سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک افتخار برای خوزستان

افتخاری دیگر برای جامعه هنری خوزستان رقم خورد
عکاس خوزستانی؛ تنها نماینده ایران در نمایشگاه آرژانتین 

خبرگزاری فارس: مسعود رضایی عکاس خوزستانی به عنوان تنها نماینده ایران در نمایشگاه آرژانتین حضور یافت.

خبرگزاری فارس: عکاس خوزستانی؛ تنها نماینده ایران در نمایشگاه آرژانتین

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، مسعود رضایی، عکاس جوان خوزستانی که چندین نمایشگاه گروهی و انفرادی در ایران داشته است، در ماه نوامبر به همراه چند عکاس از کشورهای دیگر، آثار خود را در نمایشگاهی گروهی در آرژانتین به نمایش گذاشت.

این نمایشگاه با نام The Collective & The Collection از یکم تا یازده نوامبر 2012 در مرکز آفرینش‌های معاصر (Centrode Expresiones Contemporaneas) در روزاریو، یکی از بزرگترین شهرهای آرژانتین برپا شد.

در این نمایشگاه عکاسانی از کشورهای اسپانیا، نروژ، ایرلند، اسلواکی، پاکستان، کلمبیا، انگلیس، قبرس، آمریکا و کرواسی نیز شرکت داشتند.

نمایشگاه با تلاش یک زوج هنرمند اسپانیایی به نام کنرادو و ناما برپا شده است، این دو هنرمند ایده پروژه جمع آوری آثار هنرمندان را در سال 2011 مطرح کردند و از هنرمندان نقاط مختلف جهان درخواست مشارکت در این پروژه را داشتند.

مشارکت به این صورت بود که در فضای مجازی آثار همدیگر را جستجو و پس از بررسی و انتخاب آثار یکدیگر، آنها را تبادل کرده و به جای حق کپی رایت هنرمند، یک اثر از هنرمند دیگر دریافت کنند و با جمع آوری این آثار سعی بر ارائه و نمایش آنها داشته باشند.

این گروه هنرمندان با ادامه این پروژه سعی بر این داشته که بگویند مرزی میان هنر و هنرمندان وجود نداشته و هنر راهی مطلوب برای نزدیکی فرهنگ‌های مختلف است. 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد