سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی

 
نماینده مردم اهواز در مجلس:
دولت به دنبال حداقل تغییر در بودجه از سوی مجلس است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: دولت با تعلل در تحویل بودجه به مجلس شورای اسلامی به دنبال کاهش فرصت بررسی لایحه بودجه و به حداقل رساندن تغییرات در آن پس از تصویب است.

خبرگزاری فارس: دولت به دنبال حداقل تغییر در بودجه از سوی مجلس است 

سید شریف حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: دولت به دنبال آن است که فرصت بررسی لایحه بودجه را از مجلس بگیرد و کم‌ترین تغییرات ممکن در لایحه بودجه از سوی مجلس اعمال شود.

وی خاطر نشان کرد: نمایندگان مجلس به دنبال آن هستند که بودجه‌ای کاربردی و بر اساس اقتصاد مقاومتی تدوین کنند و در همین راستا، بند به بند بودجه بررسی و بحث خواهد شد و تعلل و تاخیر دولت در تحویل بودجه به مجلس تاثیری در این مسئله ندارد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به تفاوت لایحه بودجه سال 92 با لوایح بودجه سال‌های قبل، تاکید کرد: بودجه 92 اگرچه توسط دولت دهم پیشنهاد می‌شود، اما بخش زیادی از آن توسط دولت یازدهم اجرایی خواهد شد و همین مسئله، وظیفه دولت را در تدوین بودجه‌ای عملیاتی و قابل اجرا سنگین‌تر می‌کند.

وی با اشاره به اینکه فرصت قانونی برای تحویل لایحه بودجه به مجلس هنوز باقیمانده است، افزود: دولت تا پایان آذرماه وقت دارد که لایحه بودجه را به مجلس تحویل دهد.

حسینی با اشاره به وضعیت متفاوت اقتصادی کشور خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی وضعیت کشور از نظر فروش نفت و قیمت ارز بسیار متفاوت است و ضروری است لایحه بودجه بر اساس واقعیات موجود در اقتصاد تدوین شود که بررسی این مسائل در مجلس، زمان زیادی به خود اختصاص خواهد داد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دولت با قصد حداقل تغییرات در بودجه از سوی مجلس، لایحه بودجه را با تاخیر به خانه ملت ارائه می‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد