سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

هشدار به خوزستانیهای محترم

مکان بسیار خطرناک در منزل شما!

رها واعظی: در همه دنیا مکان های بسیار خطرناکی وجود دارد که باید از مجاورت با آن ها اجتناب کرد

به گزارش بی باک به نقل از قدس، این مکان های خطرناک حتما یک آتشفشان و یا باتلاق نیستند، بلکه ممکن است بسیار نزدیک تر از آنچه که شما فکر می کنید باشد. منزل شما نیز دارای مکان های خطرناک این چنینی می باشد.
۱- آشپزخانه
چاقو، چنگال، مخلوط کن، گاز و ...، این ها همه در آشپزخانه قرار دارند و واقعا خطرناک هستند. با اینکه ممکن است شما اصلا توجهی به اطراف خود در آشپزخانه نداشته باشید، اما باید متوجه باشید که هر عمل نا به جا و با بی دقتی ممکن است برای شما و اطرافیانتان خطرآفرین باشد. بنابراین سعی کنید از این پس بیش تر در آشپزخانه برای انجام کارها دقت کنید و حوصله به خرج دهید.
۲- اتاق بچه ها
اتاق بچه ها همیشه به هم ریخته است. هر آن ممکن است در اتاق آن ها پایتان بر روی یک توپ کوچک و یا اسباب بازی تیز بلغزد و به زمین بخورد. حتی اگر کودک شما شیطنت داشته باشد، ممکن است تله هایی در اتاقش قرار بدهد که در عین کودکانه بودن بسیار آسیب زننده باشد. بنابراین بهتر است در اتاق کودکان با دقت و با توجه کامل راه بروید و کودکانتان را نیز از خطرات احتمالی ناشی از به هم ریختگی اتاقش آگاه کنید.
۳- حمام
حمام، در عین اینکه محلی برای پاکیزگی و آرامش است، می تواند خطرناک نیز باشد. ممکن است به دلیل بی توجهی یک صابون زیر پای شما، موجب افتادن شما شود، ممکن است بخار شدید باعث بخار گرفتگی شود و یا خوب تمیز نکردن درو دیوارهای حمام، باعث به وجود آمدن باکتری ها و قارچ های خطرناک و در نتیجه بیمار شدن شما شود. بنابراین برای جلوگیری از همه این خطرات احتمالی، حتما حمام منزلتان را تمیز نگه داشته و در حین حمام کردن به اطرافتان توجه داشته باشید. در هنگام استفاده از آّ گرم نیز، حتما دریچه کوچکی را برای جریان داشتن هوا در حمام باز بگذارید.
۴- گاراژ
آشغال های قدیمی و یا ابزارهای موجود در گاراژ، ممکن است به شما آسیب برسانند، البته اگر نامرتب باشند. نکته مهم در خصوص این مکان این است که هیچ گاه؛ نفت، بنزین و یا روغن ها و اسپری های آتش زا را در این محل نگه داری نکنید، زیرا ممکن است باعث ایجاد انفجار شود. ضمنا کودکان را هیچ گاه به این مکان راه ندهید، زیرا کودکان هنوز تصورکاملی از خطرات احتمالی اینگونه مکان ها ندارند و ممکن است زمانی که شما در حال دنده عقب خارج شدن از گاراژ هستید، ناگهان پشت ماشین بپرند و آسیب ببینند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد