سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک گزارش سیاسی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان با اشاره به فعالیت سلفیون در این استان، استفاده از ابزار قرآن و برگزاری همایش‌های دینی و ارائه بسته‌های فرهنگی جامع برای پاسخگویی به شبهات و توجه به مسایل معیشتی و اقتصادی مردم منطقه را در مقابله با تحرکات فرقه‌های انحرافی به میزان فوق‌العاده‌ای موثر خواند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدلطف‌الله سپهر در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این‌که «ردپای فعالیت‌های سلفیون در استان خوزستان وجود دارد» اظهار کرد: آنان در این استان در حال یارگیری هستند، البته دستگاه‌های امنیتی، سیاسی و دینی نیز جهت مقابله با آنها فعالیت می‌کنند.

وی گفت: با توجه به همجواری این استان با استان‌های عربی و سهل‌الوصول بودن دریافت شبکه‌های ماهواره‌ای در این استان، فعالیت‌های یاد شده بی‌تاثیر نبوده ولی با توجه به فعالیت مسوولان دینی، سیاسی و امنیتی فکر می‌کنم که این گروه‌ها در حال عقب‌نشینی از مواضع خود هستند و جنبه آفندی فعالیت‌هاشان به جنبه پدافندی تبدیل شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان، در پاسخ به این سوال که آیا دیگر گروه ها و فرقه‌های انحرافی نیز در استان فعال هستند، اظهار کرد: بیشتر سلفیون یارگیری می‌کنند.

سپهر با بیان این‌که «در سطح استان خوزستان فعالیت‌های خوبی جهت مقابله با تحرکات گروه‌های انحرافی صورت می‌گیرد و کارهای فرهنگی مناسبی در حال انجام است» ادامه داد: برگزاری بحث‌های توجیهی، ارائه بسته‌های فرهنگی، برگزاری همایش‌های دینی مخصوصا در ایام غدیر و محرم از جمله این برنامه‌ها است.

وی ادامه داد: معتقدم که این‌ها مبانی عقیدتی ندارند و مبانی آنها بیشتر سیاسی است و به فضل خداوند با این کارهایی که در استان خوزستان می‌شود این پروژه هم با موفقیت نظام به پایان خواهد رسید و آنان راهی به جایی نخواهند برد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان در پاسخ به این سوال که چه راهکاری را برای مقابله با تحرکات فرقه‌های انحرافی پیشنهاد می‌کنید؟ اظهار کرد: استفاده از ابزار قرآن و برگزاری همایش‌های دینی و ارائه بسته‌های فرهنگی جامع برای پاسخگویی به شبهات و توجه به مسایل معیشتی و اقتصادی مردم منطقه می‌تواند فوق‌العاده موثر واقع شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد