سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

هشدار فرهنگی

کارشناسان، شیطان پرستی در ایران را به حاشیه راندند

به گزارش اخلاق نیوز، در این روزها وقتی صحبت از شیطان پرستی می شود همه فکر می کنند این واژه ای است دور از ذهن و واقعا چه کسی آن هم در کشور ایران اسلامی به سمت چنین آئین و روش پستی پا می نهد و حتی با کارشناسی در این زمینه میخواهیم گفتگویی داشته باشیم، می گوید در سالهای اخیر صحبت های زیادی گفته شده و مفصلا در این باب ورود کرده ایم نیازی به این همه توضیح در این مورد نیست. ولی ای دل غافل که غرب و صهیونیسم سالهای سال است برای به عقب راندن، عقل و دین انسانهای موحد جهان و بویژه مسلمانان و ایرانیان چه سرمایه های عظیم و افراد و نخبگان زیادی را در همه ابعاد فرهنگی، اجتماعی و دینی بکار گرفته است.

آمارها حاکی از آن است که برخی از نمادها که به عنوان نگین انگشتر، گردنبند، تصاویر بر روی دست بندها، پیراهن، شلوار، کفش، ادکلن، ساعت و … درج شده به ایران اسلامی نیز راه یافته و یکی از راههای نفوذ شیطان پرستها در افکار جوانان ایران است، جوانان ما هم به خیال دور نماندن ار قافله به اصطلاح روشنفکری بدون اینکه بدانند این وسایل نماد چه چیزی هستند از آنها استفاده کرده و به نوعی مروج این فرقه می شوند و در واقع در برداشتن گام اول جریان ضاله شیطان پرستی، به آنها کمک می کند.

صلیب وارونه، عدد۶۶۶(عدد مخصوص شیطان که از سال های پیش تاکنون این عدد با اشکال مختلف بر روی دیوار شهرهای بزرگ کشور مشاهده شده)، صلیب شکسته یا چرخ خورشید، چشمی در حال نگاه به همه جا)این علامت در پیشگویی، جادوگری، نفرین گری و کنترل های مخصوص جادوگری استفاده می شود)، ضد عدالت (تبر وارونه)، سربز، هرج و مرج که به معنای از بین بردن تمام قوانین است و دلالت بر این امر دارد که « هرچه تخریب کننده است، تو انجام بده» و هم چنین علامت دست شیطان، از نمادهای اصلی شیطان پرستی هستند.

جریان شیطان پرستی در غرب، با ابزار موسیقی اعلام موجودیت کرد و گسترش یافت و روابط نامشروع، موسیقی متال، رفتارهای ساحرانه و اعمال و مناسک خاص ماورایی و جادوگری از ویژگیهای این جریان است.

خودپرستی به جای خداپرستی، اعتقاد به اصالت ماده، ضد مذهب بودن خصوصاً مذاهبی که اعتقاد به زندگی پس از مرگ دارند، انکار معاد، خون خواری، اعتقاد به استفاده از لذت در حد اعلای آن(زیرا تمام خوشی ها دنیایی است و این خوشی ها خصوصاً لذات جنسی پتانسیل لازم را برای کارهای روزانه آماده می کنند)، از جمله اعتقادات این جریان منحرف است.

رشد تعداد مخاطبان شبکه جهانی اینترنت در سالیان اخیر آسیب هایی را متوجه نظام فرهنگی کشور کرده است که از جمله تحرکات منفی آن می توان به فعالیت شیطان گرایانه اشاره کرد. از جمله تحرکات اینترنتی شیطان پرستان در ایران که تاکنون نیز ادامه دارد می توان به تبلیغ آنها درسایت ها و وبلاگها، چت روم ها قسمت موسیقی متال، گفتگو در محیط یاهو ۳۶۰ درجه، سایت کلوپ دات کام، دریافت خبرنامه ها و…اشاره کرد.

گروه های موسیقی متالیکا هم چون گروه «رامان» و گروه «OSD» متالیکا که در کشور شاهد بروز و ظهور آن هستیم و در این میان چیزی که توجه مسئولان را باید جلب کند استقبال جوانان از آنها بوده است، این گروه در واقع ضد ارزش هایی را ارائه می نماید که شامل «بازگشت به تاریکی» (محور اصلی تفکرات شیطان پرستان، بی رحمی و تجاوزات جنسی، فحاشی، هجوم و حمله به جامعه و فرهنگ عمومی آن ) می باشد. روالی که موسیقی متالیکا در گسترش مقوله شیطان پرستی تاکنون طی کرده، بسیار قابل توجه و چشمگیر بوده است.

ماه گذشته یک گروه موسیقی که با نام جمعیت خیریه امام علی(ع)! و برای یاری رساندن به کودکان نیازمند! در یکی از سالن های تهران کنسرتی از جدید ترین موسیقی های راک را به نمایش گذاشت، که خود حکایت از تلاش جدی مسئولین فرهنگی برای پیاده سازی سبک زندگی اسلامی در جامعه را دارد!!!

زبان از بیان سهل انگاری و جهل مرکب مسئولان دست اندرکار حوزه فرهنگ قاصر است، که چطور فقط با گذاشتن نام یکی از امامان معصوم بر روی کنسرت خود توجیه به دادن مجوز برای این کار شده اند. کارشناسان و نخبگان ما کر و کور شده اند و نمی بینند و نمی شنوند،این همه تهاجم فرهنگی و به قول رهبرمان جنبش نرمی که دشمن علیه ما بکار گرفته است.

البته این اتفاق نوبه اول نبوده و به کرات شاهد بروز چنین کنسرت هایی در دانشگاهها و سالن های اندیشه شهرهای مختلف در سالهای گذشته نیز بوده ایم.

نجمه عزتی/
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد