سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی

ناصر سودانی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی به عنوان ورزشکار در مسابقات شنای آبهای آزاد قهرمانی کشوردر رده سنی ۴۵ تا ۵۵ سال به مسافت ۳ کیلومتر شرکت نمود / همچنین شنیده ها حاکی است دکتر ناصر سودانی از چهره هایی است که توفیق داشته است به طور مرتب در سفرهای زیارتی نیز شرکت نماید/ در اینجا باید به این نماینده مردم بابت توانایی مدیریت زمان و شرکت در اینگونه فعالیت اجتماعی علاوه بر احقاق حقوق مردم حوزه انتخابیه - که برخی از نماینده ها در انجام آن با فعالیت مضاعف هم ناتوانند - تبریک گفت

خوزنیوز: رسانه ها به نقل از سایت هیئت شنای خوزستان نوشتند: دکتر ناصر سودانی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی به عنوان ورزشکار در مسابقات شنای آبهای آزاد قهرمانی کشوردر رده ی سنی ۴۵ تا ۵۵ سال به مسافت ۳ کیلومتر شرکت نمود. این مسابقات پنجشنبه ۲۳ آذر ماه در جزیره زیبای قشم برگزار شد.



به گزارش خوزنیوز، این مسابقات در ۵ رده سنی شامل: ۱- رده سنی ۲۵ تاسال ۳۴ به مسافت ۳ کیلو متر / ۲- رده سنی ۳۵تا ۴۴ سال به مسافت ۳ کیلومتر / ۳- رده سنی ۴۵ تا ۵۴ سال به مسافت ۳ کیلومتر / ۴- رده سنی ۵۵ تا ۶۴ سال به مسافت ۲ کیلومتر / ۵-رده سنی ۶۵ سال به بالا به مسافت ۲کیلومتر برگزار شد.

سودانی که نمایندگی مردم اهواز را در مجلس شورای اسلامی را داراست؛ عهده دار سرپرستی هیئت شنای خوزستان نیز می باشد.

همچنین شنیده ها حاکی است دکتر ناصر سودانی از چهره هایی است که توفیق داشته است به طور مرتب در سفرهای زیارتی نیز شرکت نماید.

در اینجا باید به این نماینده مردم بابت توانایی مدیریت زمان و شرکت در اینگونه فعالیت ها علاوه بر احقاق حقوق مردم حوزه انتخابیه - که برخی از نماینده ها در انجام آن با فعالیت مضاعف هم ناتوانند - تبریک گفت!
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد