سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از آبادان

شهردار آبادان گفت: عشق به امام حسین (ع)، محدودیت نمی شناسد و هر کس به اندازه وسع خود، ارادتش را در طبق اخلاص گذاشته و تقدیم این بارگاه می کند.

به گزارش خوزنیوز، محمودرضا شیرازی با اعلام این خبر و در واکنش به اظهارات تلویزیون فارسی صدای آمریکا (VOA) گفت: خدمت به زوار ضریح جدید حرم مطهر امام حسین (ع) برایم افتخار است چرا که همه شیعیان تلاش دارند به گونه ای ابراز محبت و ارادت به ساحت قدسی این امام همام را به نمایش گذاشته و در ثواب آن شریک باشند.
وی با اشاره به کلام گهربار حضرت امام خمینی (ره) گفت: حضرت امام فرمود «هر گاه دیدید که آمریکا و ایادی استکبار از ما تعریف می کنند بدانید که ما خیانتکاریم و آن روزی که دشمن از ما تعریف کند باید عزا گرفت» و امروز نیز دشمن با بغض و کینه ناشی از شکست های مکرر در عرصه بین المللی به تمسخر اعتقادات مذهبی مان می پردازد غافل از اینکه کوچکترین خلل و تاثیری در خدمت رسانی صادقانه ما به مردم آبادان نداشته و نخواهد داشت و این نهایت افتخار است که آمریکای جنایتکار از دست ما عصبانی و خشمگین باشد.
شهردار آبادان خطاب به مجری و دیگر عناصر معلوم الحال و فراری این شبکه ماهواره ای نیز گفت: استقبال بی نظیر مردم شهرهای مختلف ایران از ضریح مطهر حضرت امام حسین (ع) را یک بار دیگر مشاهده کنید تا به عمق حماقت خود در بیان اظهارات بی خردانه تان بیش از پیش پی ببرید.
شیرازی ادامه داد: انتظار می رود گردانندگان این شبکه ماهواره ای ضد انقلاب نگاهی دقیق تر به اطراف بیاندازند تا حقایق موجود در جامعه ی محل زیست خود در آمریکا را بهتر مشاهده کنند. آیا فاجعه مرگبار قتل عام دانش آموزان مدرسه ابتدایی «سندی هوک» نیو تاون ایالت کانکتیکت و پنهان کاری و سانسور این موضوع در این رسانه ی دروغ پرداز، چیزی جز وارونه نشان دادن حقایق نیست؟
وی تصریح کرد: دروغ پردازی های رسانه های غربی مربوط به امروز و دیروز نیست و این خفاشان به دلیل حماقت شان قادر به دیدن حقایق همچون روز نیستند.
گفتنی است جمعه شب گذشته تلویزیون فارسی صدای آمریکا (VOA) با پخش تصاویر استقبال بی نظیر مردم شریف و ولایتمدار آبادان از ضریح جدید حرم مطهر امام حسین (ع) از این شبکه، خشم خود را از میزبانی و تدابیر خردمندانه و انقلابی شهردار آبادان ابراز داشته بود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد