

 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد