سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار حوادث

از سوی اداره استاندارد صورت گرفت
توقیف 7 نمایندگی قطعات دوگانه‌سوز در خوزستان 

خبرگزاری فارس: کارشناس اداره نظارت بر اجرای استاندارد خوزستان گفت: در راستای اجرای طرح هماهنگ استاندارد (طاها) کارشناسان این اداره کل هفت نمایندگی نصب قطعات دوگانه سوز خودرو را به دلیل تخلف و بی توجهی به اخطارها توقیف کردند.

خبرگزاری فارس: توقیف 7 نمایندگی قطعات دوگانه‌سوز در خوزستان 

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد خوزستان، بهزاد پورکیهان اظهار داشت: کارشناسان این اداره کل از ابتدای سال تاکنون بیش از 60 نمایندگی نصب  قطعات دو گانه‌سوز را مورد بازدید و بازرسی قرار داده و به 16 نمایندگی تذکر و اخطار داده شده تا از نصب و استفاده از قطعات غیر استاندارد خودداری نمایند.

وی افزود: در این مدت هفت نمایندگی نیز به علت تخلف و عدم توجه به اخطارها، توقیف شده و به واحد حقوقی برای سیر سایر مراحل قانونی معرفی شده‌اند.

پورکیهان تصریح کرد: بازرسی از تمام نمایندگی‌های نصب قطعات دوگانه‌سوز در شهرستان‌های اهواز، شوشتر، رامهرمز، ویس و ملاثانی صورت پذیرفته است و در آینده‌ای نزدیک نیز سایر شهرستان‌های استان مورد بازرسی قرار خواهند گرفت.

کارشناس اداره نظارت بر اجرای استاندارد خوزستان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف و موارد مشکوک مراتب را برای بررسی با تلفن 517، سامانه رسیدگی به شکایات مردمی اداره کل استاندارد خوزستان در میان بگذارند. 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد