سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از آبادان

اظهارات متناقض درباره استعفای مدیرعامل نفت آبادان؛
صالحی استعفا داده یا نداده؟
ورزشی  11:4:30 1391/09/22
919-20381-5 کد خبر
RSS :: پرینت

در حالی که روز گذشته خلیل صالحی از استعفایش از مدیرعاملی باشگاه نفت آبادان خبر داده بود، رییس هیات مدیره باشگاه این خبر را تکذیب می‌کند.

مسلم رحیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان اظهارکرد: صالحی استفاده نداده است و پس از چند روز استراحت از روز شنبه کار خود را ادامه‌ می‌دهد.

وی در پاسخ به این سوال که صالحی روز گذشته خبر استعفایش را تایید کرد، پس چگونه شما این موضوع را رد می‌کنید؟ بیان‌کرد: اگر شما اکنون با من صحبت می‌کنید، می‌گویم صالحی استعفا نداده و از روز شنبه در خدمت او خواهیم بود.

این در حالی است که خلیل صالحی روز گذشته به خبرنگار ایسنا گفت: روز شنبه (18 آذرماه) استعفای کتبی خود را به رحیمی، رییس هیات مدیره باشگاه تقدیم کردم.

صالحی امروز نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا درباره صحبت‌‌های رحیمی اظهارکرد: من قصد بازگشت ندارم. شب گذشته نیز رحیمی در تماس تلفنی که با من داشت، گفت تا روز شنبه استراحت کن و روز یکشنبه برگرد و کار خود را دنبال کن ولی من قصد بازگشت ندارم.

وی ادامه‌داد: معتقدم انسان باید کمی برای کلامش حرمت قایل باشد و ابتدا تمام جوانب را بسنجد و بعد صحبت و تصمیم‌گیری کند تا خدایی نکرده در حرف‌هایش دوگانگی به وجود نیاید. من سعی کردم درمورد استعفایم بسیار فکر کنم.

مدیرعامل مستعفی باشگاه نفت آبادان عنوان‌‌کرد: حرمت رحیمی را دارم ولی در جایی که نتوانم کار کنم و کارهایم پیش نمی‌رود، نه بیخودی آن مجموعه را سرگرم نگه می‌دارم و نه کلاه سر خودم می‌گذارم.

وی ادامه‌داد: من به نقطه‌ای رسیدم که احساسم بر این بود دیگر نمی‌توانم قدمی بردارم و شرایطی را به وجود بیاورم که نفت را از وضعیتی که در آن قرار دارد، نجات دهم به همین دلیل ترجیح دادم نباشم تا فرد توانمندتر، جوان و بادانش‌تری کار را به دست بگیرد، شاید او ترفندها و راه‌کارهایی بلد باشد که تیم را از این وضعیت خارج کند.

صالحی در پاسخ به این سوال که گفته شده در جلسه دو روز پیش اعضای هیات مدیره درگیری لفظی بین شما و یکی از اعضای علی‌البدل به وجود آمده است، پاسخ‌داد: خیر؛ درگیری‌ای به وجود نیامد اما در این جلسه یکی از اعضای علی‌البدل به عنوان دبیر هیات مدیره گزینش شد ولی ما نمی‌توانستیم با یکدیگر کار کنیم چرا که دو قطب جداگانه هستیم.

وی افزود: این فرد قرار نبود در این جلسه حضور داشته باشد ولی هنگامی‌که در جلسه شرکت کردم دیدم که او نیز حضور دارد. خدا را گواه می‌گیرم اگر می‌دانستم این فرد هم حضور دارد پایم را در این جلسه نمی‌گذاشتم ولی دعوا و سر و صدایی بین ما به وجود نیامد.

 

مدیرعامل مستعفی باشگاه نفت آبادان که از بردن نام این عضو علی‌البدل خودداری کرد، گفت: گزینش این فرد به عنوان دبیر هیات مدیره تصمیمی نبود که بتوانم آن را بپذیرم و هضم کنم. وقتی این فرد در این سمت قرار می‌گیرد یعنی می‌تواند در تمام جلسات هیات مدیره شرکت کند که من با این تصمیم مشکل داشتم چرا که عامل بدبختی‌های تیم در اوایل فصل همین فرد بوده است.

وی خاطرنشان‌کرد: وقتی همه کارشناسان متفق‌القول اعتقاد دارند که نفت آبادان بد بسته شده است، عامل آن همین فرد بوده چرا که به تنهایی تیم را بسته است، پس چرا کسی که باعث بدبختی تیم بوده باید بازهم در کنار تیم قرار بگیرد؟ مگر این فرد می‌تواند چه کارایی فراتر از گذشته داشته باشد؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد