سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

مجموعه اخبار ورزشی خوزستان

 
ضرب‌الاجل برای خروج از خوزستان
ملی‌پوشان قایقرانی در آبادان دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: تعدادی از قایقرانان تیم ملی در روئینگ به دلیل مزاحمت خیابانی توسط نیروی انتظامی در آبادان دستگیر شدند.

خبرگزاری فارس: ملی‌پوشان قایقرانی در آبادان دستگیر شدند 

به گزارش خبرگزاری فارس، اردوی تیم ملی روئینگ برای حضور در رقابت‌های اینچئون کره جنوبی از 18 آذر در آبادان با حضور 20 ورزشکار آغاز شده است.در جریان برگزاری این اردو تعدادی از قایقرانان تیم ملی جمعه شب به دلیل مزاحمت در بازار امیری آبادان دستگیر شدند. ملی‌پوشان پس از مزاحمت در بازار و درگیری، توسط پلیس 110 دستگیر شدند اما با توجه به رضایت شاکی آزاد شدند.البته این درگیری تنها به این مسئله محدود نشده و آنها کارگر یک مهمانسرا را نیز مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند.غلامرضا خمسری، مدیرکل ورزش آبادان با تایید این خبر به فارس گفت: از ملی‌پوشان خواسته ایم تا 48 ساعت فرصت دارند این شهر را ترک کنند. اسبقیان از دوستان نزدیک من است که اگر بخواهد اردوی بعدی را در این شهر برگزار کند موافقت نمی‌کنیم.
 
 
روی اخلاق قایقرانان کار نشده است/ در مهمانسرا هم درگیری داشتند
خنفری: بچه‌های شهر ما را زدند و رفتند!/ در طول 10روز 2 درگیری داشتیم

خبرگزاری فارس: مدیر ورزش و جوانان آبادان گفت: در طول 10 روز برگزاری اردو، 2 درگیری داشتیم و به نظر می‌رسد روی اخلاق ورزشکاران کار نشده است.

خبرگزاری فارس: خنفری: بچه‌های شهر ما را زدند و رفتند!/ در طول 10روز 2 درگیری داشتیم 

غلامرضا خنفری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره دستگیری ملی‌پوشان قایقرانانی در آبادان گفت: 4 نفر از قایقرانان درگیری فیزیکی با شخصی داشتند که این اتفاق به دلیل مزاحمت آنها در بازار امیری آبادان رخ داد. پس از این درگیری، قایقرانان را به کلانتری بردند اما با توجه به اینکه آنها در این شهر غریب بودند فرد شاکی رضایت داد.وی ادامه داد: من با اعضای تیم ملی صحبتی نداشتم. پیش از این قرار بود دیداری با آنها داشته باشم اما با توجه به اتفاقی که رخ داد این کار را انجام ندادم.مدیر کل ورزش و جوانان آبادان به درگیری ملی‌پوشان با خدمه مهمانسرایی که در آن حضور داشتند اشاره کرد و گفت: نمی دانم این درگیری به چه دلیل بود. تنها شنیدم که چنین اتفاقی رخ داده است. به نظر می‌رسد روی اخلاق بازیکنان کار نشده است. در طول حدود 10 روز اردو ما دو درگیری داشتیم. آمدند جوانان شهر ما را زدند و بعد می‌روند.خنفری افزود: پس از درگیری در مهمانسرا، برق و آب محل اقامت‌ ورزشکاران قطع شد و با وساطتی که داشتیم مسئولان مهمانسرا کوتاه آمدند. ما گزارش این اتفاقات را به حراست استان ارائه می‌کنیم. من به قایقرانان گفتم 48 فرصت دارند این شهر را ترک کنند. اسبقیان از دوستان نزدیک من است اما اگر بخواهد باز هم اردو را در این شهر برگزار کند، موافقت نمی‌کنم. 
 
 
بازگشت مدیرعامل باشگاه صنعت نفت به آبادان
صالحی: شرایط بهتر می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: با تلاش‌ها و حمایت‌های هیئت مدیره شرایط تیم فوتبال صنعت نفت بهتر می‌شود.

خبرگزاری فارس: صالحی: شرایط بهتر می‌شود 

خلیل صالحی امروز در گفت و گو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان اظهار کرد: شب گذشته به آبادان بازگشته و امروز جلسه خوبی را با رئیس هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت داشتم.وی که از روز دوشنبه به شیراز رفته بود ادامه داد: در این جلسه سوتفاهم‌ها مطرح شده و قرار بر این شد که مسلم رحیمی؛ رئیس هیئت مدیره باشگاه، در ادامه راه از بنده حمایت کند.مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان در همین خصوص اضافه کرد: اگر حمایت‌ها صورت گیرد با تلاش و همکاری اعضای هیئت مدیره مطمئن باشید وضعیت تیم فوتبال صنعت نفت بهتر می‌شود.وی از آخرین وضعیت جذب بازیکن در نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور گفت و خاطرنشان کرد: با وجود اینکه به شیراز رفته بودم اما در آنجا هم پی‌گیر این موضوع بوده و با بازیکن‌های مختلفی صحبت کردم.صالحی تصریح کرد: با چند بازیکن به توافق نهایی رسیده و تا دو یا سه روز آینده قرارداد نهایی را با آنها به امضا می‌رسانیم.تیم فوتبال صنعت نفت آبادان روز گذشته در چارچوب مسابقات جام حذفی فوتبال کشور با نتیجه سه بر یک از سد میزبان خود؛ نیروی زمینی تهران گذشت. زرد پوشان آبادانی در مرحله بعدی این مسابقات روز 30 آذر در ورزشگاه تختی آبادان میزبان راه‌آهن هستند. نماینده آبادان در لیگ برتر فوتبال ایران در اولین مسابقه از دور برگشت این مسابقات در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس تهران می‌روند.
 
 
گزارش فارس از استعفایی که نوشته نشده است
از برخی اصرار و از اعضای هیئت مدیره صنعت نفت آبادان انکار‌

خبرگزاری فارس: در حالیکه گفته می‌شد کمیته فنی تیم فوتبال صنعت نفت استعفا داده است این خبر از سوی سه عضو این مجموعه تکذیب شد.

خبرگزاری فارس: از برخی اصرار و از اعضای هیئت مدیره صنعت نفت آبادان انکار‌ 

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، طی روزرهای اخیر اخباری مبنی بر استعفای برخی از اعضای هیئت مدیره باشگاه صنعت به گوش می‌رسید که سه تن از اعضای هیئت مدیره این باشگاه اخبار مطرح شده را تکذیب کردند.

محمد سعدونی در گفت‌و گو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان در این خصوص اظهار کرد: صحبت استعفا نبوده است؛ چه در مجموعه باشیم و چه نباشیم از تیم فوتبال صنعت نفت حمایت می‌کنیم.وی ادامه داد: در حال حاضر موفقیت تیم فوتبال صنعت‌نفت از هر موضوع دیگری مهم‌تر است.رئیس کمیته فنی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان خاطرنشان کرد: باید همه کمک کنند که نماینده آبادان در لیگ برتر مسابقات موفق باشد و این همت و کمک خواسته تمامی اهالی فوتبال آبادان است.

* تیم را تنها نمی گذاریم

ناصر بم‌زاده دیگر عضو کمیته فنی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با تأیید صحبت‌های محمد سعدونی افزود: اجازه نمی‌دهیم تیمی که احتیاج به آرامش داشته و به دنبال کار کردن است به حاشیه برود.وی تصریح کرد: به هر حال کمیته فنی خواسته‌هایی داشته که مدیریت باشگاه در حال پیگیری آنهاست، اما این دلیل نمی‌شود که به خاطر برخی مسائل تیم را در این شرایط حساس تنها بگذاریم.

* اجازه بدهید صنعت نفت در آرامش کار کند

امید حمدی اصل، کاپیتان سابق تیم فوتبال صنعت نفت و دیگر عضو کمیته فنی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: زمانی صحبت استعفا جدی می‌شود که متن آن نوشته شده و در اختیار مدیرعامل قرار بگیرد.وی اضافه کرد: فکر می‌کنم در حال حاضر هر چقدر جو تیم فوتبال صنعت نفت آرام باشد برای این مجموعه بهتر است.بازیکن اسبق تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پایان اذعان داشت: هر زمان از ما کمک خواسته شده با کمال میل در خدمت تیم شهرمان بوده‌ایم، در غیر این صورت باید همه اجازه بدهیم که تیم در آرامش فعالیت کند. 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد