سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار انتظامی خوزستان

کشف 39 فقره سرقت در کلانشهر"اهواز"
 
گروه استان ها – فرمانده انتظامی شهرستان اهواز استان"خوزستان" از کشف 39 فقره انواع سرقت و دستگیری 13 نفرسارق در این رابطه خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ "سیدحسین سید حقیقی" در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران کلانتری های کلانشهر اهواز در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، به گشت زنی در حوزه های استحفاظی خود پرداختند. این مقام انتظامی بیان داشت: ماموران پلیس در حین گشت زنی موفق شدند تعداد 13 نفرسارقان منزل، مغازه، محتویات خودرو و دیگر سرقت ها را شناسایی و دستگیر کنند. سرهنگ سید حقیقی در ادامه افزود: ماموران در بازجویی های بعمل آمده از متهمان، به 39 فقره انواع سرقت شامل 3 فقره مغازه، 30 فقره محتویات و قطعات خودرو،4 فقره منزل و 2 فقره سایر سرقت ها اعتراف کردند. فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز در خاتمه خاطر نشان کرد: در این راستا هر 13 سارق دستگیر شده، پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضایی شدند. 
 
 
دستگیری سارقان کیف قاپ 320 میلیونی در"خوزستان"

گروه استان ها - جانشین فرماندهی انتظامی استان"خوزستان" از دستگیری سارقان کیف قاپ و استراد مبلغ 320 میلیون ریال به مالباخته در این استان خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ"عبدالله نظرپور"در تشریح جزئیات خبر گفت: در پی وصول یک فقره پرونده نیابت قضایی از دادسرای عمومی شهرستان گناوه استان بوشهر، مبنی بر سرقت کیف قاپی از خانمی به هویت معلوم، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس آگاهی این استان قرار گرفت. این مقام مسئول بیان داشت: کاراگاهان آگاهی با انجام تحقیقات گسترده و استفاده از شگردهای تخصصی و پلیسی موفق به شناسایی 2 نفر سارق به هویت 1- (آقای ر - م) 2- (خانم ن – گ) شدند که پس از هماهنگی با مقام قضایی و در یک عملیات تعقیب و مراقبت آنان را دستگیر، و دو عدد کیف زنانه مسروقه را کشف و ضبط کردند. وی افزود: متهمان در بازجویی فنی ماموران پلیس، به بزه ارتکابی مبنی بر سرقت کیف دستی مالباخته، و برداشت مبلغ 320 میلیون ریال از کارت عابر بانک وی معترف شدند. سرهنگ"نظرپور" با اشاره به استراد مبلغ یاد شده به مالباخته، در خاتمه خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده، جهت سیر قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
 
 
امداد رسانی به سیل زدگان روستاهای شهرستان شادگان"خوزستان"
 
گروه استان ها - در پی بارندگی های چند روز گذشته در شهرستان شادگان، باعث آب گرفتگی شدید معابر و طغیان رودخانه ها در روستاهای اطراف این شهرستان گردید. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان شادگان و جمعی از پرسنل این فرماندهی به همراه دیگر ارگان های دولتی از جمله هلال احمر و بسیج در یک حرکت خودجوش، به مردم این روستاها امداد رسانی کردند.
انهدام باند سارقان احشام و اعتراف آنان به 41 فقره سرقت در"خوزستان"
 
گروه استان ها- فرمانده انتظامی شهرستان ایذه استان خوزستان از انهدام باند سارقان احشام در این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ "اسماعیل صفری"در تشریح این خبر گفت: در پی کسب اخبار مبنی بر اینکه مدتی است در یکی از روستاهای حوزه استحفاظی این شهرستان اقدام به سرقت احشام می شود، لذا رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت. این مقام انتظامی بیان داشت: ماموران پلیس با استفاده از منابع و شگردهای پلیسی به دو نفر مظنون شدند، که به تعقیب و مراقبت های نامحسوس از آن ها پرداختند. وی افزود: ماموران پلیس با زیر نظر گرفتن متهمان، آن ها را که قصد انتقال احشام سرقتی را به شهرستان شهرکرد داشتند، را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند. سرهنگ صفری در ادامه اظهار داشت: متهمان در بازجویی های فنی و پلیسی، لب به اعتراف گشودند و به 41 فقره سرقت احشام طی سال های گذشته اذعان و 6 نفر از دیگر همدستان خود را معرفی نمودند. فرمانده انتظامی شهرستان ایذه در پایان خاطر نشان کرد: در این زمینه دیگر همدستان وی دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد