سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

مجموعه اخبار ورزشی خوزستان

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان استعفا داد

آبادان - قائم مقام باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان گفت: ˈخلیل صالحیˈ مدیر عامل این باشگاه از سمت خود استعفا داد.

 

ˈمسعود رضاییانˈ روزسه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: صالحی صبح امروز به صورت کتبی از سمت خود در باشگاه صنعت نفت استعفا داد و به شیراز رفت.وی اظهار داشت: در خصوص استعفا صالحی بزودی تصمیم گیری خواهد شد هر چند که ما امیدواریم صالحی پس از چند روز استراحت به همکاری خود با باشگاه صنعت نفت ادامه دهد.قائم مقام باشگاه صنعت نفت گفت: صالحی راهکارهای بسیار خوبی برای رشد و پیشرفت تیم صنعت نفت داشت.

 

کمیته فنی تیم فوتبال نفت آبادان استعفا داد

آبادان - کمیته فنی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که کمتر از یک ماه از تشکیل آن نگذشته بود از ادامه همکاری با این باشگاه انصراف دادند.

 

یکی از اعضای کمیته فنی تیم فوتبال نفت آبادان که خواست نامش در خبربرده نشود روزسه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: کمیته فنی برای نظارت بر عملکرد تمامی تیم های پایه ای و تیم بزرگسالان صنعت نفت تشکیل شد اما این کمیته تا کنون اجازه دخالت در امور این تیم ها را نداشت.

این منبع اظهار داشت: متاسفانه حرف و عمل ˈخلیل صالحیˈ مدیر عامل باشگاه صنعت نفت یکی نبود و کمیته فنی را فقط برای آرام کردن جو در آبادان تشکیل داد.

وی گفت: قرار بود هر بازیکنان جدید برای نیم فصل دوم با نظر مثبت کمیته فنی جذب شود اما هر بازیکنی که این کمیته روی آن نظر داشت جذب نشد.

این عضو کمیته فنی تیم نفت خاطر نشان کرد: بعد از این اتفاقات کمیته فنی تصمیم به قطع همکاری گرفت و از امروز هیچ همکاری با این باشگاه نخواهد داشت.

اما ˈمحمد سعدونیˈ رییس کمیته فنی باشگاه صنعت نفت در این خصوص گفت: خلیل صالحی بعد از تغییر و تحولات در هیات مدیره به کمیته فنی اعلام کرد فعلا نیازی به این کمیته نیست.

وی اظهار داشت: صالحی ارتباط نزدیکی با کمیته فنی داشت اما برخی تصمیمات را خودش می گرفت.

سعدونی افزود: اگر باشگاه صنعت نفت خواهان ادامه همکاری با کمیته فنی باشد به طور حتم و برای کمک به این تیم همکاری خواهیم کرد.

اعضای کمیته فنی تیم فوتبال نفت آبادان متشکل از محمد سعدونی، محمد بم زاده، عبدالرضا شاه غریب، وحید سلامات و امید حمدی اصل بود.

استعفای کمیته فنی تیم فوتبال صنعت نفت در حالی انجام شده که خبرها حاکی از استعفای صالحی مدیرعامل باشگاه نفت دارد.

ˈمسعود رضاییان ˈ قائم مقام باشگاه صنعت نفت آبادان در این ارتباط در گفت و گو با خبرنگار ایرنا خبر استعفای خلیل صالحی مدیرعامل این باشگاه را تایید کرد و گفت که صالحی دقایقی پیش استعفای خود را تسلیم هیات مدیره کرده است.



هیات شنا و واترپلو خوزستان غرق در مشکلات!
ورزشی  11:44:1 1391/09/21

919-19181-5 کد خبر

RSS :: پرینت

 

چند سالی است که هیات شنا و واترپلو خوزستان گریبان‌گیر مسایل و‌ مشکلات زیادی شده است. مشخص‌نشدن رییس هیات و برگزارنشدن مجمع انتخابی رییس هیات استان در حالی‌که بیش از دو سال از زمان انتخاب سرپرست فعلی هیات می‌گذرد نیز به مسایل و مشکلات موجود در هیات دامن زده است. متاسفانه این مشکلات تا حدی پیش رفته است که باعث ایجاد دودستگی بین مربیان و مسوولان هیات شده است.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا) منطقه خوزستان، در این گزارش مربیان و مسوولان هیات به مسایل و موضوعات مختلف هیات شنا و واترپلو استان خواهند پرداخت.

 

مالک قاطع مربی سابق تیم‌ملی شنا و اشکان ناصری یکی از مربیان شنای استان وضعیت فعلی هیات شنا و واترپلو خوزستان را مطلوب نمی‌دانند. ناصری در این زمینه معتقد است، «باتوجه به مشکلاتی که وجود دارد، شنای استان در حال ضربه خوردن است. سایر استان‌ها در حال سبقت گرفتن از ما و پیشرفت کردن هستند اما خوزستان پیشرفتی نداشته و حتی عقبگرد هم داشته‌ است.»

 

به اعتقاد بسیاری از مربیان استان باتوجه به این‌که ناصر سودانی (سرپرست هیات شنا و واترپلو استان)، نماینده مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی است و کار او به صورتی است که باید بیشتر وقت خود را در تهران و صرف رسیدگی به امور استان کند، قرار دادن وی به عنوان سرپرست هیات، اقدام درستی نبوده است.  آن‌ها می‌گویند که در مدت سرپرستی سودانی، وی تاکنون جلسه‌ای برای بررسی مشکلات هیات با آن‌ها نداشته است.

 

حشمت‌الله طاهری یکی دیگر از مربیان شنای استان در این زمینه می‌گوید «‌از زمانی‌که سودانی روی کار آمده است تاکنون نتوانسته‌ام او را ببینم و درباره مشکلات موجود با وی صحبت کنم و به نظرم افرادی که اطراف سودانی هستند، مانع از انجام این کار شده‌اند.»

 

قاطع نیز در این زمینه معتقد است «سودانی به خاطر مشغله کاری که دارد، بیشتر در تهران به سر می‌برد و اشرافی بر هیات استان ندارد و اکنون افرادی کار را به دست گرفته‌اند که تجربه و تخصص لازم را ندارند و متاسفانه این موضوع باعث شده به جای این‌که وضعیت‌مان بهتر شود، در حال بدتر شدن باشیم.»

 

باتوجه به این‌که برگزاری لیگ‌های استانی در شناخت استعداد‌ها و معرفی آن‌ها به کشور کمک می‌کند و انگیزه بازیکنان را برای حضور در سطوح بالاتر، افزایش می‌دهد، برخی از مربیان و بازیکنان استان اذعان دارند که هیات استان چنین رقابت‌هایی را برگزار نکرده است.

 

مرتضی مبارک بازیکن خوزستانی تیم‌ملی واترپلو جوانان در این باره می‌گوید «برگزار نشدن مسابقات به ضرر بازیکن‌های استان است چرا که استعدادها شناخته نمی‌شوند و این روند کاری باعث دلسرد شدن و بی‌انگیزگی بازیکنان و حتی پراکندگی آن‌ها می‌شود.»

 

همچنین رضا مخیلفی از مربیان واترپلو استان می‌گوید «متاسفانه هیات تعاملی با باشگاه‌ها ندارد، لیگ استان برگزار نشده، بازیکنان تشویق نمی‌شوند و جلسه‌ای هم با ما برگزار نمی‌کنند.»

 

به نظر می‌رسد باتوجه به مشغله سرپرست هیات استان باید برای پیگیری هر چه بهتر امور هیات در غیاب وی، از افراد باتجربه و مورد اعتماد استفاده شود.

 

قاطع در این زمینه معتقد است «سودانی با تغییر افرادی که اکنون کار هیات را به دست گرفته‌اند، می‌تواند مشکلات را برطرف کند و اکنون هیات‌های شهرستانی نیز از این افراد، تبعیت نمی‌کنند. در کل حضور این افراد باعث شده است که شنا و واترپلو استان متضرر شود. من وضعیت حال حاضر را مساعد نمی‌بینم چرا که ما در گذشته جزو استان‌های مطرح کشور بوده‌ایم اما اکنون در رده‌های پایین قرار گرفته‌ایم.»

 

رضا جعفری یکی از مربیان واترپلو استان نیز می‌گوید «ورزش با هیچ چیز دیگری نباید درهم آمیخته شود مخصوصا سیاست. اگر قرار باشد در این هیات کاری انجام شود باید افراد کاملا ورزشی در آن حضور داشته باشند. یک نفر به عنوان رییس هیات، منابع مالی را تامین کند ولی نوع برنامه‌ریزی هیات باید توسط افراد کاملا ورزشی انجام شود. معتقدم کسانی‌که در حال حاضر در هیات پستی دارند، نمی‌توانند جوابگو باشند و حتی معلوم نیست از چه کسی باید انتقاد شود. هیات عرصه تاخت و تاز یک عده افراد شده و تنها چیزی که در این بین مظلوم مانده، ورزشی است که هر ساله بیشتر به سمت نابودی کشیده می‌شود.»

 

وی ادامه می‌دهد «واقعا گرشاسبی وضعیت این هیات را نمی‌بیند؟ شش، هفت سال است که وضعیت هیات این‌گونه است. اهرم‌های سیاسی در ورزش در حال نابودکردن ورزش هستند. اصلا متولی‌ای وجود ندارد و معلوم نیست با چه کسی باید حرف زد.»

 

جعفری می‌گوید «من مخالفتی با حضور شخصی مانند سودانی در راس هیات ندارم؛ هر کسی که می‌تواند برای این ورزش منابع مالی تامین کند، به درد این ورزش می‌خورد ولی نفراتی که بعد از رییس قرار می‌گیرند باید کاملا ورزشی باشند. ما در گذشته افتخارات زیادی در این رشته داشته‌ایم و اگر قرار باشد به همین راحتی این رشته را در اختیار فردی قرار دهیم که از آن اطلاعی ندارد، ورزش نابود می‌شود؛ مثل همین شرایطی که در آن قرار گرفته‌ایم.»

 

ناصری نیز در این خصوص عنوان می‌کند «مسایل مربوط به وضعیت شنا و واترپلوی استان از سوی حاجیان دبیر هیات خوزستان به سودانی اطلاع داده می‌شود. به نظرم اگر افراد صالحی اطراف سودانی قرار داشتند، می‌توانستند به وی در رفع مشکلات کمک کنند.»

 

طاهری نیز در این زمینه می‌گوید «‌وجود افرادی ازجمله حاجیان که در این رشته تخصص ندارد و اطراف سودانی هستند، باعث به وجود آمدن مشکلات موجود شده است و کمکی به بهترشدن وضعیت نمی‌کنند.»

 

ازجمله موضوعاتی که به مشکلات هیات دامن می‌زند، اداره آن به صورت سرپرستی است. هیات شنا و واترپلو استان بیش از دو سال است که به صورت سرپرستی اداره می‌شود و این در حالی است که یک سرپرست فقط برای مدت سه ماه باید در این سمت بماند و بعد از این مدت، باید مجمع انتخاب رییس هیات برگزار شود.

 

حمیدرضا گرشاسبی مدیرکل ورزش و جوانان استان درخصوص علت تاخیر در برگزاری مجمع انتخاب رییس هیات شنا و واترپلو استان توضیح می‌دهد «تاکنون چندین نامه به فدراسیون ارسال کرده‌ایم و از آن‌ها خواسته‌ایم که مجمع را برگزار کنند اما جوابی دریافت نکرده‌ایم. البته شاید از علل دریافت نکردن جواب از سوی فدراسیون این است که خود فدراسیون نیز اکنون به صورت سرپرستی اداره می‌شود. با این وجود ما پیگیر برگزاری مجمع هستیم.»

 

اما برانوش نیک‌بین سرپرست فدراسیون شنا و واترپلو نظر متفاوتی دارد و می‌گوید «فدراسیون برای برگزاری مجمع در تمام استان‌ها اعلام آمادگی کرده است و اصلا برگزاری مجمع بر عهده اداره‌کل ورزش و جوانان هر استان می‌باشد؛ آن‌ها هر وقت تشخیص داده و تاریخی را به ما پیشنهاد دهند، ما برای برگزاری مجمع به آن استان می‌رویم.»

 

وی عنوان می‌کند «خوزستان تاکنون هیچ تاریخی را برای برگزاری مجمع به ما اعلام نکرده است. اگر آن‌ها تاریخ را به ما بگویند ما این آمادگی را داریم که به آن‌جا بیاییم. اکنون نیز از مسوولان فدراسیون می‌خواهم که نامه‌ای تنظیم کنند تا هر چه زودتر مجمع خوزستان برگزار شود.»

 

بومی‌سازی و کار کردن روی رده‌های سنی پایه از مواردی است که باعث شکوفاشدن استعدادها و به دنبال آن مطرح شدن استان در سطح ملی و همچنین حضور بازیکنانی در تیم‌ملی می‌شود اما برخی مربیان استان معتقدند که هیات فعلی در این زمینه اقدامی نداشته است. 

 

قاطع در این زمینه اظهار می‌کند «متاسفانه هیات وقت خود را صرف حضور در مسابقات لیگ برتر واترپلو کشور کرده و پول‌های هیات را صرف شرکت در این مسابقات می‌کند؛ این در حالی است که از سرمایه‌گذاری روی رده‌های سنی پایه غافل شده‌ است. معتقدم هر چه به سمت جلو پیش برویم به دلیل این‌که در رده‌های پایه کار نکرده‌ایم، در آینده نیز بازیکنی در رده بزرگسال نخواهیم داشت.»

 

وی عنوان می‌کند «مشکلاتی که اکنون در اطراف هیات استان وجود دارد باعث شده است که تعداد ملی‌پوشان ما نیز کم شود و چند بازیکنی نیز که اکنون عضو تیم‌ملی شنا و واترپلو هستند، از گذشته ملی‌پوش بوده‌اند و فکر می‌کنم باتوجه به شرایط فعلی، دیگر نتوانیم در آینده بازیکنی را به تیم‌ملی معرفی کنیم.»

 

به اعتقاد مخیلفی «هیات باید کمی به بازیکنان بومی اهمیت دهد و غیربومی‌سازی را کنار بگذارد تا پیشرفت ما در سطح کشور بیشتر شود. ما پتانسیل‌‌های بالایی داریم و به نظر من هیات باید لطف کند و از بازیکنان غیربومی کمتر استفاده کند. خوزستان مهد واترپلو ایران است و واقعا باعث شرمندگی است که بازیکن غیربومی وارد استان شود.»

 

طاهری نیز در این باره می‌گوید «ما سال‌های گذشته در استان بازیکنان خوبی داشتیم اما به دلیل مشکلات به وجود آمده، آن‌ها از اطراف این رشته پراکنده شدند و به نظرم این موضوع به هیات برمی‌گردد که برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری لازم را برای حفظ این نفرات نداشته است.»

 

به اعتقاد برخی از مربیان استان، هیات شنا و واترپلو استان فعالیت چندانی ندارد و فعالیتی که در حال حاضر در این رشته صورت می‌گیرد مربوط به باشگاه نفت است و اگر بخواهیم از این باشگاه فاکتور بگیریم، خود هیات فعالیتی ندارد.

 

به گفته مخیلفی «شنا و واترپلوی استان در باشگاه نفت خلاصه می‌شود؛ به صورتی که اگر روزی نفت دیگر نخواهد کار خود را در این دو رشته دنبال کند، دیگر هیچ تیمی از استان‌مان به مسابقات کشوری اعزام نخواهد شد.»

 

جعفری آینده شنا و واترپلو استان را روشن نمی‌بیند و می‌گوید «آینده‌ای برای این رشته وجود ندارد؛ ما چه بستری ساخته‌ایم که آینده‌ای وجود داشته باشد؟ اگر وضعیت خوب وزارت نفت در خوزستان نبود همین چیزی که اکنون داریم را نیز نداشتیم. ما از امکانات نفت استفاده می‌کنیم و بازیکنان را برای لیگ پرورش می‌دهیم وگرنه چه برنامه‌ای، چه کاری و چه تزریق مالی از هیات داشته‌ایم. هیات کاری انجام نداده که به دنبال آینده باشد.»

 

اما ناصر سودانی سرپرست هیات شنا و واترپلو خوزستان که با بیشتر نظرات مربیان استان موافق نیست، می‌گوید «یکی از معدود هیات‌هایی که کمترین حمایت را از سوی مسوولان استان داشته، این هیات بوده است. زمانی‌که به پیشنهاد دوستان و به صورت موقت برای جبران عقب‌افتادگی‌ها و  حمایت از این هیات، مسوولیت آن را به عنوان سرپرست پذیرفتم، با کمک دوستان توانستیم در این مدت دو سال، این هیات را از رتبه‌های آخر به رتبه سوم بالا بکشانیم. هم‌چنین توانستیم رتبه‌های اول تا سوم مسابقات کشوری را ازآن خود کنیم.»

 

به اعتقاد سودانی «اصل موضوع این است که برخی از مربیان، اقدامات صورت گرفته توسط هیات را نادیده می‌گیرند چرا که این افراد در گذشته در راس کار بودند و اکنون نیز قصد دارند دوباره به کار خود برگردند و به نظرم بخشی از مشکلات هیات مربوط به همین موضوع است.»

 

وی درباره نظر برخی از مربیان استان مبنی بر این‌که افرادی که اطراف او در حال فعالیت هستند، اخبار هیات را صحیح منتقل نمی‌کنند می‌گوید «این موضوع مربوط به این است که یکسری از مربیان مطالباتی را از هیات قبلی که مربوط به سه، چهار سال گذشته است، دارند و متاسفانه بدهکاری هیات قبلی دامن‌گیر ما شده است. آن‌ها یک هیات بدهکار را به ما تحویل دادند.»

 

سودانی با گله‌مندی از اداره‌کل ورزش و جوانان استان به دلیل برگزارنکردن مجمع انتخاب رییس هیات استان می‌گوید «من بارها اعلام استعفا کردم و از سال گذشته به آن‌ها گفتم که من باتوجه به مشغله بسیاری که دارم، به امور هیات نمی‌رسم ولی نمی‌دانم به چه دلیل آن‌ها افراد جدیدی را جذب نمی‌کنند تا به کارهای هیات رسیدگی کنند. من با کنار رفتن از این سمت نیز هم‌چنان حمایت‌هایم را ادامه می‌دهم و از این هیات جدا نمی‌شوم.»

 

سودانی عنوان می‌کند «در این مدت در فدراسیون افرادی روی کار آمدند که هر کدام سیاست خاص خود را داشتند و یکی از دلایل برگزارنشدن مجمع نیز می‌تواند این موضوع باشد ولی استان، می‌توانست مجمع را برگزار کند که متاسفانه این اقدام از سوی آن‌ها صورت نگرفت. من هم بارها اعلام کردم زمانی که مجمع برگزار شد، این آمادگی را دارم که مسوولیت را به فرد منتخب تحویل دهم.»

 

 وی بیان‌ می‌کند «دیگر قصد ماندن در این سمت را ندارم چرا که وقتی حمایتی صورت نمی‌گیرد کار کردن دیگر فایده‌ای ندارد. اگر در این میان موفقیتی حاصل شود، می‌گویند آفرین به بازیکن اما اگر مشکلی پیش بیاید، می‌گویند بدا به رییس هیات. من برای حمایت و جذب اسپانسر به هیات آمدم ولی متاسفانه مسوولان استان با ما همکاری نکردند.»

 

سودانی می‌‌گوید «هیچ هیاتی در کشور نیست که روی پای خود ایستاده باشد در حالی که ما اخیرا به این مرحله رسیدیم. استخرهای آزادی و کارگر اهواز را در اختیار هیات قرار دادیم تا بتواند کمبودها را جبران کند. اکنون هشت استخر در استان در حال راه‌اندازی است و با شهردار نیز صحبت‌هایی داشته‌ایم و قصد داریم در مناطق حاشیه‌ای اهواز نیز استخرهایی راه‌اندازی کنیم.»

 

سرپرست هیات شنا و واترپلو استان درباره برگزار نکردن جلسه با مربیان استان که خواسته بسیاری از آن‌ها می‌باشد هم بیان‌ می‌کند «این وقت را ندارم که به صورت مرتب جلسه برگزار کنم اما هر وقت دوستان خواسته‌اند، جلسه‌ای تشکیل داده‌ایم و من نیز حضور داشتم. اگر مربی می‌گوید که چنین جلساتی برگزار نشده، شاید مربی جدیدی است که این‌گونه صحبت کرده است. من نمی‌دانم چرا عده‌ای ارتقا رتبه و کسب عنوان‌های ما را در کشور نادیده می‌گیرند.»

 

وی می‌گوید «حدود دو سال است که این مسوولیت را بر عهده دارم؛ زمانی که این سمت را قبول کردم، گفتم برای سه ماه این مسوولیت را می‌پذیرم تا به این هیات کمک و آن را از حالت رکود خارج کنم و بعد نیز می‌روم و به آن‌ها گفتم که من حتی اگر سرپرست یا رییس هیات هم نباشم، از هیات حمایت می‌کنم.»

 

باتوجه به این‌که به نظر می‌رسد، نوک پیکان انتقادات مربیان به سمت افراد اطراف سودانی می‌باشد، حر حاجیان (دبیر هیات شنا و واترپلو استان) یکی از افراد مورد خطاب‌شده، به انتقادات پاسخ داد.

 

وی معتقد است «اکنون تعامل‌مان با باشگاه‌های استان بسیار بهتر از گذشته شده است به صورتی که تمام باشگاه‌ها را درگیر مسابقات کرده‌ایم و در جریان کارهای هیات قرار داده‌ایم اما قرار نیست که ما از تمام مربیان باشگاه نفت استفاده کنیم. اکنون مربیانی که در هیات کار می‌کنند و اطراف آن هستند، از قهرمانان و اسطوره‌های کشور می‌باشند. تمام ورزش‌ ما روی نفت می‌چرخد ولی من طی بازدیدی که از شنای نفت داشتم، دیدم که آن‌ها برنامه‌ متنوع کاری ندارند. زمانی که نفت، چهار استخر دارد و ابزار کار در اختیارش است، پس چرا مربیانش کار نمی‌کنند و فقط انتقاد می‌کنند و عملکرد منفی خود را گردن هیات می‌اندازند؟ به نظرم این اقدام آن‌ها باعث تخریب شنا و واترپلوی استان شده است.»

 

دبیر هیات شنا و واترپلو استان می‌گوید «البته انتقاد کردن یک بحث طبیعی است و تا وقتی که قطار ایستاده است همه به عظمت قطار نگاه می‌کنند ولی همین که قطار به راه افتاد و شروع به حرکت کرد، دست به سنگ می‌گیرند و شروع به زدن قطار می‌کنند.»

 

حاجیان می‌گوید «اگر بخواهیم آمار و عملکردمان را ارزیابی کنیم، سال گذشته و امسال، جزو تنها سال‌هایی بوده‌ است که مسابقات بسیاری را برگزار کردیم. سه مرحله مسابقات لیگ استانی شنا را انجام دادیم ولی به دلیل این‌که درگیر مسایل لیگ واترپلو کشور بودیم، نتوانستیم رقابت‌های لیگ استانی واترپلو را برگزار کنیم ولی قرار است به زودی اولین مرحله آن را برگزار کنیم.»

 

وی درباره روی آوردن شناگران به سمت واترپلو عنوان می‌کند «علت این‌که شناگران از فعالیت در این رشته کنار کشیده‌اند و به سمت واترپلو روی آورده‌اند این است که خود مربیان انگیزه لازم را به آن‌ها تزریق نمی‌کنند. مربیان باید برنامه‌ها‌ی‌شان را به صورتی تدوین کنند که بازیکن، با انگیزه کار خود را دنبال کند ولی مربی‌های ما در کارشان تنوع ندارند و این موضوع باعث کناره‌گیری شناگران شده است.»

 

به اعتقاد حاجیان «اکنون مشکلات موجود در رشته شنا مربوط به تمام کشور است و اصلا این رشته در کشور تعطیل شده است و بیشتر روی واترپلو کار می‌شود. به صورتی که از اول سال تاکنون مسابقات قهرمانی شنای کشور در هیچ رده‌ سنی برگزار نشده است. با این وجود ما در استان کار خودمان را انجام دادیم و لیگ شنا را برگزار کردیم.»

 

وی در پاسخ به صحبت‌های برخی از منتقدان نسبت به برگزارنشدن جلسه با مربیان استان عنوان می‌‌کند «چهارشنبه تا جمعه هر هفته که سودانی در اهواز است، یک جلسه داخلی با اعضای هیات برگزار می‌کند و علاوه بر آن نیز ماهی یک بار جلسه تشکیل می‌دهیم و درخصوص مسایل هیات صحبت می‌کنیم.»

 

حاجیان می‌گوید «ما هم از وضعیت فعلی ناراحت هستیم چرا که سودانی دو سال است که سرپرست هیات می‌باشد و اگر تکلیف او مشخص شود، می‌تواند یک برنامه طولانی‌مدت ارایه دهد. یکی از مشکلاتی که دامن‌گیر هیات است این می‌باشد که تاکنون مجمع انتخاب رییس هیات برگزار نشده است و ما نیز انتظار داریم این مجمع هر چه زودتر برگزار شود.»

 

به گفته حاجیان «تمام قهرمانان و ورزشکاران از سودانی حمایت می‌کنند و او را می‌خواهند چرا که اگر سودانی از این سمت کنار برود، بازهم اوضاع هیات به روز اول خود برمی‌گردد. عده‌ای به دنبال این هستند که سودانی را از کار خود زده کنند تا او کنار برود و خودشان متولی کار شوند.»

 

به گزارش ایسنا، همان‌طور که در این گزارش آمد، هیات شنا و واترپلو خوزستان اسیر یکسری اختلافات شده و همین موضوع به شنا و واترپلو استان ضربه زده است. برگزارنشدن مجمع انتخاب رییس هیات، شاید نوعی بلاتکلیفی در میان اهالی این رشته در استان ایجاد کرده است، بنابراین مدیرکل ورزش و جوانان استان باید با پیگیری هر چه سریع‌تر این موضوع، مجمع را برگزار و رییس جدید را انتخاب کند تا فرد جدید با اجرای برنامه‌های بلندمدت، به وضعیت این دو رشته و هیات استان سر و سامان دهد.

گزارش از پریسا زنگنه‌منش

(کدخبرنگار: 17028)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد